Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Big Brother Suomi 2020 OFFICIAL

Vierailija
05.08.2020 |

24/7 Tänne keskustelua syksyllä alkavasta Big Brother Suomi -ohjelmasta.

Kommentit (104451)

Vierailija
22301/104451 |
23.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hietalan=hoetaan 🤣

Vierailija
22302/104451 |
23.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hei kaikki Krisseilijät, onko muita paikalla? :)

Onko kellään mitään uutta kannustushuutoa Krisselle? Ite oon huono keksimään uusia, ei viittis samoja toistella aina.

Mulla on sinivalkoiset pom pomit joilla on hyvä huitoa rytmiä kun kannustan. Kaipaan siis usia kannarihuutoja ihanalle Krisselle. Pliis.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
22303/104451 |
23.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mistä johtuu että melkein kaikki ransut on tollasia ylinaisellisia pissiksiä? Mielessä vaan vaatteet, meikit, hiukset, kynnet ja imago. Ei taida löytyä sellaista ransua joka on vaan ihan tavallinen nainen.

Mites se romukauppias Markus?

Oisko Markus kuitenkin ihan transvestiitti, eikä transnainen?

Tiiätkös mikä ero niissä on?

Samaa paskaa eri paketissa

Vierailija
22304/104451 |
23.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Onko Ella-Eetu puoli venäläinen? Lausuu sanat aidosti joskus ja jutellut Sergeistä miesystävänään.

Isän puolelta suku voi olla lähtöisin jostain Venäjän Aasianpuoleisesta paikasta, siellä on niitä paikkoja joka lähtöön Siperiasta alkaen. Vähän sellaista inuiitin näköä mutta on kuitenkin pitkä ja hoikka, aika originellin näköinen, ei siis millään pahalla.

No ilmankos, kun ainoa asia jossa Ella on mielenkiintoinen, on hänen ulkonäkönsä (niin hyvässä kuin pahassa). Kaunista hänessä on mm. silmät ja kasvojen luusto, joista mulle heti tuli mieleen akseli japanilainen/korealainen/uiguuri/tadzikki/kirgiisi eli oikeassa sitten intuitioni on, jos iskä on tuolta suunnalta: Kazakstan, Tadjikistan, Uzbekistan, Kirgisia ja Turkmenistan olivat kaikki Neuvostoliiton osavaltioita. Noissa maissa venäjän kieli on vieläkin vahvassa asemassa, joten se on voinut olla iskänkin äidinkieli, osanneekohan Ellakin venäjää?

Vierailija
22305/104451 |
23.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Alkaa roopen todellinen luonne paljastua, vaikuttaa siltä että hän haluaa enemmän olla ellan kaa mitä ella hänen...ja roopen tavoite varmaan päästä bondaamaan ellan kaa talon ulkopuolellakin

Joo voivat lähteä saman tien ulos talosta harrastamaan bondausta.

Vierailija
22306/104451 |
23.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Apua, miksi Niko puhui Ellalle peniksen napsaisusta?! XDD

Jatkoi sitten, että esinahka leikataan irti, eli ympärileikkauksesta puhui, mutta kääk, mikä tilanne... 

Vierailija
22307/104451 |
23.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Krisellä nenäleikjaus kaikkinensa hotla myös Virossa 5000 euroa. Oisko ollut kyömy

Vierailija
22308/104451 |
23.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oho, Krisse kyseli Ellalta et mitä kauneusleikkauksia jne Ella on suunnittellut itselleen. Ella luetteli haluavanasa mm otsan ja nenän leikkaukset, silikonit ja sit mumisi jotain että "ja nuo munat..." :D

Vierailija
22309/104451 |
23.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mistä johtuu että melkein kaikki ransut on tollasia ylinaisellisia pissiksiä? Mielessä vaan vaatteet, meikit, hiukset, kynnet ja imago. Ei taida löytyä sellaista ransua joka on vaan ihan tavallinen nainen.

Naiset on paskaa? Naiselliset miehet on paskaa? Naiseksi pukeutuvat miehet on paskaa? Miehet jotka kokee olevansa naisia on paskaa? Miehet on paskaa? Paskaa siellä, paskaa täällä, paskaa joka puolella? Tämä kommentti on paskaa? Sinä olet paskaa? Minä olen paskaa? Kuka täällä oikeen määrää, mikä on paskaa? Määrittele paskaa.

Vierailija
22310/104451 |
23.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Krisse ja Ella bondaa, suunnittelevat kauneusoperaatioita. Mä arvasin et nää kaksi löytää toisensa koska kummatkin harrastaa ittensä leikkelemistä.

Vierailija
22311/104451 |
23.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Apua, miksi Niko puhui Ellalle peniksen napsaisusta?! XDD

Jatkoi sitten, että esinahka leikataan irti, eli ympärileikkauksesta puhui, mutta kääk, mikä tilanne... 

Onhan Ella puhunut siitä itsekin.

Vierailija
22312/104451 |
23.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Krisse ja Ella bondaa, suunnittelevat kauneusoperaatioita. Mä arvasin et nää kaksi löytää toisensa koska kummatkin harrastaa ittensä leikkelemistä.

Krisse nenäleikkaus ei suunnitellut muuta nyt. Vanhempana kasvlihin nostoa kai tarkoitti.

Vierailija
22313/104451 |
23.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tarkoitit siis sanoa, että samaa paskaa Kessun eri housuissa?

Vierailija
22314/104451 |
23.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Oho, Krisse kyseli Ellalta et mitä kauneusleikkauksia jne Ella on suunnittellut itselleen. Ella luetteli haluavanasa mm otsan ja nenän leikkaukset, silikonit ja sit mumisi jotain että "ja nuo munat..." :D

Mikähän muuten tulee olemaan "Ellan" tulevaisuus? Sen maailmankuva on niin epärealistinen. Tietysti toivoo löytävänsä jonkun "sugar daddyn", mutta sellaisia erikoisuudentavoittelijoita taitaa olla aika vähän, ainakin Suomessa, jotka haluaisivat elättää trans-ihmistä elättinään. Tuleeko ella olemaan aika kahvilan myyjä tai edes sitä?

Vierailija
22315/104451 |
23.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ellalla oikein muna pullotti asun alla kun treenasi tuossa KAtin opastuksella. 

Kuka on väittänyt ettei oo. Eetu ja nyt Ella. Munat veks joskus. So what.....

Vierailija
22316/104451 |
23.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Marja-Sisko Aalto, pastori(nna). Tyytynyt maltilliseen peruspirkon luukkiin.

Vierailija
22317/104451 |
23.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Sarapara kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Sarapara kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Onko Kristiinan avopuoliso mies vai nainen?

Tyttö.

Mistä tää tieto?

Luulen, että arvaus tytöstä tulee siitä kun Kristiina on sanonut olevan biseksuaali ja puhuu poikaystävän sijaan kumppanista. Mutta käyttää kyllä e-pillereitä niin tiedä sitten. Voi niitä käyttää muuhunkin kuin ehkäisyyn, esim iho ongelmien hoitoon.

Niin tai näin, mitä se kenellekään muulle kuuluu, hän saa onneksi seurustella vapaassa maassa kenen kanssa haluaa, toisin kuin jossain ei sivistysvaltioissa.

Voi luoja, vetää hormoniakin toi lapsi, ja vielä turhaan. :(

Tämä ei siis ole vittuilua eikä provoamista, jotenkin hirvittää. 

Ja miksi kaikille naispuolisille tyrkytetään e-pillereitä, minäkin kun olin teini 80-lyvun lopussa, niin kaikki kaverit söi niitä kuin leipääö.. ihmettelin, en sanonut mitään, en varsinkaan etten itse sellasia napsi, tuntui että ne kuvittelivat että se kuuluu ihan automaattisesti alkaa niitä popsia kun on menkat alkaneet. Huhhuh. Koulutertkkaritkin vois vähän miettiä.

Eipä ihme kun rintasyövät räjähtäneet käsiin.

e.pilleriä suuhun, tamponeja pilluun ja laastari nenään, näin tämä lapsi-kristiina varmaan näkee elämänsä naisena. Niin ja tietysti gynekologilla nämä tämmöiset lampaat juoksevat myös alvariinsa "kun kuuluu", ja vtut kuuluu. En minä korvalääkärilläkään ramppaa ellei ole vikaa korvassa.

Helvetti että ÄLLÖTTÄÄ TÄMÄ TEENNÄINEN PASKA MAAILMA MITÄ MEILLE SYÖTETÄÄN.

uNOHDIN STRINGIT, toki niitäkin pitää käyttää, ja tamponin naru sitten roikkumaan sieltä nbarun alta. HYI HELVETTI.

En tiedä ootko nainen vai mies mutta oletpas ahdistunut.

Kristiina on nuori aikuinen, lapseksi luokitellaan alle 18 vuotiaat.

Enkä tiedä onko hän suhteessa miehen vai naisen kanssa ja niin se vaan menee, että gynekologit tuputtaa e-pillereitä jo heti ekalla käyntikerralla, ihan kuin sen pitäisi olla joku normi. En itsekään niitä syö, koska en halua puputtaa hormoni pommeja säännöllisesti. Ne on kyllä voitu myös määrätä koviin kuukautiskipuihin jne. jolloin ne tulee tarpeeseen.

Onneksi voit myös olla käymättä gynekologilla tai terveystarkastuksissa ykeensäkin, ei sinua sinne kukaan pakota.

Ei pakota ei, mut jos sitten jää huomaamatta ajoissa jku vakava gynevaiva, niin onnea vaan sille!

Gynekologit ovat kyllä ihan mediassakin viime vuosina vedonneet teihin huvikseen ramppaajiin, ettei vastaanotoille pitäisi ihan vain varmuuden vuoksi tulla, vaan pitäisi myös olla joku vaiva miksi tulee.

Mutta eipä näy menevän stringiperseisille lampaille kaaliinnjotka noudattaa tota omituista kaavaa.. (e-pillerit, gyneramppaus, tamponit, stringit jne).

Jos oma naisen elämäni ois tuollaista, tapbbaisin itseni.

Vierailija
22318/104451 |
23.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ella haluaa, että muut arvailee, mikä hän oli viime Halloweenina. Mökkiläiset heittää kaikkea Punahilkasta Kauna-elokuvien naiseen, kunnes Ella paljastaa seuraavan erittäin odottamattoman naamiaisasun: ”Mä olin langennut enkeli. Mulla oli sellanen musta sädekehä ja mustat siivet, sit päällä sellanen musta pitsibody ja pitsinen aamutakki. Sit mulla oli myös sellanen vahva ja tumma meikki.”

Olipa yllätys. Ellassa on tosi outoa tuo, että hän kuvailee pitkään ja hartaasti omia (ja joskus muidenkin) asujaan ja meikkejään, ihan kuin ne olisivat jotain todella ihania fantasioita ja supermielenkiintoista kuultavaa kaikille.

No juuri tämä! En ole koskaan puhunut tuolla tavalla kenenkään kaverini kanssa, vaikka lähes kaikki kaverini ovat naisia. Ella selostaa jokaisen sauman ja kauluksen  ja materiaalin ja napin ja minkälaisen meikin oli minkäkin asun kanssa tehnyt. Uskomatonta. 

Vierailija
22319/104451 |
23.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Romuransu on aika tavallinen suomalainen 6-kymppinen nainen.

Ei tavalliset, normaalit kuuskybäset naiset meikkaa niin kuin romu-Markus.

Romu olisi naisena joku pahimman räkälän ikääntynyt pyörä, entinen sellainen.

Joka epätoivoisesti telaa tikkurilan lateksia naamaan, kun luulee sen jotain auttavan.

Vierailija
22320/104451 |
23.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Krisse nenäleikkaus ei suunnitellut muuta nyt. Vanhempana kasvlihin nostoa kai tarkoitti.

No just sitä tarkoitin. Kasvlihi on hyvä nostaa jo ajoissa. Tulee parempi nosto kun ei oota liian kauan.

Ketju on lukittu.