Big Brother Suomi 2020 OFFICIAL
24/7
Tänne keskustelua syksyllä alkavasta Big Brother Suomi -ohjelmasta.
Kommentit (104451)
Lakinainen ei oo osannut ostaa oikean kokoisia rintaliivejä, kun korjailee niitä aivan koko ajan.
Vierailija kirjoitti:
Olen ateisti, mutta suntio vaikuttaa talon järkevimmältä asukkaalta.
Kamalaa miten alentavasti tämä akateemikko välillä kohtelee Minnaa. Ihan kuin joku koulukiusaajapiirin johtaja.
Ella, Minna ja Sasa omat suosikit tällä hetkellä.
Vierailija kirjoitti:
minnalla on ihanan pitkät hiukset
Kamalat luirut.
Tulee mieleen tosta minnasta yksi semmonen mummo jostain kauhusarjasta tai -elokuvasta, aivan samanlaiset kasvot ja ilme, en vain hitto vie saa päähän missä se mummeli oli. Näen sen naaman mielessäni, mutta en muista sarjaa/elokuvaa.
Tiia oli vielä ensimmäisen illan hiljaa. Nyt rääkyy tauotta. Todella rasittavaa kuunnella.
Niko on ällöttävä ma mu! Menee hermo tohon huonosuomeen ja paskoihin juttuihin! Ulos!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Joel on kiltti ja symppis mutta jotenki niin lässykkä ja vässykkä. Tekis mieli ravistella.., mikskä tommosia bb talossa sanottiinkaan.. ai niin tapetiksi vissiin.
Anna nyt armoa, ollut talossa vasta kolmatta päivää, niin ei kai tuossa ajassa vielä keneltäkään tule todellinen persoona esille. Ja voihan olla, etä tuo seura on sellainen, joka ei saa häntä "irti". Itse luulen, että kunhan porukat yhdistyy, näemme ihan uusia puolia näistä tyypeistä.
Ei kyl jaksa uskoa että hänestä mitään ton kummempaa irtoo
Nbigc kirjoitti:
Niko on ällöttävä ma mu!
Menee hermo tohon huonosuomeen ja paskoihin juttuihin! Ulos!
Samaa mieltä.. Toi sen karvanaama hyi saatana!
Vierailija kirjoitti:
Sini akateeminen. Miten voi olla noin lapsellinen ja pissis ja vielä asianajaja. Miten pystyy elämässään hoitamaan työnsä. Hihittää ja puhuu jonninjoutavaa potaskaa. Änkeää Joelin ja Artun väliin alvariinsa. On sen näköinen kuin drinkkailisi joka päivä, ikäistään 29v vanhemman näköinen. Minä minä tyyppi joka käyttää kirosanoja ja alapää sanontoja ja leikkii kortsuilla. Tämäkö Sini kulkee kotona alapää paljaana vai kuka talon naisista niin sanoi. Kirkon työntekijälle puhui alentuvasti että se on paskapuhetta kun Minna puhui kirkon viineistä. Sini sais lähtee ekana, ei tuolla talossa pärjää tekoripseillä, tekohiuksilla ja kynsillä.
Pitäiskö "akateemisen" olla joku nunna?
Itse olen DI ja tohtorikoulutuksessa työn ohessa ja kyllä mun puheet vilisee jatkuvasti navan alla ja kiroilen kuin rekkamies. Juon viinaa kunnolla silloin kun juon ja myös ryönään oksennuksessa. Paidatta nytkin kotona etätöissä. Miten "akateemisuus" jotain sädekehää toisi?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Voisko joku kertoa mikä Kristiinalla on nenässä...pesee hampaitakin monta kertaa päivässä hyvähän se on mutta ei kai niitä kuitenkaan niin monta kertaa tarvii?
Tuohon laastariin on kerrottu vastaus viisikymmentä kertaa päivässä.
Osalla ihmisistä on muutakin tekemistä elämässään kuin katsoa Big Brotheria ja lukea Vauva-foorumia.
No miksi sitten kyselee vauvapalstalta Big Brotherista?
Et taida olla penaalin terävin kynä. Hän kyselee Vauva-palstalla Big Brotherista, koska täällä on Suomen suurin ja suosituin Big Brother -ketju. Hänellä kuitenkin myös oma elämä eli ei seuraa Vauvaa ja Big Brotheria 16/7 niin kuin sinä.
Onhan se aika ärsyttävää jos tänne tulee kahden tunnin välein joku kysymään aina vaan samoja asioita...voisi vaikka viimeiset 10 sivua lukea läpi ensin.. t eri
Asianajonaiselle kiroilukielto. Rääväsuinen ämmä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Olen ateisti, mutta suntio vaikuttaa talon järkevimmältä asukkaalta.
Kamalaa miten alentavasti tämä akateemikko välillä kohtelee Minnaa. Ihan kuin joku koulukiusaajapiirin johtaja.
Tämäpä! Ja sitten selitellään perään, että ethän loukkaantunut. Hyi mikä ihminen.
Vierailija kirjoitti:
Sini akateeminen. Miten voi olla noin lapsellinen ja pissis ja vielä asianajaja. Miten pystyy elämässään hoitamaan työnsä. Hihittää ja puhuu jonninjoutavaa potaskaa. Änkeää Joelin ja Artun väliin alvariinsa. On sen näköinen kuin drinkkailisi joka päivä, ikäistään 29v vanhemman näköinen. Minä minä tyyppi joka käyttää kirosanoja ja alapää sanontoja ja leikkii kortsuilla. Tämäkö Sini kulkee kotona alapää paljaana vai kuka talon naisista niin sanoi. Kirkon työntekijälle puhui alentuvasti että se on paskapuhetta kun Minna puhui kirkon viineistä. Sini sais lähtee ekana, ei tuolla talossa pärjää tekoripseillä, tekohiuksilla ja kynsillä.
Pitäiskö "akateemisen" olla joku nunna?
Itse olen DI ja tohtorikoulutuksessa työn ohessa ja kyllä mun puheet vilisee jatkuvasti navan alla ja kiroilen kuin rekkamies. Juon viinaa kunnolla silloin kun juon ja myös ryönään oksennuksessa. Paidatta nytkin kotona etätöissä. Miten "akateemisuus" jotain sädekehää toisi?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Voisko joku kertoa mikä Kristiinalla on nenässä...pesee hampaitakin monta kertaa päivässä hyvähän se on mutta ei kai niitä kuitenkaan niin monta kertaa tarvii?
Tuohon laastariin on kerrottu vastaus viisikymmentä kertaa päivässä.
Osalla ihmisistä on muutakin tekemistä elämässään kuin katsoa Big Brotheria ja lukea Vauva-foorumia.
No miksi sitten kyselee vauvapalstalta Big Brotherista?
Et taida olla penaalin terävin kynä. Hän kyselee Vauva-palstalla Big Brotherista, koska täällä on Suomen suurin ja suosituin Big Brother -ketju. Hänellä kuitenkin myös oma elämä eli ei seuraa Vauvaa ja Big Brotheria 16/7 niin kuin sinä.
Onhan se aika ärsyttävää jos tänne tulee kahden tunnin välein joku kysymään aina vaan samoja asioita...voisi vaikka viimeiset 10 sivua lukea läpi ensin.. t eri
Hei oikeasti sama. Ei ole lainkaan ärsyttävää. Useimmilla ihmisillä muuta tekemistä kuin lukea tuhansia viestejä.
Taas äänessä pelkästään Sini ja Susu. Ei noilla naisilla itsellään leikkaa yhtään että antais muillekin suunvuoroa.
Kiitti tuosta nenäleikkaus vastauksesta..en täällä kerkee käydä kuin kerran päivässä vähän aikaa, anteeksi että joku pahoitti mielensä!
Päivä 4
Inhokki: Sini Suosikki: Minna
Sini on kamala. Naureskelee miten hän ja miehensä hankkivat sossualtaan. Muut kyseli, että minkä. Sini vastasi: no sossualtaan! Ostettiin sellanen 130e maksava köyhien uima-allas pihalle eli sossuallas!
Vierailija kirjoitti:
Sini on kamala. Naureskelee miten hän ja miehensä hankkivat sossualtaan. Muut kyseli, että minkä. Sini vastasi: no sossualtaan! Ostettiin sellanen 130e maksava köyhien uima-allas pihalle eli sossuallas!
Ne piirtää kellä on liitua. Sini on mun suosikki. Sanoi totuuden myös lähi-idän tyypeistä. Ehkä jopa perussuomalainen.
Valehtelija joka keksii esimerkiksi tarinan miten on vapaamuurari.