Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Big Brother Suomi 2020 OFFICIAL

Vierailija
05.08.2020 |

24/7 Tänne keskustelua syksyllä alkavasta Big Brother Suomi -ohjelmasta.

Kommentit (104451)

Vierailija
22081/104451 |
23.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Marko kaipaa selvästi noitten mökkiläisten luo, äsken sanoi et: "te ootte nii lähellä mutta niin kaukana, tekis mieli jutella kaikkien teijän kans"

Luulen samaa, oikein silmät loistaa kun katselee mökkiläisiä. 

Vierailija
22082/104451 |
23.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Just joo, nyt Joel opettaa Sami-koiralle kaikkein mukavimman löhöasennon mustassa nojatuolissa. On noi kyllä makoilun maailmanmestareita.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
22083/104451 |
23.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei helvetti Roopesta tuli ärsyttävä Ellan tapaamisen jälkeen.

Vierailija
22084/104451 |
23.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mulle alkaa tulla mieleen Jopen sketsi tosta Joelin ja Artun ironisesta dialogista. Siis se, jossa kaksi homopollliisia voekauhistelloo, kun heikit tullee kohta housuun ja tuokaan ei tuossa mittään teen, hei sun heiluvilles, minä kohta sanon, no sano, niin sanonkin että hei sun heilluvilles, nyt minä sen sanoin, ja melkein tuli heikit housuun.

No sulta se ei jää mikään hoksaamatta...Ei mittään järkee...tsemppiä sulle siitä.

Vierailija
22085/104451 |
23.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Pönttö täytyy vetää ja suihkuttaa ettei jää likaiseksi.

Miksi joka asiasta on tarve läyhätä selän takana ja tässäkin tapauksessa nolata julkisesti. Miksi ei voi yksinkertaisesti ottaa puheeksi, niin harmitusta aiheuttava asia korjaantuu pienellä vaivalla.

Mietin samaa. Kyllä meilläkin kotona joltain aina jää välillä jälkiä. En edes perheen sisällä huuda sitä kaikille. Siivoan itse ja jos tiedän keneltä jäi, niin sanon kahden kesken "muista ensi kerralla katsoa, että pönttö jää puhtaaksi".

Myös työpaikallani on joltain jäänyt pönttö kakan jälkeen vetämättä, mutta en siitä huuda isoon ääneen, vaikka haju on ollut karmea. Miksi on pakko nolata? Minusta jo se Samin kalsareiden esittely ja naureskelu oli vähän mautonta.

Vierailija
22086/104451 |
23.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Miksi Kristiin käyttää jotain nenäteippejä?

Sillä on joku sponssidiili niistä Hymfoista.

Onko jo tietoa muiden sponsoreista? Tarroja olen nähnyt vain Kristiinalla.

Vierailija
22087/104451 |
23.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mikä Kristiinan nenässä on vikana? Oliks meriheinää, vai nikotiinatarra, vai joku allergiateippi?

Se on ilmeisesti joku sponsoritarra. En tiiä vielä onko muillakin sponsoreita.

Se on sen Hymfon kanssa tehnyt sponsorisopimuksen. Noi tarrat on nenässä kaikilla kunnon hipstereillä Kallion baareissakin.

Oon yrittänyt löytää noita makeita Hymfon nenätarroja netistä, mutta ne on kuulemma vasta koelanseerausvaiheessa ja -käytössä ja siksi niitä on jaettu kaikinlaisille influensereille mainostoimiston kautta. Kaverini oli saanut sen kun liikkuu oikeissa piireissä (maiosporukkaa). Ei oo siis vielä virallisesti myynnissä. Nythän ne saa sitä näkyvyyttä ainakin. Saattaa tulla joulumarkkinoille, jos ne ei aiheuta ihottumaa. Toi firma on toiminut eri nimellä USA:ssa aikaisemmin.

tervemenoa pöpilään, ota kristiina mukaan.

:DDDDDD

Vierailija
22088/104451 |
23.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kommentit yhdestä suusta mökkiläisiltä äsken: "Mä en tiiä Joelista mittään. En mittään."

Vierailija
22089/104451 |
23.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tylsääääääää! Miksi mä kidutan itteäni taas tällä pa$kalla.

Vierailija
22090/104451 |
23.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Oliko ne eiliset kyyneleet Sasalla Ellan ikävöinnistä vai sanoiko se Joel jotain.Sasa siinä jotain rapsutteli jotain kun yks kaks jotain itki ? Jos Joel on sanonnut asiasta hyvä niin.Aamulla kun Arttu myös jotain halaili Sasaa.Nyt naisen on ryhdistyttävä tai hakee temppareihin.

Sasa hiplaili Joelin päätä ja Joel riuhtas itsensä pois Sasan kädestä, jonka jälkeen Sasa kääntyi ja alkoi nyyhkyttämään. Taiskohan vihdoin tajuta että Joel ei halua enempää?

Vierailija
22091/104451 |
23.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kristiina odottaa pääsevänsä tutustumaan uusiin kavereihinsa Katiin, Arttuun ja Joeliin. Sujahtaa hyvin siihen sakkiin. Pääsee vertailemaan tatskojaan ja makoilemaan uudessa seurassa. Ei noista mökkiläisistä oo ollu älykästä seuraa Krisselle.

Tää nelikko menee finaaliin.

Vierailija
22092/104451 |
23.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Niko olisi ollut hyvä koirana. Koiran täytyy olla leikkisä, haluta ulos säännöllisesti, Sami koiralla tehtävä herättää yöllä pisulle, onko herättänyt? Nössö. 

Koirana olo talossa tehtävän aikana on erittäin huono. Hän joutuu olemaan kahden välissä ja ei oikeastaan hyödy mitään. Ei saa olla omassa rauhassa kovinkaan paljoa.

No eihän tuolla kukaan mukaan saa olla omassa rauhassa, ainakaan eläimistä. Enkä nyt ihan ymmärrä tuota kahden tulen välissä olemistakaan. Eihän hänen ole mikään pakko hengailla tuolla talossa, jos ei halua. Saa ihan vapaasti olla pihalla tai eläinsuojassa. Saisi tuollakin punottua vaikka mitä juonia muiden eläinten kanssa, mutta mieluummin makaa sohvalla. 

Vaikea juonia kun eivät päivään edes puhuneet kessulle mitään tuohuksissaan.

Aivan, jotkut eivät vaan hiffaa asiaa.

Vierailija
22093/104451 |
23.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Miksi Kristiin käyttää jotain nenäteippejä?

Sillä on joku sponssidiili niistä Hymfoista.

Onko jo tietoa muiden sponsoreista? Tarroja olen nähnyt vain Kristiinalla.

Artulla on paitadiili jonkun rock-krääsää myyvän firman kanssa.

Vierailija
22094/104451 |
23.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kristiina odottaa pääsevänsä tutustumaan uusiin kavereihinsa Katiin, Arttuun ja Joeliin. Sujahtaa hyvin siihen sakkiin. Pääsee vertailemaan tatskojaan ja makoilemaan uudessa seurassa. Ei noista mökkiläisistä oo ollu älykästä seuraa Krisselle.

Tää nelikko menee finaaliin.

No sitten olisi kyllä paskin finaalinelikko kautta aikojen.

Vierailija
22095/104451 |
23.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tämä on Big Brother, Ella LOPETA LAULAMINEN HETI!

Vierailija
22096/104451 |
23.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Puhuuko Arttu paljonkin noita pissaamis-ja kakkajuttuja? Onko sillä joku fetissi? Niin mautonta ja äklöttävää.

Arttu vaikuttaa pervolta ja pervoilla nyt on kaikki maailman parafiliat - eritteitä myöten.

Vierailija
22097/104451 |
23.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

TURPA KIINNI ELLA! Vttu menee hermot.

Vierailija
22098/104451 |
23.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onkohan Ellalla parran ajo välineet mukana navetassa. Onhan se partakin ajettava, kun on mies. 

Ellalla taitaa olla välillä vaikeukia pitää kassejaan stringeissä.

Tissien kohdalla on ilmeisesti silikonia ja  huulissa ihan liikaa botoxia.

Vierailija
22099/104451 |
23.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi Kristiinalla on noi nenälaput?

Vierailija
22100/104451 |
23.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Roope veti hervottomat laulut kaikista eläimistä. Paula-kukko pysyi kasvot peruslukemilla vaikka laulu siitä oli ihan hauska.

Ketju on lukittu.