Big Brother Suomi 2020 OFFICIAL
24/7
Tänne keskustelua syksyllä alkavasta Big Brother Suomi -ohjelmasta.
Kommentit (104451)
Vain elämäästä puhuminen ei ole sattumaa. Mainostavat Nelosen ohjelmaa tietty. Kuten ne kondomitkin oli mainos.
Vierailija kirjoitti:
Taas äänessä pelkästään Sini ja Susu. Ei noilla naisilla itsellään leikkaa yhtään että antais muillekin suunvuoroa.
Sini, Sasa ja Tiia veks ekana. Niin sosiaalisia, niin sosiaalisia mutta eivät ota yhtään huomioon, että talossa on muitakin kuin he.
Kauheeta kattella tuota Sinin kamelinvarvasta kun röhnöttää tuollain sohvalla :O
Tämä on Big Brother. Sini, Sasa, Tiia, ette saa puhua enää tänä päivänä ollenkaan, jos rikotte sääntöä, tulee rankkua.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Naisista on keskusteltu paljon ja siitä kenellä riitaliekki leimahtaa ensiksi.. miehistä itellä on semmonen kutina että riitaan ajautuu herkästi Marko.
Mä luulen että Niko ja Samikin on aika räjähdysherkkiä.
Kessu tuskin räjähtää mistään, Niko kyllä.
Toi karjakko puhuu ärsyttävästi. Vähän liian nöyrä hahmo. Ei jaksa tommosta vinkuvonkua.
Vierailija kirjoitti:
Vauva-palstalle vauvakot käyvät keskustelua akateemikoista ja karjakoista.
😂😂😂
Hitto ku en muista missä sarjassa tai elokuvassa oli Sella pelottava vanha naishahmo joka oli ihan.kuin toi Minna. Jos joku hoksaa mitä tarkoitan, ilmottakaa.
Vierailija kirjoitti:
Mitä tekisit jos tulis kolmas maailmansota ja joutuisit olemaan samassa juoksuhaudassa tuollaisen Sinin kanssa?
Vaikeempaa olisi olla hissukkojen kanssa
Vierailija kirjoitti:
Toi karjakko puhuu ärsyttävästi. Vähän liian nöyrä hahmo. Ei jaksa tommosta vinkuvonkua.
Uskis. Viime vuonna toivoin Villen tippuvan koko ajan.
Tiia turpa kii. Miksi ei voida valita miellyttävä äänisiä ihmisiä tällaiseen ohjelmaan. Vähemmän miellyttävä ääni on kyllä siinä tapauksessa ok, jos ei ole koko ajan suuna päänä äänessä ja olisi miellyttävä luonne sentään.
Vierailija kirjoitti:
"Liimataisen Arttu" ja "Joali" (Joel) ovat mukavia heppuja. He varmasti bondaisivat hyvin "mökkihöperöje" kanssa, harmittaa heidän puolestaan kun joutuivat huusholliin kuuntelee kovaäänisten leidien kälätystä. Arttu ja Marko tulee varmasti hyvin juttuu.
Yhdistäminen voisi tulla jo! Kaikki hemmot taloon.
En kyllä näe mitään yhtäläisyyttä artussa ja markossa.
Minna nähnyt leffan kulkurin valssin 40 x. Apua. 😂
Vierailija kirjoitti:
Hitto ku en muista missä sarjassa tai elokuvassa oli Sella pelottava vanha naishahmo joka oli ihan.kuin toi Minna. Jos joku hoksaa mitä tarkoitan, ilmottakaa.
The Visit?
https://www.frenchtoastsunday.com/wp-content/uploads/2015/09/visit.jpg
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
On noilla akateemisilla aika oudot käsitykset amiksista.
"Lippis väärinpäin kivipestyt farkut päällä ABC;llä mopolla".Just just.
Minä olen ammatiltani graafinen suunnittelija, ihan amispohjalta, ei ollut eikä ole lippistä enkä käy ABC:llä kun ei oo mopoa eikä autoakaan. Ja väitän että olen älykkäämpi kuin nuo moottoriturvat yhteensä, vaikka itse sanonkin.😂Taidealojen amikset onkin eri juttu. Stereotypisesti amiksia pidetään sellaisina autonrassaajina.
Amis kuin amis, kumma että akaatemiset ovat niin tietämättömiä, vaikka omasta mielestään niin sivistyneitä..
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
The Visit?
https://www.frenchtoastsunday.com/wp-content/uploads/2015/09/visit.jpg
Ei.
Tiian järkyttävä rääkyvä ääni pilaa koko kauden. Ei ihme, että sinkku. Kukaan mies ei kuuntelisi tuollaista kirkuvaa ääntä.
No Tiian ääni. Kiekuu, narisee, kiekuu.
Mökkiläiset miettii kuka heistä on kusettaja.
Onko yksi siis oikea trolli ja niille on kerrottu se.
Artun, Minna ja Joelin takia itsekin menisin taloon mieluiten.