Big Brother Suomi 2020 OFFICIAL
24/7 Tänne keskustelua syksyllä alkavasta Big Brother Suomi -ohjelmasta.
Kommentit (104451)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Erittäin harmillista että alun positiivisesta Roopesta paljastui tuollainen valittaja ja Kessusta läyhääjä. Olisi ollut potentiaalia jopa voittoon asti mutta nyt on homma mennyt kyllä pahasti pieleen.
Tämä.
Joo ei jatkoon. Hyi olkoon.
Varsinkin kun syytti aikoinaan Krisseä selän takana puhumisesta ja että hänet muka vedettiin syyttömänä mukaan, kun oli tkuitenkin äysillä haukkumassa Sammyä itsekin. Hiton narisevaääninen selän takana paskaa jauhava lammas.
Vierailija kirjoitti:
leuaton vauvansa=leuaton VAUVANAAMA*
21682
Sopii hyvin tänne Vauva-palstalle muiden vauvojen joukkoon...
Samin pisteet nousi kun kertoi, että on ottanut rescue-chihun, jonka tassu oli murtunut edellisessä kodissa, jossa irlanninsusikoiran oli annettu leikkiä tällä pennulla. Mulla oli virheellinen ennakkoluulo, että Sami ei välitä eläimistä.
Vierailija kirjoitti:
Sarapara kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Don't touch me kirjoitti:
Sasa nyt ne hikiset käpälät pois Joelista! Mikä pakko on kokoajan hipsuttaa ja hipelöidä ihmisiä?! Myötäahdistun Jollen puolesta
Onko kiinnostunut edes naisista?
Jos jaotellaan miehiä ja menninkäisiä niin Joel kuuluu selkeästi menninkäisten joukkoon. Pelkästään lypsyvuohimaisen mäkätyksensä takia. Tosimies olisi jo "rankaissut" sasaa rakkauden julmalla valtikallaan koska oikea MIES tietää ja tuntee sen periaatteen että mikäli kirja on auki niin onhan se virsi veisattava. Mutta Joelista ei ole lähetyssaarnaajaksi. Jos tiedätte mitä tarkoitan.
Ja sitten sama toisin päin, jos Joel olis ollut Säsän kimpussa samalla tavalla kielloista huolimatta, jätkä olis lentänyt jo ajat sitten kaaressa REDI:n katolta alas katutasolla viikkoja jatkuneiden Veitolan johtamien feministien mielenosoituksien eteen. BB:n pääohjaajaa Janne Virtasta vietäisiin samaan aikaan käsiraudoissa poliisiautoon, koska ei ollut tarpeeksi ajoissa puuttunut valtakuntaa kohahduttaneeseen seksuaaliseen häirintään. Säsä antaisi itkunsekaisia haastatteluja kaikkiin maailman naistenlehtiin englanniksi ja otsikot huutaisi 'Big Brother house turns into sexual harrasment nightmare for an innocent plum young woman'.
Nyt kyllä alkaa riittämään, ei tuo miehenkään ahdistelu loputtomiin voi jatkua. Joelille uusi nukkumapaikka heti.
Itsehän Joel vaihtoi sänkyä Sasaa vastapäätä ja pyysi lopulta Sadan viereensä. Että voi poloista...
Pyysikö oikeasti itse vai alistuiko lopulta Sasan vaatimukseen? Miksi minä en ole nähnyt mitään tällaista?
Pyysi ihan itse ja itse vaihtoi jo ekalla viikollaan Artun ja Sinin välistä Sasaa vastapäätä. Ei Joel mikään lapsi enään ole, että aikuinen mies osaa varmasti itse sitten vaihtaa taas sänkyään jos haluaa. Tilaa makuuhuoneessa riittää.
Ainoa syy miksi Joel esittää välillä kaukaista on se, kun kertoi että hän viestitteli hotelli karanteeni viikolla ennen taloon tuloa jonkun kuman blondin kanssa ja kuvittelee nyt, että on suurinpiirtein parisuhteessa sen kanssa lol. Kovat on kuvitelmat pojalla tosiaan... Paljon on vielä opittavaa elämän realiteeteista.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Roope ulos! Ei tee muuta kuin löhöää. Miten noi muut jaksaa tota lötköä laiskimusta?
No eläimet eivät saa mennä ulos, jos ihmiset näkee.
Voi se kuitenkin edes liikahtaa tuolla navetassa eikä olla laiska kun muut vetää 100 lasissa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
"Oon miljoonan ilmeen Minna, en ole vielä nähnyt mitä meemejä musta on tehty", näin Minna kuvaili itseään.
Minusta taas Minna oli melko ilmeetön. Useimmiten se suupielet alaspäin tai viivana -perusilme kasvoilla.
Minna on jo potkittu ulos talosta. Nyt me vihataan Roopea. Ihan tiedoksi vaan.
Tuskin kukaan vihasi Minnaa, hän oli vain raskas tyyliltään. Roope sen sijaan oli aluksi vetoava tyyliltään, mutta paljastui sisimmältään vastenmieliseksi mulkeroksi. Ja Ellan kanssa on juttuineen jotain käsittämätöntä tuubaa.
Minä en vieläkään näe Roopea vastenmielisenä mulkerona. On vain hiton tylsistynyt, turhautunut, kettuuntunut ja väsynyt. Enkä oikeasti ihmettele. Minä sentään katson vain kotonani tuota loputonta tylsyyttä ja sekin saa minut välillä ärsyyntymään. Hajoaisin täysin, jos olisin itse tuolla.
onhan se ymmärrettävää että mökkiasukkaat on olleet kovilla, puuvessa jotain karmeeta. Sitten olla haisevassa nikkumatilassa ja nyt navettatiloissa eläiminä. Alentavaa. Ei yhtään hauskaa. Ei ihme jos Roope ei diggaa. Talolaiset pitäisi laittaa myös koetuksille tosissaan, vuorostaan mökille edes klomeksi pvää ja sitten yhdistyä.
Olen miettinyt samaa, että kaikki mökkiläiset ovat tällä hetkellä todella kettuuntuneita ja tylsistyneitä. Siihen kun lisätään se, että tehtävähuoneen ilmanvaihto on surkea (jo evakkopäivän aikana valittivat sitä, kun ilma ei vaihdu ja happi käy vähiin), niin johan saadaan väsähtänyttä ja nuutunutta porukkaa katseltavaksi. Jokainen varmaan kokemuksesta tietää, että hereillä pysyminenkin on taistelun takana, jos on huoneessa, jonka ilma käy vain tunkkaisemmaksi ja tunkkaisemmaksi eikä ole ikkunaa, jonka voisi avata. Ilmeisesti aika kuumakin vielä noissa puvuissa? Ei käy kateeksi.
ja niillä on niin kiirettä pitänyt mököttää etteivät voi pitää tuuletusvuoroja.
Lisäksi on heille tarjottu ulkoilumahdollisuuksia mistä osa on kieltäytynytkin.
Kyllä minäkin kieltäytyisin parin päivän jälkeen, jos "ulkoilumahdollisuus" tarkoittaa, että tepastelet aitauksessa talolaisten tuijottaessa ja poltellessa ympärillä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Roope ulos! Ei tee muuta kuin löhöää. Miten noi muut jaksaa tota lötköä laiskimusta?
Mitäs ne muut tekevät siellä kopissa? Minun nähdäkseni kaikki siellä löhöävät, paitsi Niko välillä heiluu levottomaan tyyliinsä.
Pikku Krissepossu ainaki on vetäny hyvin. Krisseli voittoon!
Sarapara kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Sarapara kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Sasa nyt ne hikiset käpälät pois Joelista! Mikä pakko on kokoajan hipsuttaa ja hipelöidä ihmisiä?! Myötäahdistun Jollen puolesta
Jos jaotellaan miehiä ja menninkäisiä niin Joel kuuluu selkeästi menninkäisten joukkoon. Pelkästään lypsyvuohimaisen mäkätyksensä takia. Tosimies olisi jo "rankaissut" sasaa rakkauden julmalla valtikallaan koska oikea MIES tietää ja tuntee sen periaatteen että mikäli kirja on auki niin onhan se virsi veisattava. Mutta Joelista ei ole lähetyssaarnaajaksi. Jos tiedätte mitä tarkoitan.
Ja sitten sama toisin päin, jos Joel olis ollut Säsän kimpussa samalla tavalla kielloista huolimatta, jätkä olis lentänyt jo ajat sitten kaaressa REDI:n katolta alas katutasolla viikkoja jatkuneiden Veitolan johtamien feministien mielenosoituksien eteen. BB:n pääohjaajaa Janne Virtasta vietäisiin samaan aikaan käsiraudoissa poliisiautoon, koska ei ollut tarpeeksi ajoissa puuttunut valtakuntaa kohahduttaneeseen seksuaaliseen häirintään. Säsä antaisi itkunsekaisia haastatteluja kaikkiin maailman naistenlehtiin englanniksi ja otsikot huutaisi 'Big Brother house turns into sexual harrasment nightmare for an innocent plum young woman'.
Nyt kyllä alkaa riittämään, ei tuo miehenkään ahdistelu loputtomiin voi jatkua. Joelille uusi nukkumapaikka heti.
Itsehän Joel vaihtoi sänkyä Sasaa vastapäätä ja pyysi lopulta Sadan viereensä. Että voi poloista...
Pyysikö oikeasti itse vai alistuiko lopulta Sasan vaatimukseen? Miksi minä en ole nähnyt mitään tällaista?
Pyysi ihan itse ja itse vaihtoi jo ekalla viikollaan Artun ja Sinin välistä Sasaa vastapäätä. Ei Joel mikään lapsi enään ole, että aikuinen mies osaa varmasti itse sitten vaihtaa taas sänkyään jos haluaa. Tilaa makuuhuoneessa riittää.
Ainoa syy miksi Joel esittää välillä kaukaista on se, kun kertoi että hän viestitteli hotelli karanteeni viikolla ennen taloon tuloa jonkun kuman blondin kanssa ja kuvittelee nyt, että on suurinpiirtein parisuhteessa sen kanssa lol. Kovat on kuvitelmat pojalla tosiaan... Paljon on vielä opittavaa elämän realiteeteista.
Siis vietitteli tinderissä lol
Sarapara kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Sarapara kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Minä kysyinkin, pyysikö Sasan viereensä. Jos ekalla viikolla vaihtoi Artun ja Sinin välistä itsensä pois ja meni Sasaa vastapäätä, en vielä sillä perusteella sanoisi, että tällä viikolla siis haluaa nukkua Sasan vieressä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Erittäin harmillista että alun positiivisesta Roopesta paljastui tuollainen valittaja ja Kessusta läyhääjä. Olisi ollut potentiaalia jopa voittoon asti mutta nyt on homma mennyt kyllä pahasti pieleen.
Tämä.
Joo ei jatkoon. Hyi olkoon.
Varsinkin kun syytti aikoinaan Krisseä selän takana puhumisesta ja että hänet muka vedettiin syyttömänä mukaan, kun oli tkuitenkin äysillä haukkumassa Sammyä itsekin. Hiton narisevaääninen selän takana paskaa jauhava lammas.
Tämä.
Vierailija kirjoitti:
Samin pisteet nousi kun kertoi, että on ottanut rescue-chihun, jonka tassu oli murtunut edellisessä kodissa, jossa irlanninsusikoiran oli annettu leikkiä tällä pennulla. Mulla oli virheellinen ennakkoluulo, että Sami ei välitä eläimistä.
Koiristahan se on puhunut talollakin tosi paljon. Muista eläimistä en sitten tiedä.
Vierailija kirjoitti:
Se trollaa nyyhkytarinoita.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Koiristahan se on puhunut talollakin tosi paljon. Muista eläimistä en sitten tiedä.
Siis mökillä tarkoitin
Vierailija kirjoitti:
Onko Minnahullu vaihtanut vihan kohteensa Kristiinaan?
On. Näköjään aina joku nainen pitää olla hampaissa ja ilkeyden ja vihan kautta suoltamaan myrkkyä palstalle. Kyllä jotkut on sairaudessaan niin vaivaannuttavia ja noloja, mut semmoista se on. Siinä mielessä tällaiset hömppä-ohjelmatkin on yhteiskunnallisesti hyödyllisiä, että sairaimmat pääsevät päästämään höyryjä ja katkeruutaan sen ohessa ulos melko harmittomasti.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
No eläimet eivät saa mennä ulos, jos ihmiset näkee.
Voi se kuitenkin edes liikahtaa tuolla navetassa eikä olla laiska kun muut vetää 100 lasissa.
Syödä, käydä vessassa ja suihkussa. Ehkä hän miettii että nämä kohokohdat ehtii tässä suorittaa vähemmälläkin hosumisella.
Vierailija kirjoitti:
Siis oikeesti, täällä on ihmisiä jotka tuijottaa yöt 24/7 nukkuvia asukkaita ja kuuntelee niitten kuorsausta ja pieruja? Oon sanaton...
Kyllä, koska Samille oli annettu yöksi salatehtävä! Et taida ymmärtää, ettei kaikilla ihmisillä ole samanlainen vrk-rytmi vaan yölläkin voi valvoa monestakin syystä, yötyössä tai vapaa-ajalla. Etenkin, jos BB:ssä on juuri annettu salatehtävä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tuossa BB-podcastin haastattelussa Minna myös myönsi, että se englannin puhuminen mökkiin saapuessa johtui siitä, että näki Nikon, joka ei näyttänyt perinteisesti suomalaiselta. Eli Nikon arvaus osui oikeaan, hänhän vähän närkästyi tästä.
Tämä herättelee minuakin oman toimintani suhteen. Nimittäin jos näen työpaikalla ulkomaalaisen näköisen asiakkaan (tummaihoinen, aasialainen, tms) tai Wolt-kuskin, tulee usein aloitettua keskustelu englanniksi, koska olen halunnut olla kohtelias ja huomaavainen. Olen ajatellut, että suomeksi puhuminen olisi epäkohteliasta, jos eivät kieltä ymmärrä. Mutta totta tosiaan, jos henkilö on ihan suomalainen/puhuu suomea, englannin puhuminen pelkästään ulkonäköoletusten vuoksi onkin aika moukkamaista minulta ja vastapuoli voi loukkaantua tästä. Pitänee jatkossa aloittaa keskustelut aina ensi suomeksi ja siirtyä enkkuun vasta sitten kun huomaa, ettei toinen ymmärrä. Joten kiitos Minna & Niko tästä oppitunnista. Ohis.
Mä oon aina ihmetelly tätä tapaa. Vaikka varmasti tarkoitus on hyvä, noin s epn oikeasti loukkaavaa. Itse aina puhun potilaille suomeksi ja potilas osaa kyllä sanoa, jos haluaa asioinnin englanniksi.
Lisäksi, miten ulkomaalainen Suomessa asuva henkilö oppii asioimaan suomeksi, jos aina puhutaan vain englantia. Ei se ulkomaalainen edes välttämättä uskalla puhua suomea, jos asiakaspalvelija jo kättelyssä käyttää enkkua.
Kolmanneksi ei kaikki Suomessa asuvat ulkomaalaiset osaa englantia oman kielensä lisäksi vaan osaavat nimenomaan paremmin suomea.
Potilas todennäköisesti puhuukin suomea, mutta jos on töissä esim. ruokakaupassa, ravintolassa, lentokentällä tai turistikohteessa, on hyvin mahdollista, että se ulkomaalaisen näköinen on turisti eikä ymmärrä suomea. Siksi vaikeaa miettiä millä kielellä aloittaa, ettei vaan loukkaa ketään. Ohis ohis.
No lentokentällä ymmärrän, mutta esim normi kaupassa en. Aikoinaan kaupanmyyjänä puhuin myös kaikille suomea ja jos joku ei ymmärtänyt, niin sanoi sen kyllä ja vaihdoin kieltä. Edelleenkään kaikki ei osaa englantiakaan. Kuka siitä loukkaantuisi, jos puhuu asuinmaan kieltä. O.o Niko siis loukkaantui ihan aiheesta.
Tuolla bb virallisella sivulla on taas tehtävänanto laitettu väärin...
Kessun salatehtävä kestää viikon?
Pitäis olla viikkotehtävän ajan..eilen luki vielä ainakin..ei tainnut kuitenkaan kessun lapussa olla niin tosin kyllä näytti siltä ettei hänellä ole kiire kun yhden vaan herätti,
sillähän ei ole väliä herääkö koko talo vaan kunhan jokainen vie ulos..
Vierailija kirjoitti:
Voisiko Roopelta ja Ellalta kieltää tuon drag queen -englannin puhumisen?
Ei voi. Se on kuin musiikkia korvilleni.
T: Kystal
Toivottavaati edes lounaalla tulee noille jotain vitamiinia ja kalsiumpitoistakin ravintoa. Siis eläimille. Kumma kun Katikaan ei huomaa tarkkailla ravintoarvoja. Eläimillehän tuo ruokavalio olisi ok mutta nämä nyt ovat vain pukeutuneet eläimiksi.