Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Big Brother Suomi 2020 OFFICIAL

Vierailija
05.08.2020 |

24/7 Tänne keskustelua syksyllä alkavasta Big Brother Suomi -ohjelmasta.

Kommentit (104451)

Vierailija
22381/104451 |
23.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Joel on nyt vähän minusta petrannu oloaan talossa.

Arttu on kyllä laiska 😂 ihan kun sitä ei nuo tehtävät kiinnosta, mutta nehä on suurinosa koko bb taloa.

Arttu on kuin taikina, joka ei noussut.

Vierailija
22382/104451 |
23.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ella kertoi unelmamiehensä näyttävän Ken-nukelta. Why am I not surprised...

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
22383/104451 |
23.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

nyt joel sanoi ei, ei on aina ei, kesti kauan ennen kuin sasa tajusi päästää irti

Onhan tuo ollut täysin järjetöntä toimintaa. Sasa hyökkäsi Joelin kimppuun heti kauden alettua.

Joel, kuten muutkin asukkaat, alkoivat vasta tutustua siihen, miltä taloontulo tuntuu ja miten suhtautua ihmisiin.

Tämä vietiin Joelilta.

Niinpä. Kuka asukas on heti kauden alettua valmis huutamaan toiselle, että painu v*tt**n? Sitäkin kun on palstalla ehdoteltu.

Sasan käytös on ollut epäasiallista alusta lähtien. Hän hyökkäsi tuntemattoman iholle ja jatkoi, vaikka Joel on toistuvasti osoittanut ja sanonut ettei pidä siitä.

Vierailija
22384/104451 |
23.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Oliko ne eiliset kyyneleet Sasalla Ellan ikävöinnistä vai sanoiko se Joel jotain.Sasa siinä jotain rapsutteli jotain kun yks kaks jotain itki ? Jos Joel on sanonnut asiasta hyvä niin.Aamulla kun Arttu myös jotain halaili Sasaa.Nyt naisen on ryhdistyttävä tai hakee temppareihin.

Sasa hiplaili Joelin päätä ja Joel riuhtas itsensä pois Sasan kädestä, jonka jälkeen Sasa kääntyi ja alkoi nyyhkyttämään. Taiskohan vihdoin tajuta että Joel ei halua enempää?

Kuinka moneen kertaa Joelin pitää sanoa asiasta tai tehdä noita riuhtasuja ennenkuin se menee perille?

Mietitääs roolit taas toisinpäin. Olisi BBkin asiaan puuttunut jo monta kertaa, jos joku jätkä nylkyttäis naisessa noin tiiviisti ilman lupaa.

Samaa mieltä edellisen kanssa -- mutta vähän epäilen tuota kommentoijaa, joka väittää Joelin riuhataisseen itsensä pois Sasan luota. Minä en nähnyt tuota tilannetta, olkoonkin, että välillä puuhailin muuta ja telkkari oli taustalla, mutta mun mielestä oli selvää, että Sasa itkeskeli Ellan poissaoloa. Jos kerran menkat alkoi tänään, niin sekin selittää, miksi eilen oli itkuinen.

Ylikseltä löytyy klippejä tilanteesta

Korjaan Ylikseltä löytyy vain läjä tyhjäpäitä. 

BB langat siellä on parasta viihdettä! + Minna vastaili siellä toissapäivänä kaikkien kysymyksiin :) Ville ja Krisukin on vastaillut siellä.

Vierailija
22385/104451 |
23.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ella ei tykkää risuparroista ja OP paikalla 😂😂😂😂😂😂😂😂

Vierailija
22386/104451 |
23.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Arttu odottaa jo että koska sais maggaraleivän jyystöllä ja pääsis makaileen .. on sitten niin flegu jäbälä!

Vierailija
22387/104451 |
23.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Onkohan Ellalla parran ajo välineet mukana navetassa. Onhan se partakin ajettava, kun on mies. 

Ellalla taitaa olla välillä vaikeukia pitää kassejaan stringeissä.

Tissien kohdalla on ilmeisesti silikonia ja  huulissa ihan liikaa botoxia.

Kuinka paljon voi mennäkään pieleen yhdessä puheenvuorossa? Olisit ihan hiljaa, kun et näytä mistään mitään tietävän.

Kaikilla miehisilläkään miehillä ei parta kasva.

Ellan "stringit" on tuckpöksyt, jotka pitää kassit ja roikon piilossa.

Tissien kohdalla silikonia? Mikä juttu tämä on.

Huulissa botoxia?! :D Miksi sitä sinne olisi laitettu?

Tuckpöksyt😂😂😂😂

Kaikkea sitä täältä oppii.

Minusta noiden tälläytyvien miesten pitäisi päinvastoin korostaa ja koristaa kaluaan. Esim joku glitterinen kalukukkaro olis magee jne. Miksi pitää peitellä jotain kun muuten tyyli on överi ja mauton? Kaikki kuitenkin tietävät että kyseessä on mies, näkeehän sen aataminomenasta ja kropan mallista.

Itse en pystyisi larppaamaan bimboa naisena. Eihän sellanen mitään naiseutta ole edes. Dragjuttu molemmilla sukupuolilla se on.

Hyvin vois pitää Eetu munansa eikä silpoa itseään sen takia että fanittaa jotai kardashianej ja haluaa olla kuminaamabimbo itsekin.

(En ole se kelle vastasit)

Vierailija
22388/104451 |
23.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pinnallisuuden synonyymi on Ella.

Vierailija
22389/104451 |
23.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voi ei, taas tuo Ella käänsi puheen vaatteisiin! "Mitä te puette teidän treffeille? Mitähän mä pukisin, no varmaan mä laittaisin.." 

Vierailija
22390/104451 |
23.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

nyt joel sanoi ei, ei on aina ei, kesti kauan ennen kuin sasa tajusi päästää irti

Onhan tuo ollut täysin järjetöntä toimintaa. Sasa hyökkäsi Joelin kimppuun heti kauden alettua.

Joel, kuten muutkin asukkaat, alkoivat vasta tutustua siihen, miltä taloontulo tuntuu ja miten suhtautua ihmisiin.

Tämä vietiin Joelilta.

Niinpä. Kuka asukas on heti kauden alettua valmis huutamaan toiselle, että painu v*tt**n? Sitäkin kun on palstalla ehdoteltu.

Sasan käytös on ollut epäasiallista alusta lähtien. Hän hyökkäsi tuntemattoman iholle ja jatkoi, vaikka Joel on toistuvasti osoittanut ja sanonut ettei pidä siitä.

Jotenkin outoa, että vastuu on vieritetty Joelille. Lähtökohtaisesti jokaisella on oikeus ruumiilliseen koskemattomuuteen.

Sasa on tuota rikkonut. Sasa vastaa omista teoistaan.

Sen lisäksi Joel on kieltänyt useita kertoja.

Vierailija
22391/104451 |
23.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Talolaiset (Arttua lukuunottamatta) veti Katin johdalla kivan treenin pihalla :) Oli kiva seurata talolaisilta jotain liikunnallisempaa aktiviteettia. Iltajumpan jälkeen kurkkasin mökkiläisten puolelle, jossa suoraan litteroituna puhuttiin tällaista:

Ella: "...ja sit joku näyttävä bleiseri siihe."

Roope: "Joo ja sit jotku kivat housut, hmm, no ehkä jopa jotku korkeavyötäröisetki vois laittaa en tiiä, ne pitäis vähä vatsaa sisällä, sit mä näyttäisin more skinny legend vaik oikeesti mä oon vaan scam."

*molemmat naureskelee*

Ella: "Mitäköhän mä laittasin ekoille treffeille? No mul oli ainaki kerran sellanen poolo mis oli koko selkä auki, ja sit mul oli sellanen koulutyttöhame, sellanen tosi tiukka, ja sit semmoset mustat sukkikset mis on niinku polka dots, semmosii pienii, ja sit semmoset mustat nilkkurit... ja sit semmonen villakangastakki, ja litratolkulla hajuvettä."

Onko Ella todellakin se voima, joka ankeutti talon kahden viikon ajaksi, ja nyt ankeuttaa puolestaan mökin? Ja Roope on taantunut aivan todella ärsyttäväksi Ellan seurassa, ei hän ollut yhtään tuollainen ekalla viikolla.

Vierailija
22392/104451 |
23.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaikki asukkaat kautta aikojen ovat ärsyttäviä, säälittäviä ja yksinkertaisia pöljäkkeitä, koska vapaaehtoisesti suostuvat viinaan menevän läyhääjämädätystuotannon tuotemannekiineiksi, lypsylehmiksi ja sätkynukeiksi.  

Vierailija
22393/104451 |
23.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Onko muilla asukkailla sponsoria vai Kristiinalla ainoastaan?

Tietääkö kukaan aktiivinen seuraaja?

Vierailija
22394/104451 |
23.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miten Artulla noin huono kunto, nuori mies.

Vierailija
22395/104451 |
23.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

On tilannekomiikkaa meinaa pisut tulla housuun. Ella 23 v ja Roope 22 v.

Vierailija
22396/104451 |
23.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ella kerää unelmien kertomuksillaan nyt häätöpisteitä, ei tajua itse.

Vierailija
22397/104451 |
23.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

En jaksa sanaa tähtiportti.

Anneli?

Mä en jaksa tota Anneli sanaa. T. eräs jonka toinennimi on Anneli.

Marja Anneli?

Anu, Ansu

Vierailija
22398/104451 |
23.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Voi ei, taas tuo Ella käänsi puheen vaatteisiin! "Mitä te puette teidän treffeille? Mitähän mä pukisin, no varmaan mä laittaisin.." 

Just mietin, että toi ei mee enää normaalin pinnallisuuden piikkiin, vaan pitää olla jo joku aivovamma. Ella pilaa koko bb:n jos sitä ei pian saa ulos talosta.

Vierailija
22399/104451 |
23.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

En jaksa sanaa tähtiportti.

Anneli?

Mä en jaksa tota Anneli sanaa. T. eräs jonka toinennimi on Anneli.

Marja Anneli?

Anu, Ansu

Anu, Ansu, Anniina

Tunge se Anniinaas on parempi kuin Anneli

Vierailija
22400/104451 |
23.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ella unelmamies suostuisi katsomaan hänen kanssaan Beverly Hillsin täydellisiä naisia "eikä ulisis siitä", vaan kommentois ja arvostelis hänen kanssaan. No, tuon ohjelman inspiroimanahan Ella on kehitellyt koko hahmonsa.

https://imgix.bustle.com/uploads/getty/2019/11/6/eabcd3d5-138d-4f78-945…

Ketju on lukittu.