Big Brother Suomi 2020 OFFICIAL
24/7 Tänne keskustelua syksyllä alkavasta Big Brother Suomi -ohjelmasta.
Kommentit (104451)
Käyttäjä34428 kirjoitti:
Aika lungisti nuo ottaa tehtävän, viime kaudella olisi varmaan innoissaan uitu yötä myöten. Toivottavasti tähän tulee vielä twistiä.
Juurihan nuo puhuivat, että ensimmäisinä päivinä on järkevää myös levätä, että seuraavinakin päivinä jaksaa ja viimeisenä yönä sitten voidaan painaa enemmän.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Krisse on ihana. Paras BB asukas ikänä.
Krisse on tän kauden paras asukas. Parhaat ikinä ovat Kätlin ja Nino.
Kyllä Krisse on parempi.
Vierailija kirjoitti:
Vastatkaa nyt! Saako Ella mennä uimahallissa naisten saunaan?
kumpi olisi hänelle turvallisin? Miesten vai naisten? Kummassa olisi häiriöksi enemmän?
Nuoret ihmiset tuollalailla makoilee, kun ensin vähän urheilleet. Ei ole kovin tervettä. Pitäisi vielä mennä takaisin uimaan.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miksi tuonne bb taloon pitää ängetä jos ei mitään pysty eikä osaa tehdä. Kristiinakin otti tatskoja, leikkauksia, operaatioita just ennen kun oli bb talossa. Täytyihän hänen tietää että tuolla joutuu tekeen viikkotehtäviä. Onkohan Krissellä ja Ellalla sama tavoite voittopotilla. Kirurgisiin kauneusoperaatioihin.
Sanokaa mun sanoneen, Krisse tulee saamaan nimeämispisteitä, ainakin jos viikkotehtävä epäonnistuu, koska ei osallistunut uimiseen. Sitten täällä itketään, kuinka muut ovat niin epäreiluja Krisseä kohtaan ja miksi taas mökkiläinen on äänestyksessä. Mielestäni asukkaat, jotka omasta toiminnastaan johtuen eivät voi osallistua viikkotehtävän suorittamiseen, voisi laittaa automaattisesti häätöäänestykseen.
No ei tarvitse kaikkien kaikkea tehdä ja osata. Ei kukaan ole mestari tai edes osaa kaikkia urheilulajeja. Ei minunkaan puolisoni osaa uida ja rakastan sitä silti.
Tässä BB:ssä tarvitaan päätä ja sydäntä ja sosiaalisia taitoja, urheilukilpailut on erikseen.
Miten niin ei tarvitse kaikkien tehdä kaikkea, kun on kyse viikkotehtävästä? Päteekö tämä vain Kristiinaan, vai voivatko mielestäsi vaikka Arttu ja Joel laistaa myös?
Tietenkin voivat, jos eivät osaa uida kunnolla.
Arttu ja Joel uineet tänään ahkeraan ja ovat hyviä uimareita. Paula Marko, Kati, Timo uineet myös. Muut?????? Joo Ollipekka myös.
Oot tarkkaan seurannut, meni ohi vaan Roopen 160 kierrosta ja Sasakin tainnut uida yli sata. Marko uinut tuosta mainitsemastasi porukasta vähiten.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Pakko nyt tulla heittämään tällänen yksittäinen kommentti tähän väliin.
Mä en ymmärrä niitä kommentoijia, jotka ovat ottaneet asiakseen Ellan (tai jonkun muun) dissaamisen. Mikä ongelma teillä ihan oikeasti on sen kanssa, miten ihminen määrittelee oman identiteettinsä? Monia tuntuu ahdistavan tämä asia nyt aivan liikaa, rauhottukaa.
Ongelma ei ole missään identiteetissä vaan käytöksessä. Juonittelu, selän takana puhuminen, ilkeily, jne.
Joo ymmärrän, siis hyväksyn sen että jonkun mielestä Ella on henkilönä kusipää. En itsekään ole mikään suurin fani. En kuitenkaan ymmärrä sitä, että täällä koitetaan kokoajan viedä Ellalta naisen identiteettiä. Mun mielestä vois antaa olla ja erottaa nää kaks asiaa toisistaan. Voi olla ikävä ihminen, mutta antakaa toisen olla sukupuoli-identiteetiltään mitä on.
Ei ellalle kuulu "naisen identiteetti", koska hän ei nainen ole.
Mikä tässä on vaikea transaktivistien käsittää.
Tollaset feikkinaiset ovat syöpää.
Omassa päässä jokainen olkoon vaikka sähkövatkain, mutta ei koko maailmaa voi vaatia elämään samassa fantasiassa.Ihan tällaisena välikommenttina: Onko Ella missään vaiheessa väittänyt olevansa nainen?
No mitäpä luulet, kun esittelee itsensä Ellana ja jankuttaa menkoista, joita ei koskaan tule saamaan.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kati on tuolla myös mainostamassa pt-palveluitaan. Siksi opastaa ja luennoi koko ajan miten kannattaa jotain liikkeitä ja suorituksia tehdä, neuvoo ravintoasioissa ja selostaa mitä ruoka-aineissa on (näitä kannattaa syödä kun näissä on protskuu), tekee smootheja, on kiva, empaattinen ja kannustava, liikunta ja jumppa sitä ja tätä.[/quote
Olisin odottanut, että PT pitäisi porukalle päivittäin treeniä. Ei ole tainnut Paulakaan pitää.
Eiks Kati jotkut treenit näille talolaisile vetänytkin? Jos olisin kahden pt:n kanssa samaan aikaan BB-talossa niin hyödyntäisin kyllä ilmaiset pt-palvelut ja menisin aina pihalle treenaamaan kuin nämäkin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Oli BB-plazalla hyvin anaalysoitu tuota Artun avautumista ja kiroamista pihalla yöllä. Melkoisen tekopyhää ja ristiriitaista arvostella ensin kaikki katsojat ja äänestäjät, jonka jälkeen tosiaan haukkua talolaisia feikeiksi ja matkia heitä miten noloja ovat, mutta sitten ei kuitenkaan uskalla itse sanoa silmästä silmään kenellekään kun v*tut*avat häntä itseään niin paljon. Naurattaa lähinnä tuollainen "ison miehen" poru takanapäin ystävälleen Joelille, joka siis säesti myös tuota pohjolan junttia vieressä kokoajan.
Ainakaan katsojia ärsyttävät henkilöt, kuten Sami jne eivät kaikki puhu niin paljon takanapäin pahaa muista asukeista, kun eräät. Kuten Ella. Naurettavan huono kausi meneillään kaikenkaikkiaan.
Siis sanoiko Arttu tosiaan talolaisia feikeiksi? Keitä lie tarkiittanut. Itse kuulin siitä avautumisesta sen katsojien mollaamisen, kun ovat ”äänestäneet Nikon ulos”, vaikka katsojathan ovat äänestäneet suosikkejaan. Ei siis ole vihattu Nikoa, ei vaan ole sattunut ääniä hälle niin paljon. Erothan oli pienet.
Kuulin kuitenkin eilen alkuyöstä sellaisen, että Arttu sanoi Joelille, että lähtisi talosta heti, jos Joel häädettäisiin. Menisi samoin tein pk-huoneeseen ilmoittamaan luovuttamisesta. Joel sitten kysyi jotenkin (en muista tarkkaa sanamuotoa), että jos häntä ei olisi, niin kenet toivoisi eniten pysyvän talossa/kuka olisi tärkein tai jotain. Ella ja Sasa olisivat kuulemma. Joel lisäsi tai vain omanaan mainitsi, että Kati.
Että keitä ne feikit talolaiset sitten Artun mielestä on? Vai onko ne juurikin Ella, Sasa ja Kati, mutta samalla ne feikeimmät olisi ne tärkeimmät.
Vai onko se kuitenkin Roope, joka on feikki? Eikö Arttu tosiaan ole huomannut, miten samanlaisia Roopen kanssa nämä hänen suosikkinsa ovat? Olen ymmälläni. Kenestä Arttu nyt pitää ja kenestä ei, ja lukeeko itsensä talon feikkeihin vai ei?
Juu, Arttua ja Joelia ärsyttää yli kaiken ylitsemppaus, kuulumisten kysely ja feikki-iloisuus. Kuitenkin tärkeimmät tyypit on Sasa ja Ella. Ei mitään logiikkaa jätkien jutuissa ja tekevät vaan itsestään pellen.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mä en ymmärrä niitä kommentoijia, jotka ovat ottaneet asiakseen Ellan (tai jonkun muun) dissaamisen. Mikä ongelma teillä ihan oikeasti on sen kanssa, miten ihminen määrittelee oman identiteettinsä? Monia tuntuu ahdistavan tämä asia nyt aivan liikaa, rauhottukaa.
Täällä on yksi trolli joka laittelee jatkuvasti transfobisia kommentteja Ellasta. Hänet tunnistaa kommenttien tyylistä. Kutsuu Ellaa Eetuksi ja on sairaalloisen kiinnostunut hänen genitaaleistaan. Kyttää Ellan suihkukäyntejä ja innoissaan raportoi kun jotain vilahtaa. Kannattaa vain ohittaa tämän trollin viestit.
Täällä on kyllä useampikin henkilö (minä mukaanluettuna), joka kutsuu Ellaa Eetuksi eli hänen omalla ei-fantasianimellään. Hänen genitaaleistaan en kyllä ole puhunut enkä ole suihkussakäyntejään nähnyt enkä haluakaan nähdä.
Mistä te olette tämän Eetu nimen repineet, kun tietääkseni hän ei ole sitä paljastanut? Kutsutteko myös muita nimensä vaihtaneita alkuperäisellä nimellään? Esim Nikokaan ei ole alunperin Niko. Miksette sitä kaiva esille ja kutsu sillä?
Miksi emme kutsuisi oikealla nimellä miestä joka väittää olevansa nainen?
Nikon nimen vaihto ei ole relevanttia, Niko ei väittänyt itseään naiseksi, mies saa ihan vapaasti ottaa eri etunimen, jos se on miehen nimi. Eetun nimi sitävastoin ei liene missään todellisuudessa Ella, koska hänellä on munat, ja Ella on naisen nimi.Vaikka siksi, että 1) hän on ohjelmassa esitellyt itsensä Ella-nimellä 2) kaikki kutsuvat häntä ohjelmassa Ella-nimellä 3) kaikki katsojat tietävät hänet Ella-nimellä. Miksi ihmeessä kutsuisimme häntä joksikin muuksi?
Miksi Ellan sukupuoli olisi tässä ohjelmassa niin relevanttia, että sinun on ihan pakko sitä jatkuvasti jauhaa? Sanoihan Nikokin itseään suomalaiseksi, vaikka on iranilainen. Miksi se ei häirinnyt sinua ja miksi et hokenut, miksi hän puhuu suomea eikä äidinkieltään?
Meitä on täällä aika monta, jotka tästä "jauhetaan".
Kasva sinäkin aikuiseksi ja ota biologisista faktoista selvää.
Kyllä toi asia häiritsee jokaista normaalia aikuista ihmistä tämä touhu, olisiko asia sinullekin ihan ok, jos "Ella" painaisi yli sata kiloa, olisi karvainen karvarintainen ja partainen ja antaisi munansa roikkua vapaasti? Kutsuisitko silloin häntä naiseksi ihan innostuneena? Ihan yhtä mies tuo ruipelo mieskin on, joka ajelee karvansa pois, hyvänen aika.Se olisi ihan ok että Eetu kutsuisi itseään oikealla nimellä Eetuksi, ja sanoisi olevansa mies, minua ei haittaa mitenkään meikkaava mies tai homo, minua häiritsee valehtelu ja teeskentely. Miksei uskalla olla mikä on.
Minä en ala muiden päähäiriöitä ja valehtelua peesaamaan.
Minä olen kuules tällä palstalla montakin kertaa väitellyt, että biologinen sukupuoli on täsmälleen se, mitä housuista löytyy eikä mikään muu. Silti minulla ei ole mitään tarvetta jankuttaa sitä tässä ketjussa, koska se nyt vain kuulostaa tyhmältä. Juu, minustakin hän on selvästi sukupuoleltaan mies, mutta voin silti kutsua häntä Ellaksi.
Ketään normaalia ihmistä tämä ei häiritse muutamaa minuuttia pidempään.
Ok. Nyt en ymmärrä miksi Markoa haittaa että joku leipoo...
Vierailija kirjoitti:
Uiko Sasa paljon kun nyt valittaa, että jalat on aivan muussia?
Varmaan yli sata kierrosta joo
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kati on tuolla myös mainostamassa pt-palveluitaan. Siksi opastaa ja luennoi koko ajan miten kannattaa jotain liikkeitä ja suorituksia tehdä, neuvoo ravintoasioissa ja selostaa mitä ruoka-aineissa on (näitä kannattaa syödä kun näissä on protskuu), tekee smootheja, on kiva, empaattinen ja kannustava, liikunta ja jumppa sitä ja tätä.[/quote
Olisin odottanut, että PT pitäisi porukalle päivittäin treeniä. Ei ole tainnut Paulakaan pitää.
Eiks Kati jotkut treenit näille talolaisile vetänytkin? Jos olisin kahden pt:n kanssa samaan aikaan BB-talossa niin hyödyntäisin kyllä ilmaiset pt-palvelut ja menisin aina pihalle treenaamaan kuin nämäkin.
Sama juttu, pyytäisin hiomaan tekniikat kuntoon
Päivän hysteerisimmät repeilyt on aiheuttanut tämän Arttu & Joppe - shown kutsuminen, viikkotehtävää mukaillen, norppaliveksi. :DD
Meinasin tehdä "katit" ja lirauttaa lusikallisen.
Mikä on veikkauksenne, onnistuuko viikkotehtävä?
Onnistuu: nuoli ylös
Ei onnistu: nuoli alas
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kyllä meillä on oikeus loukkaantua tuollasesta homopojasta, joka väittää olevansa nainen. Tossa ei ole mitään naisellista eikä naiseutta eikä tule olemaankaan. On todella iljettävää ja perin loukkaavaa, että hänet ihan mediassa ja bb-palstoillakin liitetään naisiin, häntä pitää ylistää "kauniina naisena", tai sinut poistetaan esim bb- ryhmästä facessa tai sitten tulee joku kaltaisesi toteamaan että antaa hänen määritellä itse identiteettinsä.
Ellalta voisi kysellä kuukautis- ja synnytyskivuista, kookkaiden rintojen aiheuttamista niska- ja selkäsäryistä sekä e-pillereiden haittavaikutuksista. Onhan hän nainen eli asiantuntija mitä suurimmassa määrin. Tai sitten ei.
Käyttääkö ella-poika Tampaxia ??
En edes ihmettelisi, senverran pimeä tapaus ja hänellä on pakkomielle jauhaa menkoista.
Oliko Sami uimassa ollenkaan?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ongelma ei ole missään identiteetissä vaan käytöksessä. Juonittelu, selän takana puhuminen, ilkeily, jne.
Joo ymmärrän, siis hyväksyn sen että jonkun mielestä Ella on henkilönä kusipää. En itsekään ole mikään suurin fani. En kuitenkaan ymmärrä sitä, että täällä koitetaan kokoajan viedä Ellalta naisen identiteettiä. Mun mielestä vois antaa olla ja erottaa nää kaks asiaa toisistaan. Voi olla ikävä ihminen, mutta antakaa toisen olla sukupuoli-identiteetiltään mitä on.
Ei ellalle kuulu "naisen identiteetti", koska hän ei nainen ole.
Mikä tässä on vaikea transaktivistien käsittää.
Tollaset feikkinaiset ovat syöpää.
Omassa päässä jokainen olkoon vaikka sähkövatkain, mutta ei koko maailmaa voi vaatia elämään samassa fantasiassa.Ihan tällaisena välikommenttina: Onko Ella missään vaiheessa väittänyt olevansa nainen?
No mitäpä luulet, kun esittelee itsensä Ellana ja jankuttaa menkoista, joita ei koskaan tule saamaan.
Ei noiden perusteella voida sanoa, että hän luokittelisi itsensä naiseksi.
Montako kierrosta Eetu ui tänään?
Uiko Sasa paljon kun nyt valittaa, että jalat on aivan muussia?