Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Big Brother Suomi 2020 OFFICIAL

Vierailija
05.08.2020 |

24/7

Tänne keskustelua syksyllä alkavasta Big Brother Suomi -ohjelmasta.

Kommentit (104451)

Vierailija
2721/104451 |
09.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Voisko joku kertoa mikä Kristiinalla on nenässä...pesee hampaitakin monta kertaa päivässä hyvähän se on mutta ei kai niitä kuitenkaan niin monta kertaa tarvii?

Tuohon laastariin on kerrottu vastaus viisikymmentä kertaa päivässä.

Osalla ihmisistä on muutakin tekemistä elämässään kuin katsoa Big Brotheria ja lukea Vauva-foorumia.

Joku leikkauksen jälkihoito kai oli.

Vierailija
2722/104451 |
09.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen itsekin eläinsuojelun ja luonnonsuojelun kannattaja, mutta aina kun käännän taloon, Timo vetää monologia aiheesta.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
2723/104451 |
09.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Sini akateeminen. Miten voi olla noin lapsellinen ja pissis ja vielä asianajaja. Miten pystyy elämässään hoitamaan työnsä. Hihittää ja puhuu jonninjoutavaa potaskaa..

Mulla kaveri joka on lakimiehenä yhdessä valtiollisessa organisaatiossa, ja tuntu että tollasta hörhöilyä vaan tarvitsi sen superasiallisen duuniroolin vastapainoksi. Toki hän ei hakeutunut BB tai vastaavaan, hörhöili ihan oman porukan kanssa.

Työrooli on vain työrooli. Lakimiehet on ihmisiä, joilla on myös poliittiset mielipiteet ja omat tapansa viihdyttää itseään, ehkä myös omat oikkunsa. Ei ne arjessa niin kunnollisia ihmisiä pysty olemaan kuin työssään vaan varmaan sanovat pahasti välillä niinkuin kaikki muutkin! Sini näyttää sitä puolta ihan julkisesti vielä.

Vierailija
2724/104451 |
09.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Voisko joku kertoa mikä Kristiinalla on nenässä...pesee hampaitakin monta kertaa päivässä hyvähän se on mutta ei kai niitä kuitenkaan niin monta kertaa tarvii?

Osalla ihmisistä on muutakin tekemistä elämässään kuin katsoa Big Brotheria ja lukea Vauva-foorumia.

No miksi sitten kyselee vauvapalstalta Big Brotherista?

Vierailija
2725/104451 |
09.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Sini oli laittanut pastoja wc-kannen alle, ja Timon istuessa oli räsähtänyt.

Kertoi Timo hetki sitten.

Joelin pää taitaa alkaa jo hajoilemaan, ei jaksa kuunnella Timon puheripulia, tuskaisen näköinen.

Miksi sitten kyselee lisäkysymyksiä, jos ei jaksa kuunnella?

Koska on liian kiltti.

Vierailija
2726/104451 |
09.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nyt se joku joka aina vaahtosi kuinka Martina puhui meidän landesta, meidän Levistä jne. väittää tuolla toisella kanavalla että Marttina aina puhui mun landesta, mun villasta jne. On se aikamoinen.

Vierailija
2727/104451 |
09.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kessu on semmonen perusäijä, jossa on kuitenkin jotain jännää. Hauskaa et on hänenlaisensa otettu mukaan, jotenki erilainen ihmistyyppi mitä aiemmin on ollu.

Vierailija
2728/104451 |
09.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Timo ei ole vegaania nähnytkään. Yleensä vegaanit vastustaa myös eläintarhoja - tämä on töissä paikassa, joka riistää eläimeltä vapauden.

Vierailija
2729/104451 |
09.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Nyt se joku joka aina vaahtosi kuinka Martina puhui meidän landesta, meidän Levistä jne. väittää tuolla toisella kanavalla että Marttina aina puhui mun landesta, mun villasta jne. On se aikamoinen.

Anteeksi tuli väärään ketjuun.

Vierailija
2730/104451 |
09.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sinin esimies taitaa olla Sinin mies, kun joku epäili pomonaan. Tai sitten yhdessä omistavat asianajotoimistonsa.

Vierailija
2731/104451 |
09.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

[quot8e=Vierailija]

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ehkä on esim.vapaapäivällä ja sattui ekaa kertaa ehtimään huomaamaan asian ja ihmettelemään täällä

Vierailija
2732/104451 |
09.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Paula on mun idoli <3

Vierailija
2733/104451 |
09.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Anteeksi tuli väärään ketjuun.

Mähän tiesin, että nämä samat tyypit käy täällä välillä suoltamassa samaa skeidaa 😀

Vierailija
2734/104451 |
09.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mökkiläiset puhuu taas talon ulkopuolisista asioista.

Vierailija
2735/104451 |
09.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Et taida olla penaalin terävin kynä. Hän kyselee Vauva-palstalla Big Brotherista, koska täällä on Suomen suurin ja suosituin Big Brother -ketju. Hänellä kuitenkin myös oma elämä eli ei seuraa Vauvaa ja Big Brotheria 16/7 niin kuin sinä.

Vierailija
2736/104451 |
09.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Eikö tuolla saa puhua kuin bb:sta? En tiennytkään.

Vierailija
2737/104451 |
09.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Timo ei ole vegaania nähnytkään. Yleensä vegaanit vastustaa myös eläintarhoja - tämä on töissä paikassa, joka riistää eläimeltä vapauden.

Ja, kun Timo aloitti työt eläintarhassa niin

veganismi oli ihan pienen joukkion ymmärryksessä. Timo on myös esim.perustanut kotiinsa käärmeiden vanhainkodin. Vegaaniseen ruokavalioon on siirtynyt vasta vähän aikaa sitten. Ja jos en väärin ole ymmärtänyt Korkeasaaressa hoidetaan paljon vahingoittuneita eläimiä ja se on ihan maailmalaajuisesti ns.hyviä tarhoja.

Ja esim.itse työskentelen päiväkodissa vaikka tiedänkin ettei tällainen Suomen päiväkotimalli oli paras lapsen kasvulle ja kehitykselle. Yllättävän moni niistäkin vanhemmista jotka päiväkoteihin lapsensa tuovat tiedostavat näitä ongelmia.

Vierailija
2738/104451 |
09.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onkohan tällä kaudella av-mammat yhtä pihalla kuin viime kaudella? Joka ikisessä häätöäänestyksessä veikattiin väärää lähtijää.

Vierailija
2739/104451 |
09.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kyllä talon puolella eilen jatkuvasti bb huomautti, että tuotannon asioista ei saa keskustella.

Vierailija
2740/104451 |
09.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen ateisti, mutta suntio vaikuttaa talon järkevimmältä asukkaalta.

Ketju on lukittu.