Big Brother Suomi 2020 OFFICIAL
24/7
Tänne keskustelua syksyllä alkavasta Big Brother Suomi -ohjelmasta.
Kommentit (104451)
Vierailija kirjoitti:
Ella on hormonihoidoissa ja hoikkuuden selittää kaksi suominaisille tuntematonta asiaa: liikunta ja ruokavalio. Eipä sillä, etteikö talossa saman ikäiset ukotkin ole pönäköitä.
Se kertoi myös että on ollut syömishäiriö, ehkä on edelleen.
Vierailija kirjoitti:
Sini ja Sasa= helvetin rasittavia jo näin 48 tunnin talossaoloajan jälkeen. Hemmetin rasittavia, kovaäänisiä teeskentelijöitä. Toivottavasti lentävät pian ulos, varsinkin Sini.
viime vuoden suosikit oli Tarina. Eevis.Timo.Kimmo ja nyt ei oo vielä mutten halyu vielä talosta ulos Siniä en Sasaa en Tiiaa en Kessua en Ellaa en Roopea. Kukaan ei ärsytä. Antaa olla ihmiset sellaisia kun on. BB talokin vaikuttaa ja tuo eristys. Rohkeita täytyy olla kun tuonne menee.
Sini akateeminen. Miten voi olla noin lapsellinen ja pissis ja vielä asianajaja. Miten pystyy elämässään hoitamaan työnsä. Hihittää ja puhuu jonninjoutavaa potaskaa. Änkeää Joelin ja Artun väliin alvariinsa. On sen näköinen kuin drinkkailisi joka päivä, ikäistään 29v vanhemman näköinen. Minä minä tyyppi joka käyttää kirosanoja ja alapää sanontoja ja leikkii kortsuilla. Tämäkö Sini kulkee kotona alapää paljaana vai kuka talon naisista niin sanoi. Kirkon työntekijälle puhui alentuvasti että se on paskapuhetta kun Minna puhui kirkon viineistä. Sini sais lähtee ekana, ei tuolla talossa pärjää tekoripseillä, tekohiuksilla ja kynsillä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ella on hormonihoidoissa ja hoikkuuden selittää kaksi suominaisille tuntematonta asiaa: liikunta ja ruokavalio. Eipä sillä, etteikö talossa saman ikäiset ukotkin ole pönäköitä.
Se kertoi myös että on ollut syömishäiriö, ehkä on edelleen.
Onko Ella hormonihoidoissa? Itse olin kuulevinani, ettei ole vielä aloittanut.
Vierailija kirjoitti:
Kuinkahan Sinillä riittää asiakkaita BB:n jälkeen? Itse en palkkaisi asianajajakseni.
Saattaa tulla esimieheltä sanomista.
En minäkään, ei vaikuta asiantuntevalta eikä pätevältä.
Alkaa kyllä rasauttaa tuo Tiian nariseva jäkätys.. veikkaan ettei montaa viikkoa tuolla aikaansa kuluta.
Ella käyttää hyvin niukkoja syringejä. Niin kiinnostaisi tietää miten hän sai sopimaan niihin pippelinsä. Vai onko sitä hällä enää. Ääni on miehen, vaatteet naisen. Ilmeisesti voittorahat menisi rintoihin ja hormonihoitoihin. Mutta onko pippeli vilahtanut hällä.
Rasittavimmat naiset:Tiia&Sini
Vierailija kirjoitti:
Ella käyttää hyvin niukkoja syringejä. Niin kiinnostaisi tietää miten hän sai sopimaan niihin pippelinsä. Vai onko sitä hällä enää. Ääni on miehen, vaatteet naisen. Ilmeisesti voittorahat menisi rintoihin ja hormonihoitoihin. Mutta onko pippeli vilahtanut hällä.
Taitaa olla jotenkin alikehittyny värkki
Ellalla on pippeli, eikä ole hormonihoidoissa. Pitääkö joka tunnille kysyä erikseen? Onko tämä tän kauden "joko Eevis kävi suihkussa".
Vierailija kirjoitti:
Sini akateeminen. Miten voi olla noin lapsellinen ja pissis ja vielä asianajaja. Miten pystyy elämässään hoitamaan työnsä. Hihittää ja puhuu jonninjoutavaa potaskaa. Änkeää Joelin ja Artun väliin alvariinsa. On sen näköinen kuin drinkkailisi joka päivä, ikäistään 29v vanhemman näköinen. Minä minä tyyppi joka käyttää kirosanoja ja alapää sanontoja ja leikkii kortsuilla. Tämäkö Sini kulkee kotona alapää paljaana vai kuka talon naisista niin sanoi. Kirkon työntekijälle puhui alentuvasti että se on paskapuhetta kun Minna puhui kirkon viineistä. Sini sais lähtee ekana, ei tuolla talossa pärjää tekoripseillä, tekohiuksilla ja kynsillä.
Sini on 32 v. Vänrikkinä tullut intistä. Nössöt ei tule intistä vänänä. Mun poika vaikka onkun tosi fiksu niin halusi käydä puolivuotta ja sitten yliopistoon lukemaan.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kuinkahan Sinillä riittää asiakkaita BB:n jälkeen? Itse en palkkaisi asianajajakseni.
Saattaa tulla esimieheltä sanomista.En minäkään, ei vaikuta asiantuntevalta eikä pätevältä.
En usko, että sillä on ikinä ollut erityisemmin asiakkaita.
Vierailija kirjoitti:
Rasittavimmat naiset:Tiia&Sini
Talon akateemikot :D
Vierailija kirjoitti:
Oon lähinnä vaan kuunnellut molempia striimejä vuorotellen, ja sekä Tiialla että Sinillä on mun korvaani tosi epämiellyttävä äänensävy ja -paino. Todella kova ja terävä, molemmilla myös volyymi on niin korkea että särähtää korvaan. Sitten taas Markolla ja Minnalla puolestaan on mukavan rauhoittava puheääni, jota kuuntelee mielellään.
Harmi, Sini ja Tiia äänestetään pois kovan ja kalsean äänen takia.
Vierailija kirjoitti:
Alkaa kyllä rasauttaa tuo Tiian nariseva jäkätys.. veikkaan ettei montaa viikkoa tuolla aikaansa kuluta.
Totta, naurukin on vaikeaa tekonaurua, taitaa olla pinna kireällä hänellä.
Vierailija kirjoitti:
Ni
Ni
mmh-ö
Ni
Ni
Joo kun Timon "Ni" kuullut 1000 kertaa alkaa hermo mennä. ULOS.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Oon lähinnä vaan kuunnellut molempia striimejä vuorotellen, ja sekä Tiialla että Sinillä on mun korvaani tosi epämiellyttävä äänensävy ja -paino. Todella kova ja terävä, molemmilla myös volyymi on niin korkea että särähtää korvaan. Sitten taas Markolla ja Minnalla puolestaan on mukavan rauhoittava puheääni, jota kuuntelee mielellään.
Harmi, Sini ja Tiia äänestetään pois kovan ja kalsean äänen takia.
Sinin kohdalla siihen taitaa vaikuttaa muukin kuin ääni, ettei ole juuri katsojien suosiossa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
"Hän pohti länsimaista kulttuuria, jossa nainen saa kävellä vaikka rinnat paljaina, jos niin haluaa. Minnan mielestä moinen ei ole keneltäkään pois, mutta hän itse ei koe itselleen luontaiseksi esimerkiksi bikineissä olemista.
– Eilen olin hihattomassa paidassa, ja se tuntui tosi alastomalta, Minna kertoi.
Sini puuttui puheeseen täysin päinvastaisella näkemyksellä.
– V***u mä heilun kotona tavara paljaana enkä välitä, hän tokaisi remakasti päälle nauraen."
Tuo juristi-Sini vaikuttaa jotenkin tosi tahdittomalta tyypiltä.
Sini on kyllä just suosikkini. Sinin kaltaisia ihmisiä tarvitaan! Jos joku ei kestä rankkaa juttua, niin sulkekoon korvansa.
Sinin kaltaisia ihmisiä on kyllä ihan riittämiin. Tuollaisia joille oma napa ja ääni on tärkeintä ja jyrää kaikkien muiden keskustelut aina moukkamaisuudellaan.
Meitä juristeja on moneen lähtöön. En nyt välttämättä hirveästi kehuisi ko. henkilöä. Fiksu käytös palkitaan aina.
V-sana ei kuulu lakimiehen suuhun. V ehkä, mutta vain pimeässä.
Eikä varsinkaan seksuaali uhrien asianajajien suuhun kuulu v sanan viljely. Kortsulla leikkiminen, v sananviljely ja alapää paljaana olo kotona. Touvottavasti ei sentään silloin kun miehensä 3 lasta isänsä tykö.
Kuinkahan Sinillä riittää asiakkaita BB:n jälkeen? Itse en palkkaisi asianajajakseni. Saattaa tulla esimieheltä sanomista.