Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miksi kaupassa työskentelevät ei saisi jäädä kotiin täydellä palkalla?

Vierailija
05.08.2020 |

Miksi nuoret uhrataan?

Kommentit (31)

Vierailija
21/31 |
05.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Miksi heille pitäisi maksaa palkkaa jos eivät tee töitä?

No olivat monet muutkin etätöissä kevään vaikka eivät voineet tehdä työtään kotona

Keitähän nämä mahtoivat olla? Minä en ainakaan tiedä yhtäkään etätyöhön siirtynyttä, joka ei voi tehdä työtään kotona. 

Sama juttu. Tosin lomautettuja on ollut ennennäkemätön määrä.

Vierailija
22/31 |
05.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

No olivat monet muutkin etätöissä kevään vaikka eivät voineet tehdä työtään kotona

Kotimyyntiäkö ajattelit tehdä?

Olisin suojassa koronalta. Toki kauppojen tulisi tehdä vain etä ja noutomyyntiä

ap

Mitenkäs sinä ajattelit, että se noutomyynti sitten toimisi kotoa käsin? Hakisivatko asiakkaat sitten myyjien kotoa ne tilaamansa tuottteet? Ja myyjien koteihin toimitetaan lavoittain myytävää tavaraa? 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/31 |
05.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Öh, minä en ollut etätöissä ennen koronaa, koska firman politiikka ei siihen taipunut. Teknisesti olisin kyllä voinut ennen koronaakin ihan täysin tehdä työni etänä. Korona siis muutti vain firman toimintatapoja etätyön suhteen.

Vierailija
24/31 |
05.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Öh, minä en ollut etätöissä ennen koronaa, koska firman politiikka ei siihen taipunut. Teknisesti olisin kyllä voinut ennen koronaakin ihan täysin tehdä työni etänä. Korona siis muutti vain firman toimintatapoja etätyön suhteen.

Näin juuri. Useimmisssa paikoissa se "etätyö ei ole mahdollista" on oikeasti tarkoittanut sitä, että pomo ei ole viitsinyt vaivautua opettelemaan sähköpostin käyttöä. 

Vierailija
25/31 |
05.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Näin juuri. Useimmisssa paikoissa se "etätyö ei ole mahdollista" on oikeasti tarkoittanut sitä, että pomo ei ole viitsinyt vaivautua opettelemaan sähköpostin käyttöä. 

Monessa paikoissa se on myös etäyhteyksien turvallisuuskysymys.

Vierailija
26/31 |
05.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Näissä paikoissa se turvallisuuskysymys pätenee korona-aikanakin. Nyt puhuttiin yrityksistä, jotka ovat koronan vuoksi muuttaneet käytäntöjään. 

Vierailija
27/31 |
05.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Näissä paikoissa se turvallisuuskysymys pätenee korona-aikanakin. Nyt puhuttiin yrityksistä, jotka ovat koronan vuoksi muuttaneet käytäntöjään. 

Joo, niistä minäkin puhuin.

Vierailija
28/31 |
05.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Joo, niistä minäkin puhuin.

Niin? Eli teknisesti on ollut koronan aikana mahdollista muuttaa ne etäyhteydetkin turvallisiksi ja olisi ollut mahdollista tietysti sitä ennenkin. Eli syy aiempaan etätyön mahdottomuuteen on ollut muualla. 

Vierailija
29/31 |
05.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Siis ketkä? Anna työnantajien nimiä koska kovasti kiinnostaa millainen työnantaja laittaa etätöihin joita ei voi tehdä.

Vierailija
30/31 |
05.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Noutomyyntiin voisi palkata ihmisiä, jotka tahtovat töitä, menetettyään ansintamahdollisuutensa koronan vuoksi.

Ja kukas niille palkan maksais? Tällä hetkellä tuskin kauppiailla on varaa ylimääräistä investoida.

Ai nytkö sen palkan maksaakin kauppias?

Ainahan täällä vaahdotaan, että asiakas on kuningas, joka maksaa myyjien palkat.....😁

Vierailija
31/31 |
05.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Noutomyyntiin voisi palkata ihmisiä, jotka tahtovat töitä, menetettyään ansintamahdollisuutensa koronan vuoksi.

Ja kukas niille palkan maksais? Tällä hetkellä tuskin kauppiailla on varaa ylimääräistä investoida.

Ai nytkö sen palkan maksaakin kauppias?

Ainahan täällä vaahdotaan, että asiakas on kuningas, joka maksaa myyjien palkat.....😁

Mulle sattui kerran sellainen "kuningas" joka valitti kassojen vähyydestä. Pitäisi saada lisää kassoja kun on jonoa, hän on asiakas joka palkatkin maksaa.

Mä sanoin sille, että siinä tapauksessa hän sitten palkkaa meille lisää kassoja.

Naama punaisena maksoi ja häipyi.

Ei ole näkynyt senjälkeen...onneksi🤣

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän kahdeksan yksi