Big Brother Suomi 2020 OFFICIAL
24/7 Tänne keskustelua syksyllä alkavasta Big Brother Suomi -ohjelmasta.
Kommentit (104451)
Vierailija kirjoitti:
Kuuliko kukaan eilen mitä Sasa, Ella ja joku kolmas (oliko Kati vai uusi silsalainen Roope?) juonitteli nimeämisistä ennen kuin BB kuulutti sääntörikkomuksesta? Keitä sopivat nimeävänsä?
Joku mökkiläisistä josta vihjasivat
Kessunhan he nimeää.
Päiväkotisetä näytti pippelinsä talossa. On siinäkin lastenhoitaja.
Minkä takia tuon Roopen pitää esittää ja todistella tuota homouttaan. Ella tunkee sen seuraan ja sit alkaa bimboilu ja homona oleminen Roopella. Ällöttää katsoa kun Roope vetää roolia ja kuvittelee, että liiallisella homoilulla pärjää. Ei Roope, sä et ole Niko Saarinen, eikä sinusta sellaista tule. 🤮
Vierailija kirjoitti:
Kuuliko kukaan eilen mitä Sasa, Ella ja joku kolmas (oliko Kati vai uusi silsalainen Roope?) juonitteli nimeämisistä ennen kuin BB kuulutti sääntörikkomuksesta? Keitä sopivat nimeävänsä?
Kumpikaan kameroista ei kuvannut sitä keskustelua... tietenkään ettei cristalin suosikit kärsi.
Muut keskustelevat, miten kiva ilta oli ja Niko huudahtaa "mä en miettinyt yhtään itsaria eilen!"
Sasa paniikkikohtauksen partaalla ja sai päiväunioikeuden ja lääkettä. Jos on taipumusta, niin miksi edes käyttää vähänkään alkoholia? Seuraavana päivänä voi uhriutua ja kinuta myötätuntoa. Ulos tuo kiero turhake.
Jos Sasa olisi ollut niin kännissä ettei housujaan pysty riisumaan ja häntä olisi Joel kopeloinut. Olis noussu haloo ja ulosmeno Joelin. Miestä saa ahdistella bb talossa.
Jos Kati raskaana olisiko eka kisaaja joka bb talossa raskaana.
Ärsyttää kun tuo Kati aina kyselee onko kaikilla asiat hyvin. Esittää huolehtivaista kaikkien frendiä. Kessu, onks kaikki ok? Jope, kaikki ookoo? Ja sitten ohimennessään usein hipaisee kädellä kaverillisesti toisen olkapäätä, taputtaa selkää tai pörröttää hiuksia. Klassisia tapoja luoda bondia noilla pikkuisilla kosketuksilla.
Kertoo paljon Joelin osallistumisesta, että ei osannut kertoa Op:lle, mihin tiskikoneesta tyhjätään lasit.
Niko taas niin isottelee ”mä olisin niin saanut turpaan isältä ja sitä otti päähän kun mä vaan nauroin kun hakkasi mua, mulla on sen takia vahvat luut” siis oikeasti toi äijä on sairas ja hullu 🙄
Vierailija kirjoitti:
Jokainen miltei on jo syyllistynyt häirintään: Sasa, Ella ja Arttu hiplasivat humalaista Samia genialueilta, Sami hiplasi myöh takaisin. Timo hiplasi sammunutta Kristiinaa creepysti. Marko meni iholle OP lle ja OP hiplasi Samia....
Ja Sasa hiplasi Joelia peiton alla, Paula suuteli Timoa väkisin kuten Krissekin mutta Timo ei pahastunut. Krissen otsaa vain Timo silitti kun hoiti oksupotilasta.
Krisse oli sanonut kessulle et sulla on isommat tissit kun mulla :D
Vierailija kirjoitti:
Jos Kati raskaana olisiko eka kisaaja joka bb talossa raskaana.
ei "salkkareiden iljan "äiti oli
Miksi Sasa saa nukkua, muut ei?
Sasa pitänyt Joelia yön valveilla kiimoissaan ja nyt näytteli ahdistuskohtausta että sai luvan nukkua. Niin feikki plösö.
Mietiskelen kirjoitti:
Miksi Sasa saa nukkua, muut ei?
Kuukautisten takia.
Vierailija kirjoitti:
Krisse oli sanonut kessulle et sulla on isommat tissit kun mulla :D
Olisi vaan sanonut Nikolle. Niko joka kuvittelee olevansa atleettinen lihaksikas mies, vaikka todellisuudessa tissit ja maha peittää suurimman osan kroppaa.
Sasa eilen halaili Joelia ulkona ja Joel torjui "perkele" Tässä alussa näkyy https://www.youtube.com/watch?v=OE49QK1EOoY
kenen pedotutka heilahti eilen?