Big Brother Suomi 2020 OFFICIAL
24/7
Tänne keskustelua syksyllä alkavasta Big Brother Suomi -ohjelmasta.
Kommentit (104451)
Jaakko Saariluoman äänellä puhuu OP.
Vierailija kirjoitti:
Kyllähän laiha mies on siro kun ei sille rasva kerry kuin naisille
No kyllä ton ikäset sirot naiset on ihan saman kokosia. Itsellä ainekin oli noi koivet ja ruumiinrakenne pitkälle yli kolmikymppiseksi pelkkien geenien ansiosta. Valitettavasti nyky nuorison itsevarmuutta minulla ei ollut:/
Vieläkö ne polttavat tupakkiakin, eikö se ole jo ihan last season?
Mä olisin myös valinnut Sinin osalliseksi talon ekaan riitaan. Ja Joel sanoi sen Sinille suoraan :D
Jos olisin tuo Ella, niin kyllä ensimmäiseksi laittaisin laminaatit noihin vinksin vonksin hampaisiin, ennen alapään leikkausta.
Äsken olis ollut kiinnostavaa keskustelua kemian tutkimuksesta, mutta kamera siirtyikin altaaseen, jossa Marko lillui yksin hiljaa.
Toi Sini saa kyllä meidät juristit tosi huonoon valoon.
Vierailija kirjoitti:
Mä olisin myös valinnut Sinin osalliseksi talon ekaan riitaan. Ja Joel sanoi sen Sinille suoraan :D
Sama!!
Rohkea poika :D
Puhuivat muistaakseni tänään samasta aiheesta, ja jokunen muukin valitsi Sinin...
Harmittaa ja vituttaa että tuotanto ei oikeesti keksi tonne mitään viihdyttävää... miten ne voi olla näin perseestä?
Kunpa Sinin adhd-lääkitys pettäisi, niin nähtäisiin todellinen Sini. Noh, eiköhän eka kännibileiden aikana todellinen luonto paljastu.
Tulee ikävä Esa A:ta, joka ei koskaan leijunut koulutuksellaan eikä korostanut älykkyyttään.
Vierailija kirjoitti:
Äsken olis ollut kiinnostavaa keskustelua kemian tutkimuksesta, mutta kamera siirtyikin altaaseen, jossa Marko lillui yksin hiljaa.
Liikkuuko Markon käsi?
Tuo Paula on näyttelijä Jukka "Jugi" Rasilan kaveri, molemmat Oulusta.
Apua päivä 2 ja olen vahvasti sitä mieltä, että porukat yhteen ja kunnolla viinaa.
Tuo mökkiradion musa on soinut koko päivän korvamatona silloinkin kun 24/7 on ollut kiinni. Argh :D
Kati ilmeisesti jaksaa photoshopata instan kuviaan. Niissä siltä ei puutu poskihammas kuten talossa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Niko on kyllä tosi fiksu! Tuollaisia ma muja Suomi kaipaa. Hyvin tykitti m a hanm*uutista.
Mut se onkin 3 vuotiaana tullut, ihan eri asia kuin teinit-aikuiset
Vaikea uskoa kun ei osaa suomea kunnolla. 2015 tulleesta menisi noin surkealla kielitaidolla. Kirosanat on opetellut hyvin.
En usko sen juttuihin mistään.
Ella on hormonihoidoissa ja hoikkuuden selittää kaksi suominaisille tuntematonta asiaa: liikunta ja ruokavalio. Eipä sillä, etteikö talossa saman ikäiset ukotkin ole pönäköitä.
Kyllä naisella täytyy olla muotoja, eikä mikään vinkuheinä.
M 29v