Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Big Brother Suomi 2020 OFFICIAL

Vierailija
05.08.2020 |

24/7 Tänne keskustelua syksyllä alkavasta Big Brother Suomi -ohjelmasta.

Kommentit (104451)

Vierailija
22341/104451 |
23.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ellahan on vain ihminen, joka rakastaa kaikkea meikkaamiseen, pukeutumiseen ja ulkonäköön liittyvää.

Seksuaalisuutensa ei minulle kuulu, mutta tuon intohimon voisi kanavoida luovuudeksi, jos rahkeet riittää.

Vierailija
22342/104451 |
23.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Oliko ne eiliset kyyneleet Sasalla Ellan ikävöinnistä vai sanoiko se Joel jotain.Sasa siinä jotain rapsutteli jotain kun yks kaks jotain itki ? Jos Joel on sanonnut asiasta hyvä niin.Aamulla kun Arttu myös jotain halaili Sasaa.Nyt naisen on ryhdistyttävä tai hakee temppareihin.

Sasa hiplaili Joelin päätä ja Joel riuhtas itsensä pois Sasan kädestä, jonka jälkeen Sasa kääntyi ja alkoi nyyhkyttämään. Taiskohan vihdoin tajuta että Joel ei halua enempää?

Kuinka moneen kertaa Joelin pitää sanoa asiasta tai tehdä noita riuhtasuja ennenkuin se menee perille?

Mietitääs roolit taas toisinpäin. Olisi BBkin asiaan puuttunut jo monta kertaa, jos joku jätkä nylkyttäis naisessa noin tiiviisti ilman lupaa.

Samaa mieltä edellisen kanssa -- mutta vähän epäilen tuota kommentoijaa, joka väittää Joelin riuhataisseen itsensä pois Sasan luota. Minä en nähnyt tuota tilannetta, olkoonkin, että välillä puuhailin muuta ja telkkari oli taustalla, mutta mun mielestä oli selvää, että Sasa itkeskeli Ellan poissaoloa. Jos kerran menkat alkoi tänään, niin sekin selittää, miksi eilen oli itkuinen.

Ylikseltä löytyy klippejä tilanteesta

Korjaan Ylikseltä löytyy vain läjä tyhjäpäitä. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
22343/104451 |
23.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ella on kuin minun ruipelo teinipoika.

Miksi toi kuvittelee olevansa tyttö. Huhhuh.

kiva äiti/isä pojallas. Toivottavasti saa koulusta jonkinlaiset eväät elämäänsä

👆 Mielensäpahoittaja havaittu. Suojautukaa!

Kyllä olen aivan tarpeeksi hyvä äiti pojalleni, maailman paras jos häneltä kysyy. Kiitos huolenpidosta sitä, arvon Mielensäpahoittaja.

Ihmiset häpee tommosia kun sinä olet. Normaalit ihmiset ymmärtää, että Ella on nainen, mutta hän on syntynyt miehen värkeillä. Olet vähä-älyinen kun et  tajua sitä asiaa.

En itse pidä tuosta Ellasta, enkä Roopestakaan, koska he ovat pinnallisia, tekopyhiä ja yksinkertaisia tapauksia. Ärsyttää vaan tuollaiset ihan aivottoman juntit heteromöllit, mitä sinä edustat.

Ihan yhtä tyhmiä olette molemmat; seksuaalivähemmistöistä mitään ymmärtämättömät juntit kuin nuo kylän ainoat homot, jotka ilakoi toisten saamista tappouhkauksista.

t: valkoinen lihaasyövä heteropersu maalta

Vierailija
22344/104451 |
23.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miks toi Nikon paasaaminen tekee aina hermostuneen olon itelle.. Ehkä se vaan on tuo kiivas puhetyyli, näin suomalaisena tottunut erilaiseen. Liikaa tekstiä ja samat aiheetkin..

Vierailija
22345/104451 |
23.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Markon otteet eläimiä kohtaan menee välillä liian pitkälle.

Vierailija
22346/104451 |
23.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ellahan on vain ihminen, joka rakastaa kaikkea meikkaamiseen, pukeutumiseen ja ulkonäköön liittyvää.

Seksuaalisuutensa ei minulle kuulu, mutta tuon intohimon voisi kanavoida luovuudeksi, jos rahkeet riittää.

Niin, miksei drag-artistius riitä hänelle? Sillä voisi luoda uraa (tosin Suomessa ne piirit ja bisnes on niin pientä, että olisi pakko lähteä ulkomaille). Siinä voisi toteuttaa noita Real housewife -fantasioitaan aivan vapaasti.

Vierailija
22347/104451 |
23.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

nyt joel sanoi ei, ei on aina ei, kesti kauan ennen kuin sasa tajusi päästää irti

Vierailija
22348/104451 |
23.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En voi arvostaa noita Roopeja ja Elloja. Sami oli saanut tappouhkauksen, niin nää oli vaan: onneks sait.

Hirvee ininä ja rääkyminen on aina, jos joku heikäläinen saa pienenkään poikkipuolisen sanan, mutta konservatiivia saa uhkailla tappamisella ja se on vaan hienoa.

En itse ole kristitty konservatiivi, mutta ihan naurettavaa ja oksettavaa, että heikäläisiä saa uhata tappaa.

Sami oli kirjoittanut blokiinsa, että Greenpeace pitäisi tuomita terrorijärjestönä.

Se oli Roopen mielestä sellainen mielipide, että saa uhata tappaa toisen.

Uhkaileminen voidaan lukea niin monella eri tavalla. En ole asiantuntija lain suhteen, mut taitaa olla laitonta.

Vierailija
22349/104451 |
23.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ella haluaa, että muut arvailee, mikä hän oli viime Halloweenina. Mökkiläiset heittää kaikkea Punahilkasta Kauna-elokuvien naiseen, kunnes Ella paljastaa seuraavan erittäin odottamattoman naamiaisasun: ”Mä olin langennut enkeli. Mulla oli sellanen musta sädekehä ja mustat siivet, sit päällä sellanen musta pitsibody ja pitsinen aamutakki. Sit mulla oli myös sellanen vahva ja tumma meikki.”

Olipa yllätys. Ellassa on tosi outoa tuo, että hän kuvailee pitkään ja hartaasti omia (ja joskus muidenkin) asujaan ja meikkejään, ihan kuin ne olisivat jotain todella ihania fantasioita ja supermielenkiintoista kuultavaa kaikille.

No juuri tämä! En ole koskaan puhunut tuolla tavalla kenenkään kaverini kanssa, vaikka lähes kaikki kaverini ovat naisia. Ella selostaa jokaisen sauman ja kauluksen  ja materiaalin ja napin ja minkälaisen meikin oli minkäkin asun kanssa tehnyt. Uskomatonta. 

Tällainen käytös vahvistaa kuvaa siitä, ettei Ella välttämättä ole oikeasti transsukupuolinen, vaan ehkä enemmänkin autogynefiili. Hän on kehittänyt vuosien aikana aivan huippuunsa hiotun fantasian siitä ihmisestä, joka haluaisi olla, ja tämä fantasiapersoona nyt vain sattuu olemaan nainen. Naiseutta tärkeämpää on nimenomaan se ”sugar daddyn seksikäs prinsessä”-fantasia, jonka lumoissa hän tuntuu itsekin olevan koko ajan. Siinä missä monet luovat ns. unelmaihmisiä Sims:in kaltaisissa peleissä, niin Ella tekee samaa oikeassa elämässä. Siksi hän myös selostaa yksityiskohtaisesti meikkinsä, kampauksensa ja asunsa - siis samalla tavoin kuin joku voisi kuvailla Sims-hahmonsa ulkonäköä ja pukeutumista.

”Autogynephilia (derived from Greek for 'love of oneself as a woman') is the term Blanchard coined for "a male's propensity to be sexually aroused by the thought of himself as a female".”

Mietin, että onkohan se käynyt psykologin / psykiatrin vastaanotolla puhumassa noista asioista vai vaan alkanut muokata itseään "naiseksi" omin toimin ja voimin? Kannattaisi käydä puhumassa ammattilaiselle ennen kuin tekee itselleen jotain peruuttamatonta kuten sukuelinten silpominen. 

Tottakai puhuvat ammattilaisten kanssa.

Puuroa liian vähän. Tuli mieleen kun kukkakaalia syövät raakana josko huomenna ostan. Oon höyryttänyt srn vähän mitä oon syönyt.

Vierailija
22350/104451 |
23.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miks toi Nikon paasaaminen tekee aina hermostuneen olon itelle.. Ehkä se vaan on tuo kiivas puhetyyli, näin suomalaisena tottunut erilaiseen. Liikaa tekstiä ja samat aiheetkin..

Sotaa, kostoa ja huutoa.

Vierailija
22351/104451 |
23.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ella haluaa, että muut arvailee, mikä hän oli viime Halloweenina. Mökkiläiset heittää kaikkea Punahilkasta Kauna-elokuvien naiseen, kunnes Ella paljastaa seuraavan erittäin odottamattoman naamiaisasun: ”Mä olin langennut enkeli. Mulla oli sellanen musta sädekehä ja mustat siivet, sit päällä sellanen musta pitsibody ja pitsinen aamutakki. Sit mulla oli myös sellanen vahva ja tumma meikki.”

Olipa yllätys. Ellassa on tosi outoa tuo, että hän kuvailee pitkään ja hartaasti omia (ja joskus muidenkin) asujaan ja meikkejään, ihan kuin ne olisivat jotain todella ihania fantasioita ja supermielenkiintoista kuultavaa kaikille.

No juuri tämä! En ole koskaan puhunut tuolla tavalla kenenkään kaverini kanssa, vaikka lähes kaikki kaverini ovat naisia. Ella selostaa jokaisen sauman ja kauluksen  ja materiaalin ja napin ja minkälaisen meikin oli minkäkin asun kanssa tehnyt. Uskomatonta. 

Tällainen käytös vahvistaa kuvaa siitä, ettei Ella välttämättä ole oikeasti transsukupuolinen, vaan ehkä enemmänkin autogynefiili. Hän on kehittänyt vuosien aikana aivan huippuunsa hiotun fantasian siitä ihmisestä, joka haluaisi olla, ja tämä fantasiapersoona nyt vain sattuu olemaan nainen. Naiseutta tärkeämpää on nimenomaan se ”sugar daddyn seksikäs prinsessä”-fantasia, jonka lumoissa hän tuntuu itsekin olevan koko ajan. Siinä missä monet luovat ns. unelmaihmisiä Sims:in kaltaisissa peleissä, niin Ella tekee samaa oikeassa elämässä. Siksi hän myös selostaa yksityiskohtaisesti meikkinsä, kampauksensa ja asunsa - siis samalla tavoin kuin joku voisi kuvailla Sims-hahmonsa ulkonäköä ja pukeutumista.

”Autogynephilia (derived from Greek for 'love of oneself as a woman') is the term Blanchard coined for "a male's propensity to be sexually aroused by the thought of himself as a female".”

Mietin, että onkohan se käynyt psykologin / psykiatrin vastaanotolla puhumassa noista asioista vai vaan alkanut muokata itseään "naiseksi" omin toimin ja voimin? Kannattaisi käydä puhumassa ammattilaiselle ennen kuin tekee itselleen jotain peruuttamatonta kuten sukuelinten silpominen. 

Samaa olen miettinyt, että jotenkin Ella puhuu itsestään jotenkin nurinkurisesti, että hänelle on ensisijaista nuo leikkaukset, meikit ja vaatteet, mutta millään tavalla ei puhu minuudestaan, persoonastaan, tekemisistään, toiveistaan jne. Kaikki on vain vaatteita vaatteita vaatteita. Jotenkin tulee aina puun takaa, kun hän heittää jonkin ihan absurdin jutun normaalin jutun väliin. Tuossakin jutusteli ihan normaalisti muiden kanssa, mutta yhtäkkiä keksii arvuutella "arvatkaa, mikä puku mulla oli halloweenina, arvatkaa, mikä meidän lempinimi oli, sexybeibet". Ahaa, no kappas tosiaan.. heh, tosi hassu juttu.. 

Vierailija
22352/104451 |
23.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Oliko lehmä tosissaan, kun harmitteli että sai parikseen Joelin?

Miksei olisi ollut? 

Niin miksi ei, koska Joel on aika saamaton tunari.

Vierailija
22353/104451 |
23.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tämä eläinviikkoolisi voinut olla ihan hauska, jos se olisi ollut myöhemmin asukkaiden jo yhdistyttyä. Kaikki olisivat tunteneet toisensa ja tunnelma sitä myöten rennompi ja olisi voinut syntyä hulvattomia tilanteita pelkästään eläinten ja ihmisten katsoessa toisiaan. Näkeehän sen Markon ja eläinten väleistä, kun tuntevat toisensa voivat helpommin heittäytyä. Miten ihmeessä tuotannossa on voitu kuvitella, että tästä saadaan hauska viikko, ihmettelen. Ja etenkin, kun eivät saa edes puhua keskenään. 

Vierailija
22354/104451 |
23.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eli Artun on nyt siis pakko iskeä kyntensä siihen ainoaan haahkaan joka on vapaana. Niinpä tietysti.

Vierailija
22355/104451 |
23.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Roope oli ekalla viikolla yks mun lemppareistq. Se oli aina nii positiivinen ja tuomassa hyvää energiaa, heitti hyvää läppää poikien kans. Heittäyty kaikkeen hauskaan mukaan ym.

Harmi että en voi enää kutsua häntä lemppariksi.

Tyhmyys tiivistyy ryhmässä. Tarvitaan Roope ja Ella nih tulee typeriä kommentteja heidän toimestaan.

Vierailija
22356/104451 |
23.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ilmiannettu

Vierailija
22357/104451 |
23.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kauan sasa jaksaa oikeen kiehnätä joelissa vaikka joel näyttää tosi selvästi ettei haluis hänen siinä olevan.

Vierailija
22358/104451 |
23.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

nyt joel sanoi ei, ei on aina ei, kesti kauan ennen kuin sasa tajusi päästää irti

Onhan tuo ollut täysin järjetöntä toimintaa. Sasa hyökkäsi Joelin kimppuun heti kauden alettua.

Joel, kuten muutkin asukkaat, alkoivat vasta tutustua siihen, miltä taloontulo tuntuu ja miten suhtautua ihmisiin.

Tämä vietiin Joelilta.

Vierailija
22359/104451 |
23.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

En voi arvostaa noita Roopeja ja Elloja. Sami oli saanut tappouhkauksen, niin nää oli vaan: onneks sait.

Hirvee ininä ja rääkyminen on aina, jos joku heikäläinen saa pienenkään poikkipuolisen sanan, mutta konservatiivia saa uhkailla tappamisella ja se on vaan hienoa.

En itse ole kristitty konservatiivi, mutta ihan naurettavaa ja oksettavaa, että heikäläisiä saa uhata tappaa.

Sami oli kirjoittanut blokiinsa, että Greenpeace pitäisi tuomita terrorijärjestönä.

Se oli Roopen mielestä sellainen mielipide, että saa uhata tappaa toisen.

Uhkaileminen voidaan lukea niin monella eri tavalla. En ole asiantuntija lain suhteen, mut taitaa olla laitonta.

Normaalit ihmiset tietää että tappouhkaukset on laittomia. Normaalit ihmiset eivät hihku onnellisena jos toinen on saanu sellaisia.

Kaikki me emme ole ihan normaaleja. Ja osan mielestä kaikilla ei ole samat säännöt ollenkaan, vaan tappouhkaukset on sallittuja väärällä tavalla ajattelevia kohtaan. Väärä ajatus voi olla ihan vaan mielipide jonkun järjestön rikollisesta ja haitallisesta toiminnasta.

Vierailija
22360/104451 |
23.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Sarapara kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Sarapara kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Onks toi Ella tai Eetu vai mikälie Ford Transit vai VW Transporter, vai ehkä Honda Transalp? 

Pitääks sille sanoa neiti, rouva vai herra?

Transnaista kutsutaan neiti tai rouva sivilisäädystä riippuen ja Ella on hänen nimensä.

Yritätkö olla hauska pilkallasi? Yritä kasvaa ulos omasta huonosta itsetunnosta niin ei tarvii pilkata muita.

Niin mutta mistä tietää, että mihin suuntaan sellainen on menossa? Eli onko mies matkalla naiseksi, vai nainen matkalla mieheksi, jos pitää esim. unisex-vaatteita? Ellalla on syvä miehen ääni, joten vois luulla että nainen olis ottanut hormoneja ja ääni madaltunut. Toisaalta pukeutuu kuin naiset. Mutta puhetyyli ja äänen vaihtelevuus tai lähinnä sen puute on kuin miehellä, monotonista. Eli loukkaantuisko se, jos asiaa tuntematon täysin vieras ihminen näkis Ellan lökäreissä ja kysis että mitä mies?

Mutta Ella käyttää naisten vaatteita ja on kaikinpuolin naisellinen niin siitä sen tietää. Transmiehet taas käyttää miesten vaatteita.

Siinä missä transmies pystyy hormoneilla muuttamaan ääntänsä möreämmäksi niin transnainen ei samalla tavalla pysty. Tai se ottaa paljon kauemmin aikaa ja harjoitusta. Sitä paitsi ei kaikilla biologisillakaan naisilla ole korkea tai hento ääni. Joillain voi olla hyvin käheäkin ja ns. matala.

Ellako naisellinen😂😂😂

Mitä ihmeen naistenvaatteita se nyt pitää. En oo koskaan nähnyt Eetun tavoin pukeutuvaa oikeaa naista.

PoikaRaukka haluaisi olla joku Beverly Hillsin täydellinen rouva, mutta onkin suomalainen tikkulaiha nuori mies joka pilannut naamansa ja pukeutuu ja meikkaa kuin dragqueen.

Hän myös kävelee miehisesti ja tuskin koskaan saa naisellisia muotoja. 

Ketju on lukittu.