Big Brother Suomi 2020 OFFICIAL
24/7 Tänne keskustelua syksyllä alkavasta Big Brother Suomi -ohjelmasta.
Kommentit (104451)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miksi tuonne bb taloon pitää ängetä jos ei mitään pysty eikä osaa tehdä. Kristiinakin otti tatskoja, leikkauksia, operaatioita just ennen kun oli bb talossa. Täytyihän hänen tietää että tuolla joutuu tekeen viikkotehtäviä. Onkohan Krissellä ja Ellalla sama tavoite voittopotilla. Kirurgisiin kauneusoperaatioihin.
Sanokaa mun sanoneen, Krisse tulee saamaan nimeämispisteitä, ainakin jos viikkotehtävä epäonnistuu, koska ei osallistunut uimiseen. Sitten täällä itketään, kuinka muut ovat niin epäreiluja Krisseä kohtaan ja miksi taas mökkiläinen on äänestyksessä. Mielestäni asukkaat, jotka omasta toiminnastaan johtuen eivät voi osallistua viikkotehtävän suorittamiseen, voisi laittaa automaattisesti häätöäänestykseen.
No ei tarvitse kaikkien kaikkea tehdä ja osata. Ei kukaan ole mestari tai edes osaa kaikkia urheilulajeja. Ei minunkaan puolisoni osaa uida ja rakastan sitä silti.
Tässä BB:ssä tarvitaan päätä ja sydäntä ja sosiaalisia taitoja, urheilukilpailut on erikseen.
Miten niin ei tarvitse kaikkien tehdä kaikkea, kun on kyse viikkotehtävästä? Päteekö tämä vain Kristiinaan, vai voivatko mielestäsi vaikka Arttu ja Joel laistaa myös?
Tietenkin voivat, jos eivät osaa uida kunnolla.
Arttu ja Joel uineet tänään ahkeraan ja ovat hyviä uimareita. Paula Marko, Kati, Timo uineet myös. Muut?????? Joo Ollipekka myös.
Aika lungisti nuo ottaa tehtävän, viime kaudella olisi varmaan innoissaan uitu yötä myöten. Toivottavasti tähän tulee vielä twistiä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ja tuollaisten Ellan kaltaisten identiteettihäiriöisten takia koko kansan sossutunnukset pitää sit vaihtaa?
Täh? Koko kansan? Miten? Miksi?
Taas yksi joka ei seuraa uutisia. . . .
Vierailija kirjoitti:
Mitä enemmän katson eetua bb:ssä, sen enemmän vihaan transeja ja koko pipiä ideologiaa.
Mahtava tuo kolmas persoona vielä, se mummo persoona. Koko huumoriosuus ja huumorintaju menee siinä kolmannessa persoonassa vakuuttavan uudeksi ja erilaiseksi(!) Aivan huikea seurata television kautta tällaista, kun näkee juuri miten vaihtavat nappia painamalla ihan vaan uutta roolia vakuuttavasti päälle. Pitkän aikaa pystyy esittämään mummopersoonaa, vaihtaen oleellisesti juurikin esimerkiksi huumorintajua ja leveliä. Vakuuttavaa kertakaikkiaan.
Vierailija kirjoitti:
Kati on tuolla myös mainostamassa pt-palveluitaan. Siksi opastaa ja luennoi koko ajan miten kannattaa jotain liikkeitä ja suorituksia tehdä, neuvoo ravintoasioissa ja selostaa mitä ruoka-aineissa on (näitä kannattaa syödä kun näissä on protskuu), tekee smootheja, on kiva, empaattinen ja kannustava, liikunta ja jumppa sitä ja tätä.[/quote
Olisin odottanut, että PT pitäisi porukalle päivittäin treeniä. Ei ole tainnut Paulakaan pitää.
Krisse on ihana. Paras BB asukas ikänä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kyllä meillä on oikeus loukkaantua tuollasesta homopojasta, joka väittää olevansa nainen. Tossa ei ole mitään naisellista eikä naiseutta eikä tule olemaankaan. On todella iljettävää ja perin loukkaavaa, että hänet ihan mediassa ja bb-palstoillakin liitetään naisiin, häntä pitää ylistää "kauniina naisena", tai sinut poistetaan esim bb- ryhmästä facessa tai sitten tulee joku kaltaisesi toteamaan että antaa hänen määritellä itse identiteettinsä.
Ellalta voisi kysellä kuukautis- ja synnytyskivuista, kookkaiden rintojen aiheuttamista niska- ja selkäsäryistä sekä e-pillereiden haittavaikutuksista. Onhan hän nainen eli asiantuntija mitä suurimmassa määrin. Tai sitten ei.
Käyttääkö ella-poika Tampaxia ??
kiihotutko ajatuksesta?
Vierailija kirjoitti:
Kati on tuolla myös mainostamassa pt-palveluitaan. Siksi opastaa ja luennoi koko ajan miten kannattaa jotain liikkeitä ja suorituksia tehdä, neuvoo ravintoasioissa ja selostaa mitä ruoka-aineissa on (näitä kannattaa syödä kun näissä on protskuu), tekee smootheja, on kiva, empaattinen ja kannustava, liikunta ja jumppa sitä ja tätä.
Vähän joo häiritsevää kun joku on tullut taloon mainostauluksi mainostamaan omia bisneksiään. Ei voi oikein olla täysin oma itsensä kun pitää miettiä koko ajan näyttääkö nyt hyvältä pt:ltä telkkarissa.
Ja kyllähän se näkyykin teennäisyytenä.
Arttu ja Joel yhdessä ovat aika mielenkiintoinen parivaljakko. Kun heitä jää seuraamaan, niin yleensä kevyen hömpät ja hölmöt, mutta hauskat keskustelut silloin, kun keskenään ovat.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Pakko nyt tulla heittämään tällänen yksittäinen kommentti tähän väliin.
Mä en ymmärrä niitä kommentoijia, jotka ovat ottaneet asiakseen Ellan (tai jonkun muun) dissaamisen. Mikä ongelma teillä ihan oikeasti on sen kanssa, miten ihminen määrittelee oman identiteettinsä? Monia tuntuu ahdistavan tämä asia nyt aivan liikaa, rauhottukaa.
Kyllä meillä on oikeus loukkaantua tuollasesta homopojasta, joka väittää olevansa nainen. Tossa ei ole mitään naisellista eikä naiseutta eikä tule olemaankaan. On todella iljettävää ja perin loukkaavaa, että hänet ihan mediassa ja bb-palstoillakin liitetään naisiin, häntä pitää ylistää "kauniina naisena", tai sinut poistetaan esim bb- ryhmästä facessa tai sitten tulee joku kaltaisesi toteamaan että antaa hänen määritellä itse identiteettinsä.
No kun kyse olisikin vain siitä, nyt meitä muita pakotetaan nielemään tuo hänen "identiteettinsä naisena", mikä ei miltään osin vastaa todellisuutta.
Tuollasia feikkinaisia ei yksinkertaisesti vain pidä suvaita, koska ne vievät oikeiden naisten asemaa alas.Eetu on saanut onneksi monet heräämään, mistä transliikkeessä on kyse. Eikä siinä ole mitään hienoa, mistä siinä on kyse, alusta loppuun kipeää toimintaa.
Eetu on ilkeä homopoika, ei nainen.
Ja hyvinhän se onnistuu meikkaus ja naaman piikittely ihan munienkin kanssa, kuten olemme huomanneet, ei veronmaksajien tule osallistua tuon pojan genitaalien leikkaamisen yms . pöpitouhuihin.
Kaikenlisäksi ilmeisesti myös myy itseään bling blingin toivossa, hieno esikuva nuorille.
Siis kenellä "meillä"? Pitäisikö minunkin naisena loukkaantua ja miksi ihmeessä? Olenko minä jotenkin huono nainen, kun en jaksa olla mustasukkainen omasta sukupuolestani? Tuollaisia pinnallisia ja häijyjä ihmisiä on kyllä ihan naisissakin. Pitäisikö heidätkin nimetä miehiksi vai mitä ihmettä? En ole kyllä koskaan ajatellut, että sukupuoli pitäisi jotenkin ansaita tai että on minulta pois, jos joku haluaa esittää naista.
MInä en ole hänen kauneuttaan ja ihanuuttaan missään ylistänyt enkä itsekään haluaisi olla hänen näköisensä. Ei minulla silti ole tässä mitään hätää enkä koe tulleeni syrjityksi tämän mielipiteeni takia yhtään missään.
Ikävä kyllä juuri naisethan näitä feikkinaisia ovat aina puolustamassa, vaikka niitä ei missään nimessä pitäisi lähteä puolustamaan. Mies on aina mies.
Ellankin itsekäs luonne on täysin perusmiestä, tietysti, koska on mies. Ei ajattele muita yhtään.
Miettikää kun oikeat naiset työnnetään sivuun tollasten tieltä.
Siinä ei sitten enää itku auta kun naisten jalkapallojoukkue etc on täynnä elloja.
Miten tämä siis tapahtuu? Miksi minua itkettäisi joku naisten jalkapallojoukkue?
Käyttäjä34428 kirjoitti:
Aika lungisti nuo ottaa tehtävän, viime kaudella olisi varmaan innoissaan uitu yötä myöten. Toivottavasti tähän tulee vielä twistiä.
Eiköhän tässä vielä tule häädetyn herjan myötä joku twisti. Esim. puolimatkassa huomataan, että Kessun passi jäi matkasta ja hän joutuu uimaan ylimääräisen mutkan hakemaan sen.
Vierailija kirjoitti:
Krisse on ihana. Paras BB asukas ikänä.
Krisse on tän kauden paras asukas. Parhaat ikinä ovat Kätlin ja Nino.
Vierailija kirjoitti:
Oli BB-plazalla hyvin anaalysoitu tuota Artun avautumista ja kiroamista pihalla yöllä. Melkoisen tekopyhää ja ristiriitaista arvostella ensin kaikki katsojat ja äänestäjät, jonka jälkeen tosiaan haukkua talolaisia feikeiksi ja matkia heitä miten noloja ovat, mutta sitten ei kuitenkaan uskalla itse sanoa silmästä silmään kenellekään kun v*tut*avat häntä itseään niin paljon. Naurattaa lähinnä tuollainen "ison miehen" poru takanapäin ystävälleen Joelille, joka siis säesti myös tuota pohjolan junttia vieressä kokoajan.
Ainakaan katsojia ärsyttävät henkilöt, kuten Sami jne eivät kaikki puhu niin paljon takanapäin pahaa muista asukeista, kun eräät. Kuten Ella. Naurettavan huono kausi meneillään kaikenkaikkiaan.
Siis sanoiko Arttu tosiaan talolaisia feikeiksi? Keitä lie tarkiittanut. Itse kuulin siitä avautumisesta sen katsojien mollaamisen, kun ovat ”äänestäneet Nikon ulos”, vaikka katsojathan ovat äänestäneet suosikkejaan. Ei siis ole vihattu Nikoa, ei vaan ole sattunut ääniä hälle niin paljon. Erothan oli pienet.
Kuulin kuitenkin eilen alkuyöstä sellaisen, että Arttu sanoi Joelille, että lähtisi talosta heti, jos Joel häädettäisiin. Menisi samoin tein pk-huoneeseen ilmoittamaan luovuttamisesta. Joel sitten kysyi jotenkin (en muista tarkkaa sanamuotoa), että jos häntä ei olisi, niin kenet toivoisi eniten pysyvän talossa/kuka olisi tärkein tai jotain. Ella ja Sasa olisivat kuulemma. Joel lisäsi tai vain omanaan mainitsi, että Kati.
Että keitä ne feikit talolaiset sitten Artun mielestä on? Vai onko ne juurikin Ella, Sasa ja Kati, mutta samalla ne feikeimmät olisi ne tärkeimmät.
Vai onko se kuitenkin Roope, joka on feikki? Eikö Arttu tosiaan ole huomannut, miten samanlaisia Roopen kanssa nämä hänen suosikkinsa ovat? Olen ymmälläni. Kenestä Arttu nyt pitää ja kenestä ei, ja lukeeko itsensä talon feikkeihin vai ei?
Joel arvioi hyvin kellon ajan.
Vierailija kirjoitti:
Ja tuollaisten Ellan kaltaisten identiteettihäiriöisten takia koko kansan sossutunnukset pitää sit vaihtaa?
Tää on sairasta + mitä kustannuksia se aiheuttaa, noista kaikista hoidoista puhumattakaan.
Vastatkaa nyt! Saako Ella mennä uimahallissa naisten saunaan?
Mitä helv toi eetu laittoi grilliin???
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Pakko nyt tulla heittämään tällänen yksittäinen kommentti tähän väliin.
Mä en ymmärrä niitä kommentoijia, jotka ovat ottaneet asiakseen Ellan (tai jonkun muun) dissaamisen. Mikä ongelma teillä ihan oikeasti on sen kanssa, miten ihminen määrittelee oman identiteettinsä? Monia tuntuu ahdistavan tämä asia nyt aivan liikaa, rauhottukaa.
No kun kyse olisikin vain siitä, nyt meitä muita pakotetaan nielemään tuo hänen "identiteettinsä naisena", mikä ei miltään osin vastaa todellisuutta.
Tuollasia feikkinaisia ei yksinkertaisesti vain pidä suvaita, koska ne vievät oikeiden naisten asemaa alas.Eetu on saanut onneksi monet heräämään, mistä transliikkeessä on kyse. Eikä siinä ole mitään hienoa, mistä siinä on kyse, alusta loppuun kipeää toimintaa.
Eetu on ilkeä homopoika, ei nainen.
Ja hyvinhän se onnistuu meikkaus ja naaman piikittely ihan munienkin kanssa, kuten olemme huomanneet, ei veronmaksajien tule osallistua tuon pojan genitaalien leikkaamisen yms . pöpitouhuihin.
Kaikenlisäksi ilmeisesti myös myy itseään bling blingin toivossa, hieno esikuva nuorille.
Siis kenellä "meillä"? Pitäisikö minunkin naisena loukkaantua ja miksi ihmeessä? Olenko minä jotenkin huono nainen, kun en jaksa olla mustasukkainen omasta sukupuolestani? Tuollaisia pinnallisia ja häijyjä ihmisiä on kyllä ihan naisissakin. Pitäisikö heidätkin nimetä miehiksi vai mitä ihmettä? En ole kyllä koskaan ajatellut, että sukupuoli pitäisi jotenkin ansaita tai että on minulta pois, jos joku haluaa esittää naista.
MInä en ole hänen kauneuttaan ja ihanuuttaan missään ylistänyt enkä itsekään haluaisi olla hänen näköisensä. Ei minulla silti ole tässä mitään hätää enkä koe tulleeni syrjityksi tämän mielipiteeni takia yhtään missään.
Ikävä kyllä juuri naisethan näitä feikkinaisia ovat aina puolustamassa, vaikka niitä ei missään nimessä pitäisi lähteä puolustamaan. Mies on aina mies.
Ellankin itsekäs luonne on täysin perusmiestä, tietysti, koska on mies. Ei ajattele muita yhtään.
Miettikää kun oikeat naiset työnnetään sivuun tollasten tieltä.
Siinä ei sitten enää itku auta kun naisten jalkapallojoukkue etc on täynnä elloja.Miten tämä siis tapahtuu? Miksi minua itkettäisi joku naisten jalkapallojoukkue?
No ei transaktivisteja naiset itketäkään, ja sehän tässä huolestuttaa.
Siis joko nuo lopetti uimisen? Vielä monta tuntia ehtii ja aamulla aamuvirkut heti kun heräävät uimaan.