Voi voi. Siihen loppu naisten päiväuni. Seiska: Sami Kurosen yllätys: "Päätin tulla kaapista"
Kommentit (17)
En olisi yhtään ihmetellyt, vaikka olisi ollut se perinteinen kaapista tuleminenkin. Mutta olikin aluevaltaus laulajana.
Hienosti harhaanjohdettu, Hermanni. Tiesitkö muuten, että unelmilla ei ole rajoituksia? Sinäkin homomies saat vapaasti unelmoida Sami Kurosesta! 😉
Vierailija kirjoitti:
Hehee!! Olenkin pitänyt tuota aina jotenkin vastenmielisenä, nyt selvis syy! 😂 t. heteromies
Taidat olla paitsi kateellinen, myös lukutaidoton.
Loppui vai? Ei mun ainakaan kun en ole kys. tyypistä ikinä unelmoinut. Mulla on ihan muut päiväunenkohteet.
Tämä mies ei ole koskaan ollut päiväunissani
"Sami toteaa Seiskalle uudesta aluevaltauksestaan laulajana."
Vierailija kirjoitti:
Tämä mies ei ole koskaan ollut päiväunissani
Tuskin on ollut kenenkään naisen päiväunissa, ainoastaan yhden miehen, joka jaksaa jankuttaa Samista vauvapalstalla vuodesta toiseen.
Hienoa. Vihdoinkin. Muutkin kaapista ulos.
Jotkut sentään suihkussa laulaa mut tuo hemmo kaapissa on hoilannut😁
Ihana mies ja ihana ihana ääni. On kuin Jarmo Heikkisen ( avara luonto) ääni. Voisin kuunnella häntä vaikka lukisi vanhaa puhelinluetteloa.
Mä unelmoin päiväunissani maailmasta jossa Sami Kuronen ei laula
Vierailija kirjoitti:
Ihana mies ja ihana ihana ääni. On kuin Jarmo Heikkisen ( avara luonto) ääni. Voisin kuunnella häntä vaikka lukisi vanhaa puhelinluetteloa.
Lisään vielä. Siis ihana puheääni. Lauluääntä en ole vielä kuullutkaan.
Seiska ja seiskan klikkibaittiotsikot. Tämä on hyvä esimerkki harhaanjohtavasta otsikoinnista.
Arvasin tämän jo toissapäivänä, kun mediassa kiersi Kurosen lihapiirakkaresepti!
Vierailija kirjoitti:
Seiska ja seiskan klikkibaittiotsikot. Tämä on hyvä esimerkki harhaanjohtavasta otsikoinnista.
Seiska on oma lukunsa, mutta toisaalta ei se ole koskaan mainostanutkaan itseään muuna kuin juoruviihderoskana.
Molemmat iltapäivälehdet (IL & IS) ovat pahempia, koska niissä on liian usein harhaanjohtavia otsikoita uutisalueella asti, eikä pelkästään viihdeosuuksissa. Tarkoituksena vain saada klikkauksia ja mainostuloja.
Voi kyynel