Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miks mun pumppu sanoo tum tum tummmmm TUM

Vierailija
20.07.2013 |

?

Kommentit (8)

Vierailija
1/8 |
20.07.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="20.07.2013 klo 13:56"]

En jaksanut eilen enää väsyneenä kirjoittaa kunnolla. En oikein saan nukuttua kun iltaisin on aina aikaa kuunnella pumpun omituisia ääniä. Se siis tuntuu, kuin pumppu välillä jäisi jumiin ja sitten kun vapautuu, muljahtaa normaalia kovemmin. Päivällä harvemmin huomaan noita, iltaisin melkein aina jo noin vuoden ajan. ap

[/quote]

Kun olet jo pidempään ihmetellyt niin käy lääkärissä. Todennäköisesti siinä ei ole mitään vakavaa mutta jos on niin ajattele tätä: Jos saat sydärin ja jäät henkiin niin jälkeenpäin harmittaa aika vietävästi ettet ajoissa käynyt näytillä. Palstan väki ei sinua pysty etädiagnostisoimaan.

Vierailija
2/8 |
20.07.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="20.07.2013 klo 13:56"]

En jaksanut eilen enää väsyneenä kirjoittaa kunnolla. En oikein saan nukuttua kun iltaisin on aina aikaa kuunnella pumpun omituisia ääniä. Se siis tuntuu, kuin pumppu välillä jäisi jumiin ja sitten kun vapautuu, muljahtaa normaalia kovemmin. Päivällä harvemmin huomaan noita, iltaisin melkein aina jo noin vuoden ajan. ap

[/quote]

Kun olet jo pidempään ihmetellyt niin käy lääkärissä. Todennäköisesti siinä ei ole mitään vakavaa mutta jos on niin ajattele tätä: Jos saat sydärin ja jäät henkiin niin jälkeenpäin harmittaa aika vietävästi ettet ajoissa käynyt näytillä. Palstan väki ei sinua pysty etädiagnostisoimaan.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/8 |
20.07.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sydän on elin joka pumppaa verta ja siitä kuuluu tuollaista ääntä. Huolestu sitten kun se ei enää ääntele.:-) 

Vierailija
4/8 |
20.07.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="20.07.2013 klo 02:08"]

Sydän on elin joka pumppaa verta ja siitä kuuluu tuollaista ääntä. Huolestu sitten kun se ei enää ääntele.:-) 

[/quote]

Reps 

Vierailija
5/8 |
20.07.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joillakin on muljahduksia ja tuplalyöntejäkin, ei yleensä vaarallista. Kannattaa silti kysyä seuraavan kerran lekurissa käydessäsi onko tarvetta ottaa EKG. 

http://fi.wikipedia.org/wiki/Rytmih%C3%A4iri%C3%B6

Vierailija
6/8 |
20.07.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Get a life! LOL!

Vierailija
7/8 |
20.07.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija
8/8 |
20.07.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oh my baby, tunnetko sen? Meille soi laulu rakkauden.
Sä oot vain mun, mä oon vain sun ja sydän lyö bum bum bum.
Rakkauslaulun kuulethan kai? Tahdon olla sun sweet honey pie. 
Sä oot vain mun, mä oon vain sun ja sydän lyö bum bum bum.

Jep, mullakin on joskus lähinnä dumb dumb du- DUMB

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi viisi kuusi