Big Brother Suomi 2020 OFFICIAL
24/7 Tänne keskustelua syksyllä alkavasta Big Brother Suomi -ohjelmasta.
Kommentit (104451)
Siis mitä p*skaa Sami on joutunut talossa kokee, kun yrittää pönkittää itseään tuolla tavalla? Ihan normaalia keljuilua, mitä muutkin eläimet saaneet ihmisiltä osakseen.
Nyt oli pakko pistää telkkari kiinni kun ei voinut kuunnella Kessun valehtelua ja Roopen kiekumista. Roope muuten muuttuu entistä homommaksi alkoholia saatuaan. Ei siinä mitään, mutta se kiekuminen sattuu korviin.
Pitääkö tuo Sami oikeasti itseään jonain sankarina? Vai luuleeko, ettei talolaiset kerro ensi viikolla, mitä ne Samin "suuret uhraukset" ovat olleet?
Kuka se kissan häntää nostaa ellei kissa itse. Vaikka Sami onkin koira. Eli vähän omakehu haisee (rantuisten kalsareiden lisäksi).
mitä ihmettä mistä talolaiset nyt sai juotavaaviinaa???
Naisen kosketus kirjoitti:
Lööppien perusteella veikkaan, että Joel voi kiinnostua, kun Sasa sanoitti ihastuksensa. Jotkut ovat alussa viileitä, kun vielä tunteet "hallinnassa", mutta jokin tilanne tai teko voi sitten horjuttaa. Joel alkoi kuitenkin puhua tunteiden ilmaisun vaikeudesta
Joel osaa kyllä olla vähän vaikeastiluettava;
joko ei oikeasti ole kiinnostunut Sasasta – ottaen huomioon miten apteekin hyllyltä Joelin "En" Markon ihastuskysymykseen tuli,
tai sitten on – ja sen takia heti kieltämisensä jälkeen alkoi selittämään kuinka ei vakavassakaan suhteessa sanoisi ääneen rakastavansa.
Tai sitten ei tiedä itsekään – eikä osaa edes ajatella miltä ylläoleva kombo kuulostaa. :D
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Nyt meni Kristiinan pisteet kun läyhäsi niin törkeästi Samista koosteesta. Oli ensin mun suosikki mutta nyt paljasti todellisen luonteensa. :(
Kristiina sanoi aiheesta. Jos joku vaikka meidän työpaikalla on jättäny hirveet paskarannut vessaan, ja varsinkin jos tekee sen joka kerta niin kyllä siitä sanoisin itsekkin. Tollanen on per seilyä, muita pitää sen verran ajatella että omat jäljet siivotaan!
Sitäpaitsi siitä alko samantien roopen hirveä läyhäys kaikista muista samin jutuista ja se meni yli. Mihin kristiina vastasi puolustelemalla samia että miten hyvin on suoriutunut koiran tehtävästään. Ja roope ja ella vain nyrpistelivät tuolle.
Te jotka katsotte pelkkiä koosteita ja klippejä, kannattaa muistaa se että tuotanto voi leikata kohtaukset näyttämään sellaiselta kuin he itse haluavat, niissä harvoin kerrotaan koko tilannetta.Oon samaa mieltä. Krisse puhuu aina vaan aiheesta. Hän ei ikuna puhuis mitään pahaa kenestäkään selän takana. Roope on se joka ei puhu aiheesta vaan se on läyhäri. Kaikki muutkin paitsi Krisse on läyhäreitä.
Tuotanto haluaa Krissen pois ja yrittää manipuloida katsojia koosteissa. Me 24/7 katsojat tiedetään että Krisse on aito ja ihana luonnonlapsi joka ansaitsee voiton. Krisse voittoon.
Nenäleikattu tekoripisinen tekohampainen luonnonlapsi joka suunnittelee toisen ilmapään kanssa uusia "kauneus"leikkauksia. Jep jep, kovin on luonnollista.
Typerä kakara juttuineen ja nenäteippeineen ja tatskoineen, tavallinen nykyajan tyhjäpään karikatyyri.
Ja miksi sillä on vaaleansiniset tissiliivit promokuvassa? Tai mikä lie seksihepene, ei kovin hyvä vaikutelma tule.
Sami yrittää välttää joutumasta häätöäänestykseen.
Vierailija kirjoitti:
mitä ihmettä mistä talolaiset nyt sai juotavaaviinaa???
Nyt alkoi bimberot! Jess
Vierailija kirjoitti:
Mikä lappu on Kristiinan nenässä?
Virtasen Jannen kauppakuitti kaljaostoksista.
Vierailija kirjoitti:
Kessulle satelee kehuja.
Tietäisivätpä totuuden. Voisi olla toinen ääni kellossa. Mutta hyvin ovat kyllä Kessun puheet mökkiläisiin uponneet, kuin puukko wanhaan ihmiseen.
Vierailija kirjoitti:
Sami yrittää välttää joutumasta häätöäänestykseen.
No eipä kovin pitkälle ajattele. Ensi viikolla kaikki tietävät hänen valehdelleen.
Ei perse noi pitää Kessua jonain kansallissankarina 🤣 Raukka ei ole nukkunut kuin melkein kellon ympäri.
Vierailija kirjoitti:
BB:n viikkojen kulumisen voi laskea Sasan leuoista. Kolmas viikko menossa, kolmas leuka kasvanut.
Pitää olla tarpeeksi laiha, jotta saa kolmannen leuan – monella onnistuu neljäs ja viideskin. Oikeasti lihavilla on vain yksi iso pussukka. 😁
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kessulle satelee kehuja.
Tietäisivätpä totuuden. Voisi olla toinen ääni kellossa. Mutta hyvin ovat kyllä Kessun puheet mökkiläisiin uponneet, kuin puukko wanhaan ihmiseen.
Ei ne saa tietää. Lahjoin talolaiset juomilla.
T. Kessu salapuhelimella
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Lentääköhän Niko ulos ku uhittelee tappamisella
Niko sanoi Kessulle et tuu tappaa MUT, ei uhannut tappamisella. Ärsyttää tää jatkuva vääristely.
Entä sitten? Ei missään tilanteessa tarvitse puhua tappamisesta tuolla tavalla. Ja nyt sitten pitää lepytellä niin kuin pientä lasta. Ällöttävää käytöstä.
On tää nykyaika ihanaa, jatkuvasti toitotetaan "toksisesta maskuliinisuudesta" ja kehoitetaan miehiä puhumaan tunteistaan, niin nyt kun Niko avautuu harmituksen aiheista Kristiinalle ja Paulalle, niin yhtäkkiä hän "on kuin pieni lapsi ja käyttäytyy ällöttävästi" :D Jos Niko olisikin Niina, niin tilannetta pidettäisiin vain tavallisena naistenvälisenä keskusteluna.
En minä mistään tunteiden puhumisesta puhunut vaan tuosta mököttämisestä ja mulkoilusta ja Paulan piti mennä lässyttämään ja lohduttamaan kuin pientä lasta "meillähän on ihan kivaa tässä nyt, eikös niin".
No, joskus ihan aikuisillakin ihmisillä on paha mieli ja he kaipaa lohdutusta ja empatiaa. Olen itse lässyttänyt monet kerrat ihan samalla tavoin sisaruksilleni ja ystävilleni, enkä pidä heitä minään ällöinä pikkulapsina, vaikka tässä kaikki aikuisia ollaan.
Mikä Nikon tehtävä ois ollu? Joka sabotoitiin.
Vierailija kirjoitti:
Onko Ellalla jotain Krisua vastaan?Mulle tulee mieleen et saattas olla kateellinen... Kristiina on pienikokoinen ja hänellä on hyvä iho. Ja oikea nainen tietysti
Ei pienikokoisuus ole mikään kateuden aihe, hyväihoisuus sen sijaan on.
Onko Ellalla jotain Krisua vastaan?Mulle tulee mieleen et saattas olla kateellinen... Kristiina on pienikokoinen ja hänellä on hyvä iho. Ja oikea nainen tietysti