Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Kiva puhelinyllätys sim ei käykään!

Vierailija
19.07.2013 |

Ovat keksineet microsimin esim lumioihin, eipä vähään aikaan sitten soitellakaan kun sim ei mahdukaan siihen. Näppärällä saksimisella sen siihen saisi sopimaan, mutta en jaksa nyt ruveta näpräämään.

Kommentit (22)

Vierailija
21/22 |
20.07.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="20.07.2013 klo 14:04"]

[quote author="Vierailija" time="20.07.2013 klo 13:59"]

[quote author="Vierailija" time="20.07.2013 klo 13:44"]

Ainakin Soneran sim-korteissa on nykyään samalla isompi ja pienempi sim - juuri päivitimme pojan kortin kun sai uuden puhelimen jossa on tuo pienempi (Samsungin malli). Siitä napsaistiin sopivan kokoinen ihan itse eikä saksia onneksi tarvittu ollenkaan.

[/quote]Tää on pihalla. On siis irrottanut microsimin kehyksestään. Ei ole olemassakaan tavallista simiä, josta voisi irrottaa micron, leikattava on.

[/quote]

Sinä olet itse pihalla. Uusissa simeissä on kaksi kokoa. Se vanha isompi ja sitten siellä keskellä pienempi, jonka saa kun napsaisee sormin reunat pois. Ja kehykset ovat tässäkin kortissa sitä luottokortti kokoa.

[/quote]

Näin on. Minullakin on uusi tavallisen kokoinen sim-kortti ja siellä keskellä microsim, jonka voi tarvittaessa napsaista irti. Eli sitten kun vaihdan puhelimeen, johon tarvitaan microsim, senkun napsaisen tavallisen reunat pois ja käytössä on micro. Ilman leikkaamisia ja leikkureita!

Vierailija
22/22 |
20.07.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="20.07.2013 klo 14:04"]

[quote author="Vierailija" time="20.07.2013 klo 13:59"]

[quote author="Vierailija" time="20.07.2013 klo 13:44"]

Ainakin Soneran sim-korteissa on nykyään samalla isompi ja pienempi sim - juuri päivitimme pojan kortin kun sai uuden puhelimen jossa on tuo pienempi (Samsungin malli). Siitä napsaistiin sopivan kokoinen ihan itse eikä saksia onneksi tarvittu ollenkaan.

[/quote]Tää on pihalla. On siis irrottanut microsimin kehyksestään. Ei ole olemassakaan tavallista simiä, josta voisi irrottaa micron, leikattava on.

[/quote]

Sinä olet itse pihalla. Uusissa simeissä on kaksi kokoa. Se vanha isompi ja sitten siellä keskellä pienempi, jonka saa kun napsaisee sormin reunat pois. Ja kehykset ovat tässäkin kortissa sitä luottokortti kokoa.

[/quote]

Just näin. Mutta jos av-mammat haluavat askarrella (eikä kääntyä asiantuntijaliikkeiden puoleen), niin mikäs siinä. Kunhan eivät esiinny asiantuntijoina täällä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla