Big Brother Suomi 2020 OFFICIAL
24/7
Tänne keskustelua syksyllä alkavasta Big Brother Suomi -ohjelmasta.
Kommentit (104451)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Oho, karjakolla on huiviton päivä ja pissis vaatteet.
Ihan vaan uteliaisuutta kysyn, että aiheuttaako muiden pukeutuminen sinulla aina kutinaa p*rseessä?
Tää ei liity BB, niin en vastaa.
Karjakolla on taas joku mössykkä takaraivolla.
Mites ne karjakot sitten liittyy aiheeseen?
Siten että karjakolla on mössykkä päässä BB.ssä.
Roope muistuttaa Tempparit-Walluan epäidenttistä kaksoisveljeä, mutta vaan paremman näköisenä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Oho, karjakolla on huiviton päivä ja pissis vaatteet.
Ihan vaan uteliaisuutta kysyn, että aiheuttaako muiden pukeutuminen sinulla aina kutinaa p*rseessä?
Tää ei liity BB, niin en vastaa.
Karjakolla on taas joku mössykkä takaraivolla.
Mites ne karjakot sitten liittyy aiheeseen?
Siten että karjakolla on mössykkä päässä BB.ssä.
Yksikään osallistujista ei ole karjakko...
Sasan äänestä/puheesta tulee mieleen viime kauden Mira.
Vauva-palstalle vauvakot käyvät keskustelua akateemikoista ja karjakoista.
Mökkiporukalla on kyllä ollu ihmeen hyvä buugi. Johtuuko yhtenäisestä tilasta vai mistä, mut tuntuu et kaikki tuntee jo toisensa paljo paremmin ku talossa.
Vaikka tosi erilaisia tyyppejä mukana, nii tuntuu olevan yllättävänkin suorat välit kaikilla. Varmasti kyllä tulevat ottamaan vielä yhteen tietysti!
Kaikki työhommat tuntuu sujuvan ihmeen hyvin. Kukaan ei ole varmaan edes juuri valittanut mistään, vai onko kaikki vaan nii varautuneita vielä.
"Liimataisen Arttu" ja "Joali" (Joel) ovat mukavia heppuja. He varmasti bondaisivat hyvin "mökkihöperöje" kanssa, harmittaa heidän puolestaan kun joutuivat huusholliin kuuntelee kovaäänisten leidien kälätystä. Arttu ja Marko tulee varmasti hyvin juttuu.
Yhdistäminen voisi tulla jo! Kaikki hemmot taloon.
Onko mökin puolella havaittavissa minkäänlaista kemiaa tai klikkejä asukkaiden välillä?
Mä oon enimmäkseen seuraillut tota talon puolta nyt.
Mitä tekisit jos tulis kolmas maailmansota ja joutuisit olemaan samassa juoksuhaudassa tuollaisen Sinin kanssa?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Sini on varmaan semmonen, joka pysyy loppuun asti. Sääli, sillä hallitsee talon porukan keskusteluja. Esimerkiksi Arttu voisi olla jopa voittajaehdokas, mutta tulee jäämään Sini-shown jalkoihin koosteissa.
Arttu ja Joel hiljaisia. Oletin Artun olevan reippaampi. Tila täytyy ottaa. Itse tykkään räväköistä ihmisistä tosi tvssa. Millä perusteella Joelkin tuonne päässyt.
Tuota Joelia ihmettelen itsekin että mitä heittoa tekee bb:ssä. On kyllä niin mauton ja hajuton hiirulainen. Tylsä.
t
Joel taitaa kuvitella että herättelemällä tommoset orastavat romanssijutut Sasan kanssa hänestäkin tulee mielenkiintoinen ihminen. Ois vaan jatkanut bondaamista Artun kans, se olis ollut huomattavasti mielenkiintoisempaa.
Löysä Sasa voisi mennä kalkattaman noita yhdentekeviä juttujaan Viron lesbopiireihin.
Minna vanhin nainen tuolla, ei Sini!
Kuka tuo on joka koko ajan palpattaa? Nyt meni näyttää miten lettejä kuuluu tehdä sen peiton kanssa.Ei kyllä kuule mitä muut puhuu.Kyllä on tylsän oloinen kausi.
Tämä Sasahan väittää olevansa kauppatieteilijä. Ei ole opiskellut edes Uppsalassa vaan Vesteråsissa. Onko suorittanut vaan kandin tutkinnon vai onko tutkintoa ensinkään? Eikä osaa edes ruotsia vaan on opiskellut englanniksi.
Vierailija kirjoitti:
Mitä tekisit jos tulis kolmas maailmansota ja joutuisit olemaan samassa juoksuhaudassa tuollaisen Sinin kanssa?
Tarvittaessa uhraisin itseni, jotta akateemikko saisi elää. Itse olen pelkkä karjakko.
On noilla akateemisilla aika oudot käsitykset amiksista.
"Lippis väärinpäin kivipestyt farkut päällä ABC;llä mopolla".
Just just.
Minä olen ammatiltani graafinen suunnittelija, ihan amispohjalta, ei ollut eikä ole lippistä enkä käy ABC:llä kun ei oo mopoa eikä autoakaan. Ja väitän että olen älykkäämpi kuin nuo moottoriturvat yhteensä, vaikka itse sanonkin.😂
Vierailija kirjoitti:
Kuka tuo on joka koko ajan palpattaa? Nyt meni näyttää miten lettejä kuuluu tehdä sen peiton kanssa.Ei kyllä kuule mitä muut puhuu.Kyllä on tylsän oloinen kausi.
Just tällainen on Virtasen Jannen ja Cristal Methin unelmakausi!
Vettä sataa stadissa . Ei yksikään asukas ärsytä minua. Antaa kaikkien kukkien kukkia. Ei tässä itsekään virheetön oo.
Voi ei, Arttu näyttää ihan siltä kuin se ois vastentahtoisesti jumissa tuon naikkosen alla.
Eipä muakaan kiinnosta sun valitus, mutta tää on keskustelupalsta, joten idioottejakin täytyy sietää.