Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Big Brother Suomi 2020 OFFICIAL

Vierailija
05.08.2020 |

24/7 Tänne keskustelua syksyllä alkavasta Big Brother Suomi -ohjelmasta.

Kommentit (104451)

Vierailija
24141/104451 |
25.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lopettakaa nyt jo tuo Krissestä jauhaminen. Kyllä nyt jollain palstalaisella meni pahasti tunteisiin, kun Krissekin pääsi toppatakista ja kumppareista eroon. Tuli jo kyllä varsin selvää, että palstalainen on kateellinen. Move on. 

Vierailija
24142/104451 |
25.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voi voi. Sami on saanut varmaan lähipiiriltä hiljaista hyväksyntää tuollaiselle tyylille, vaivaannuttavaa isojen puhumista ja omassa toiminnassaan hyvin erikoisten asioiden esille nostamista. Itku meinaa tulla, kun mietin, että on jossain päiväkodissa rikastamassa arkea.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
24143/104451 |
25.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olen melko varma että talosta poistuvat viimeisinä Timo ja Marko. Ovat luultavasti muutenkin keskivertokatsojan kannalta vähiten ärsyttäviä hahmoja.

Kristiina tulee voittamaan.

Vierailija
24144/104451 |
25.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

No nyt on Krissellä miehen annos.

Vierailija
24145/104451 |
25.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kannattaisikohan Kessunkin joskus syödä niitä kasviksia tai jotain kuitupitoista, niin ei olisi paskaraitoja pöntössä, alushousuissa ja lakanoilla (miten se on edes mahdollista?) Myös ne järkyttävät, jokapäiväiset pierufanfaarit kertovat siitä että kaikki ei ole ihan kunnossa.

Miten kukaan nainen kestää elää tuollaisen kanssa? Joko on itse samanlainen kakkapylly tai sitten kulkee perässä siivoamassa. Joka tapauksessa, hyi kamala.

Kessu ei myöskään ikinä vaivaudu suoristamaan lakanoitaan mennessään nukkumaan, vaan ne jäävät sotkuun keskelle sänkyä. Eli mitä luultavammin myös patja on jossain kohtaa paskassa.

Vierailija
24146/104451 |
25.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eikö katilla oo perus käytöstavat hallussa? Vetää huppuu vielä lisäks päähän ruokapöydässä??

Vierailija
24147/104451 |
25.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mikseiköhän noi oikein juttele mitään Kristiinalle? toi bimbokerho siis. Tossa kymmenen maissa kun Krisu oli laittamassa naamaansa niin Sasa eikä Ella sanonu mitään sille kunnes Krisu kommentoi tuoksua. Ja Ellakin aina vaan arvostelevasti kattoo ku Krisulla on joku minihame päällä..

Ellahan tuossa tunti sitten puhui Kristiinasta Sasalle nimityksellä "neiti näpsäkkä" ja valitti tämän ostosvalinnoista. Ymmärrän jos ärsyttää, mutta kai siitä voi ihan suoraan kommentoida Kristiinalle. Sasa sanoikin, että ehkä mökkiläiset ei ihan ymmärrä, miten paljon talossa menee ruokaa yms., miksi heidän kanssa ei sitten keskustella ostoksista ja talon ruokapolitiikasta? Sen sijaan arvostellaan ja nälvitään selän takana.

OMG, jos oikeesti on noin. Ella kateellinen sitten oikeille tytöille, jotka ovat luonnostaa siroja ja kauniita. Kiusaaminen on alkanut. Varsinainen meangirl.

Vierailija
24148/104451 |
25.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En ymmärrä Kessua. On isämmaallinen armeija äijä ja omien sanojensa mukaan kilpatason säbänpelaaja, mutta omat puuronsa oppinut keittämään vasta 16-vuotiaana, ei pysty huolehtimaan perushygieniasta hyvissäkään oloissa ja kunto on aivan jäätävän huono. Miten tuollainen ikinä pärjäisi maasto-olosuhteissa jollain pussihernekeitolla, kun lihaakin on saatava koko ajan? Isän armeijatausta ei todellakaan tee Samista mitään todellista soturia :D

Pride-kulkueessa mökötti, sitten yhtäkkiä se olikin vain tietämättömyyden takia ja pride onkin oikeastaan ilon juhla. Sitten ehkä ei kannattaisi julistaa niitä iänikuisia mielipiteitään koko aikaa, jos ne perustuvat niin vähälle tietämykselle että ne voivat hetkessä muuttua...

Mitenköhän töissä suhtaudutaan mm. heilaamiseen ja siihen, että haluaa "saattaa sisällissodan loppuun"? Onko se ihan ok käytöstä lasten kanssa työskentelevälle? Tosin, kaikesta päätellen ei ole välttämättä ihan kauhean perillä edes Suomen sisällissodasta vaan toistelee sanasta sanaan mitä kuulee. 

Typerä itsetunnoton möllihän tuo on, persu mikä persu vaikka muuta trollaa.

Vierailija
24149/104451 |
25.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tuo Kessu on niin huvittava, kun rehentelee tuolla rumalla käytöksellään. 

Yrittää luoda mielikuvaa että on ollut vauhdikas ja vapaa nuoruus, kun asia on just toisin päin. Toisaalta avasi asiaa just eilen illalla, että kotona ollut järjetön kuri ja muutti 19-vuotiaana pois omaan kämppään. Ilmeisesti sitten jossain välissä on lähtenyt välillä käsistäkin, kuitenkin vaikuttaa siltä ettei oo ollut menossa mukana muiden nuorisoraggareiden kanssa teinivuosinaan ja ottanut vahinkoa takaisin kotoa muutettuaan.

Vierailija
24150/104451 |
25.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Toivottavasti ei ole Krisse ja Sami äänestyksessä. Ellan olisi aika lähteä kotiin meikkailemaan, en myöskään voi toivoa voittoa kenellekään joka meinaa käyttää rahat kauneusleikkaukseen.

Tästä syystä en toivo voittoa edes krisselle vaikka ihan kiva onkin. Nuoret naiset tarttis vähän enemmän itsetuntoa, ei kirurgisia operaatioita.

Vierailija
24151/104451 |
25.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Huvittavaa myös, miten Sami ei löytänyt mitään yhteistä konservatiivis-kristillisen Minnan kanssa, eikä ole kertaakaan viitannutkaan uskontoon millään lailla, vaikka se on hänelle keskeinen arvo. Talolaisiakin haukkui maan rakoon ennen yhdistymistä ja nyt nuolee takapuolia kieli ruskeana.

Vierailija
24152/104451 |
25.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Toivon ulos seuraavaksi Ellan. Tuo pahaa ilmaa taloon tolla selän takana läyhäämisellä, kateellinen, itsetunto aivan nolla ja oikeasti vaan häpäisee kaltaisensa tolla käytöksellä. Kunnon bitch. Sen meikkaamisessa ei ole yksinkertaisesti mitään katsottavaa.

Toisena vois lähteä Sasa. Samanlainen seläntakana juoruilija, kuuluisi yläasteen pissisporukkaan. Ärsyttävä kikatus, naamanlaitto ja syö talon kohta vararikkoon.

Sitten Joel. Ei tuo taloon yhtään mitään. Ärsyttää heti kun avaa suunsa. Todella tyhmää käytöstä kun ei halunnut uusia taloon ja näytti sen myös suoraan.

Artusta voisi kuoriutuakin jotain kun toinen puolisko lähtisi ulos.

Ja Roope. Mökilläollessa oli hauska ja viihdyttävä, nyt muutamassa päivässä muuttunut todella rasittavaksi. Yksi talon tytöistä. Hauskaa kun meni olohuoneeseen laittautumisen jälkeen ja ilmotti että "tältä mä näytän siis oikeesti", kukaan ei reagoinut. Toisti piipityksensä johon muut vaivaantuneina koitti vastata jotain ja jatkoivat omaa keskusteluaan. Mun mielestä se on näyttänyt kyllä tolta ihan kokoajan.

Lemppareita on sitten taas Timo, Niko, Kristiina ja nyt yllättäen myös Katille oon alkanut lämmetä.

Vierailija
24153/104451 |
25.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

3 ylimääräistä tortillaa ja niinpä tietysti Marko otti 2. Hiton ahne aina.

Vierailija
24154/104451 |
25.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jokohan tuotanto on varannut Epipenejä jokaisen taloon johtavan hätäuloskäynnin luo + pk-huoneeseen saataville, kun Sami on monta kertaa kertonut pahasta pähkinäallergiastaan ja siitä, että jätti Epipenit kotiin, kun aikuisena osaa katsoa. 

Sami ei oo tainnut katsoa BB:tä, ja muutenkin aika kova luotto ihan tuntemattomiin kokkeihin. Siis ihminen on huolimatonkin, ja mistä ihmeestä sitä voi olla varma, että 12 muuta muistaa noudattaa ohjeita satavarmasti? 

Timo kai myös tarvitsee Epipeniä käärmeenpistoihin, mutta se nyt on ihan loogista ajatella, että tuolla tuskin kyy puree. 

Tuotannon pitäisi jo perehdyttää muut asukkaat asiaan. Esim joku videon näyttö ja miten sitä epipeniä käytetään.

Vierailija
24155/104451 |
25.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mikseiköhän noi oikein juttele mitään Kristiinalle? toi bimbokerho siis. Tossa kymmenen maissa kun Krisu oli laittamassa naamaansa niin Sasa eikä Ella sanonu mitään sille kunnes Krisu kommentoi tuoksua. Ja Ellakin aina vaan arvostelevasti kattoo ku Krisulla on joku minihame päällä..

Johtuu puhtaasti kateudesta. Aika suurikin osa naisista haluaisi olla sellasia pieniä söpöjä 146-148cm keijukaisia, koska miehet tykkäävät niistä niin paljon. Niiden kohdalla herää miehellä suojeluvaisto ja nainen on naisellisempi pienikokoisena. Itse 168-senttisenä amatsonina olen aivan äärettömän kateellinen Krisun kokoisille söpöliineille.

N21

Kateellinen on varmasti. Aivan surkea itsetunto Ellalla. Olen joskus hänet metrossa nähnyt ja sain aika ilkeän katseen.

Katsoit liian pitkään.

Alkli tehdä mieli tortilloja kun syövät just. Mulla on eilisiä ostamia kanttarellejä joten tänään ja v voissa paistaa kera sipulin kanssa lisäksi 3-4 perunaa. Syön rehut erikseen. En tee salaattia.

Vierailija
24156/104451 |
25.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En veis lastani päikkäriin missä Kessu hoitajana.

Pyyhkiiköhän se lastenkaan pyllyjä kunnolla, jos ei itsestäänkään saa pidettyä huolta? :D 

Vierailija
24157/104451 |
25.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tuo Niko ei käy täysillä.

"Mä halusin am puu itteeni hau li kolla, joo tää on vain mun huumorii, mä tykkään mustast huumorist, mun mielestä se on hauskaa." En ole koskaan ymmärtänyt, mikä tuollaisessa on hauskaa, jos ei ole 9-vuotias poika. 

No ei ole 9-vuotiaan pojankaan suusta kuultuna yhtään hauskaa tuommoiset jutut. Itseasiassa kenenkään suusta kuultuna. Nih.

Vierailija
24158/104451 |
25.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miten kasvissyöjä Roope voi olla noin turvonnut? Eikö kasvissyöjien pitäisi olla ruokavalionsa ansiosta hoikkia? Ihme sloppy bottom muutenkin. 

Vierailija
24159/104451 |
25.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jaha, pakkomielteinen on taas linjoilla, taas tulee Kristiinasta vuoron perään mukaylistäviä överifanituksia ja sen perään törkeitä haukkumisia, samalta tyypiltä. Menisi hoitoon, säälittävä ja tympeä tapaus. 

PS Kristiina on ihan OK, samaten OP, Paula, Roope, Marko, Timo, Joel, Niko, Kessukin

Luiskaan! Säsä, Ella, Kati, Arttu

Vierailija
24160/104451 |
25.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kateellinen on varmasti. Aivan surkea itsetunto Ellalla. Olen joskus hänet metrossa nähnyt ja sain aika ilkeän katseen.

Oletteko koskaan nähneet Ellaa nauramassa lämpimän sydämellisesti? Jos nauraa niin ehkä korkeintaan pilkallista räkänaurua joillekin glamourmaailman viimeisimpiä meikkitrendejä ja "kauneus"kirurgiaa ymmärtämättömille junttieinareille? Yleensä naamallaan taitaa olla mälsä, tylsistynyt ja kenties vihamielinenkin katse?

Ketju on lukittu.