Big Brother Suomi 2020 OFFICIAL
24/7 Tänne keskustelua syksyllä alkavasta Big Brother Suomi -ohjelmasta.
Kommentit (104451)
Kannattaisikohan Kessunkin joskus syödä niitä kasviksia tai jotain kuitupitoista, niin ei olisi paskaraitoja pöntössä, alushousuissa ja lakanoilla (miten se on edes mahdollista?) Myös ne järkyttävät, jokapäiväiset pierufanfaarit kertovat siitä että kaikki ei ole ihan kunnossa.
Miten kukaan nainen kestää elää tuollaisen kanssa? Joko on itse samanlainen kakkapylly tai sitten kulkee perässä siivoamassa. Joka tapauksessa, hyi kamala.
Vierailija kirjoitti:
Tuo Niko ei käy täysillä.
"Mä halusin am puu itteeni hau li kolla, joo tää on vain mun huumorii, mä tykkään mustast huumorist, mun mielestä se on hauskaa." En ole koskaan ymmärtänyt, mikä tuollaisessa on hauskaa, jos ei ole 9-vuotias poika.
Tuo Kessu on niin huvittava, kun rehentelee tuolla rumalla käytöksellään.
En veis lastani päikkäriin missä Kessu hoitajana.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mikseiköhän noi oikein juttele mitään Kristiinalle? toi bimbokerho siis. Tossa kymmenen maissa kun Krisu oli laittamassa naamaansa niin Sasa eikä Ella sanonu mitään sille kunnes Krisu kommentoi tuoksua. Ja Ellakin aina vaan arvostelevasti kattoo ku Krisulla on joku minihame päällä..
Johtuu puhtaasti kateudesta. Aika suurikin osa naisista haluaisi olla sellasia pieniä söpöjä 146-148cm keijukaisia, koska miehet tykkäävät niistä niin paljon. Niiden kohdalla herää miehellä suojeluvaisto ja nainen on naisellisempi pienikokoisena. Itse 168-senttisenä amatsonina olen aivan äärettömän kateellinen Krisun kokoisille söpöliineille. Kristiina on söpö ja ihana.
N21
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mikseiköhän noi oikein juttele mitään Kristiinalle? toi bimbokerho siis. Tossa kymmenen maissa kun Krisu oli laittamassa naamaansa niin Sasa eikä Ella sanonu mitään sille kunnes Krisu kommentoi tuoksua. Ja Ellakin aina vaan arvostelevasti kattoo ku Krisulla on joku minihame päällä..
Johtuu puhtaasti kateudesta. Aika suurikin osa naisista haluaisi olla sellasia pieniä söpöjä 146-148cm keijukaisia, koska miehet tykkäävät niistä niin paljon. Niiden kohdalla herää miehellä suojeluvaisto ja nainen on naisellisempi pienikokoisena. Itse 168-senttisenä amatsonina olen aivan äärettömän kateellinen Krisun kokoisille söpöliineille.
N21
Kateellinen on varmasti. Aivan surkea itsetunto Ellalla. Olen joskus hänet metrossa nähnyt ja sain aika ilkeän katseen.
Vierailija kirjoitti:
Mitä Niko-Marko-Roope välillä tapahtu?
Avasin kameran ja Niko oli siellä ehottelemassa kolmen kimppaa ja Roope juoksee turvaan sohvalle ja Niko jatkaa Markon härnäämistä?
Niko meinas käydä vähä liian päälle käyväksi
Vierailija kirjoitti:
Lopettakaa Krissen arvostelu. Krissessä ei ole mitään vikaa. Olette vaan kateellisia mussuttajia kaikki jotka Krisseä arvostelette.
Viime vuonnakin teeskentelevä feikki kiusaaja voitti. Veti showta koko kauden ja kiroili koko ajan. Olisi kerrankin kiva kun symppis ja aito asukas veisi voiton.
Toivottavasti Krissen hiuksia ei löydy paljon ruuasta, kun heilutteli niitä tuossa lähellä ja on kertonut, että niitä lähtee kovasti.
Missä kohdassa Ella valittaa krisusta?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Johtuu puhtaasti kateudesta. Aika suurikin osa naisista haluaisi olla sellasia pieniä söpöjä 146-148cm keijukaisia, koska miehet tykkäävät niistä niin paljon. Niiden kohdalla herää miehellä suojeluvaisto ja nainen on naisellisempi pienikokoisena. Itse 168-senttisenä amatsonina olen aivan äärettömän kateellinen Krisun kokoisille söpöliineille.
N21
Tästä tehty tutkimuksiakin. Lyhyet naiset saa niin paljon huomiota miehiltä juurikin tuohon biologiseen suojeluvaistoon perustuen, että joutuvat runsaudenpulaan. Krissekin voisi aivan hyvin seurustella Artun kokoisen jössikän kanssa. Kaveripiirissäni keskipituiset miehet seurustelee pidempien naisten kanssa kuin yli 190 cm pituiset miehet.
Krissehän on seksikäs beibe. Kävin Instagrammissa tsekkaamassa ja mimmistä löytyy seksyjä kuvia. Eräässäkin kuvassa houkuttava katse ja kieli hampaiden välissä kutsuvasti. Ensin ei herättänyt mielenkiintoa mutta hänhän tuntuu olevan oikea seksikissa. Nousi pisteet kyllä roimasti.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
N21
Joo mutta kyllä Minnaakin kohdeltiin huonosti. Nää vaan näitä "parempia" ihmisiä.
Ei luoja! "Näytinpäs Sipilän Jussillekin keskisormea, hänen omassa toimistossaan."
Hyi oksennus tuota Kessua.
Vierailija kirjoitti:
Peseekö Kessu koskaan hampaitaan.
Jos Kessu olisi ehtinyt tosissaan purra Markoa, niin Marko olisi saanut kuollut verenmyrkytykseen.
Naurattaa vieläkin Markon hellävaraiset vihjailut, että pitäiskö meidän koiruliini viedä suihkuun, kun ilmeisesti Kessu haisi jo niin pahalle. Mutta kun Kessu-koira ei halunnut, niin se suihkuunvienti muuttui sitten rangaistusuhkailuksi ja reuhtomiseksi.
Vierailija kirjoitti:
Miks tuonne BB..hen valitaan vuosi vuoden jälkeen ma-ma-ma-maaahanmmuuttajia? Ei niillä ole mitään viihdyttävää antia, mulkoilevat vain musstien kulmiensa alta ja esittävät kulmikkaita juttujaan, jotka eivät perustu faktoihin vaan mutuun ja 4D-shokkidokumentteihin.
Aso voitti vuonna 2009.
Kyllä mä ymmärrän Krissen hame valinnan. Itsekkin suosin lyhyenä ihmisenä lyhyempää hame mallia, koska sääret näyttävät silloin hieman pidemmältä ja lisäksi pienikokoisena on vaikeampi löytää naisellisia ja istuvia vaatteita.
En ymmärrä Kessua. On isämmaallinen armeija äijä ja omien sanojensa mukaan kilpatason säbänpelaaja, mutta omat puuronsa oppinut keittämään vasta 16-vuotiaana, ei pysty huolehtimaan perushygieniasta hyvissäkään oloissa ja kunto on aivan jäätävän huono. Miten tuollainen ikinä pärjäisi maasto-olosuhteissa jollain pussihernekeitolla, kun lihaakin on saatava koko ajan? Isän armeijatausta ei todellakaan tee Samista mitään todellista soturia :D
Pride-kulkueessa mökötti, sitten yhtäkkiä se olikin vain tietämättömyyden takia ja pride onkin oikeastaan ilon juhla. Sitten ehkä ei kannattaisi julistaa niitä iänikuisia mielipiteitään koko aikaa, jos ne perustuvat niin vähälle tietämykselle että ne voivat hetkessä muuttua...
Mitenköhän töissä suhtaudutaan mm. heilaamiseen ja siihen, että haluaa "saattaa sisällissodan loppuun"? Onko se ihan ok käytöstä lasten kanssa työskentelevälle? Tosin, kaikesta päätellen ei ole välttämättä ihan kauhean perillä edes Suomen sisällissodasta vaan toistelee sanasta sanaan mitä kuulee.
Vierailija kirjoitti:
Krissehän on seksikäs beibe. Kävin Instagrammissa tsekkaamassa ja mimmistä löytyy seksyjä kuvia. Eräässäkin kuvassa houkuttava katse ja kieli hampaiden välissä kutsuvasti. Ensin ei herättänyt mielenkiintoa mutta hänhän tuntuu olevan oikea seksikissa. Nousi pisteet kyllä roimasti.
Kristiina on HOT.
Vierailija kirjoitti:
Missä kohdassa Ella valittaa krisusta?
Kohta kauppareissun jälkeen, olivat sasan kanssa kylppärissä.
Ella kuuntelee Cessun juttuja hiljaa naama norsunannelilla. Taatusti nimeää sen ja Krissen.