Miksi täällä pitää uutisoida mitä Beirutissa tapahtuu
Mitä me sillä tiedolla teemme, oikeesti. Miettikää nyt.
Kommentit (124)
Ei ihme, että sivistyneisyys kyykkää Suomessa, kun tietoa ei haluta.
Vierailija kirjoitti:
Mitä me yhtään millään loppujen lopuksi tehdään... kun on ruokaa ja lämpöä kaikki muu on turhaa!
Nussiminen on välillä ihan kivaa.
Vierailija kirjoitti:
Minä pidän sitä aika mielenkiintoisena, että possahdus kaukana Beirutissa on uutisen arvoinen mutta possahdukset lähempänä Ruotsissa ei niinkään.
Niinpä.
Ja ollaan vielä vaatimassa että pitäisi viedä sinne apua ja syytää rahaa. Ei helvetti. Siellä on paukkunut niin kauan kun minä olen elänyt, ja sitä pahemmaksi menee jos länsimaat puuttuvat.
Miksi kummassa niitä auttaa pitäisi, tappakoot toisensa ihan rauhassa, maailma rauhottuisi.
Jos pitää auttaa ulkomaalaisia, autetaan ruotsalaisia.
Itseäni ei kiinnosta koko räjähdys. Kauheaa miten paha ihminen olen. Mutta tosi hyvä että maailman tapahtumista uutisoidaan. Tulee muutakin kuin Trumppia, demokraatteja, republikaania, persuja ja kommareita. Viimeksi mainittujen asioiden vuoksi en enää seuraa uutisia kovin paljoa. Ja hyvä niin.
Mieluummin uutisia Lähi-Idästä ja Euroopasta. Ketä kiinnostaa rapakon takaiset vaalit?
Hyvä olisi myös tietää itärajan takana olevista asioista. Todellinen suomalaisten vaara on siellä.
NL on edelleenkin rautaesiripun takana.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Joko Israelia on syytelty kovaäänisesti kautta koko muslimimaailman?
Hizbollahin ohjusvarastossa taitaa olla sylttytehdas? Trumppi oli oikeassa, että se oli isku ei onnettomuus. Eiköhän noilla Usan sotilasteknisillä laitteilla saa selvän, missä ilmatilassa lentää milloin mitäkin. Katsokaa video, ensin lentää ohjus päin rakennusta ja sitten räjähtää.
Kovasti on selittelijää monissa ulkomaan lehdissä tulipalon syystä. On räjähtänyt itsestään, ilotulite kontti tulessa, hitsattu nitraatti varaston ovea kiinni, ja uusin että papatit syynä😆
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jos ei kiinnosta, niin pistä telkkari kiinni.
Sinuako tämä sitten kiinnosti? Kerro mitä sillä tiedolla teit eilen tai teet tänään?
Kyllä minulla on oikeus katsoa uutiset, Suomessa voi tapahtua jotain mistä minun on hyvä tietää.
Totta helvetissä kiinnosti, koska tunnen useita libanoninlaisia ja olen käynyt siellä. Ihan aikuisten oikeasti Libanon on myös Lähi-idän ainoa demokratia, joten kaikkia pitäisi kiinnostaa se, mitä siellä tapahtuu.
Vierailija kirjoitti:
Taisi argumentit loppua näiltä jota ovat NIIIIIN kiinnostuneita Beirutista.
Miksi ette muuta Beirutiin, jos se teitä niin kovasti kiinnostaa, että ihan suomalaisissa tv-uutisissa pitää kertoa mitä ne siellä Beirutissa tänään ovat tehneet.
Et nyt taida aivan käsittää, mitä uutisilla tarkoitetaan.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Joko Israelia on syytelty kovaäänisesti kautta koko muslimimaailman?
Näin kerran vallan mainion kuvakollaasin tuosta maailmankolkasta. Keskellä oli kuva varmaan Tel Avivista, siistiä kaupunkia, pilvenpiirtäjiä, puistoja, merta. Ympärillä kuvia naapurimaista, jokaisessa nyrkkiä puivia ihmisiä rätit naamalla, kivikasoja ja lento_pom_meja.
Juutalaiset ovat älykkäitä. Se on se ratkaiseva asia, miksi vain Israel kukoistaa Lähi-Idässä.
Onkohan Israelilla nykyään oma trolliarmeija?
Israelilla on ollut trolliarmeija siitä lähtien, kun internet perustettiin. Ks. 'hasbara'.
Vierailija kirjoitti:
Koska Haavisto suunnittelee jo miljardien tukipakettia paikallisille hitsaajille jotka sorretttuina sohaisivat räjähdekemikaalikasaa tulilaikallaan.
Juuri näin.
En voi ymmärtää miksi köyhän Suomen pitää rynnistää "auttamaan" masta missä vaurautta on.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jos ei kiinnosta, niin pistä telkkari kiinni.
Sinuako tämä sitten kiinnosti? Kerro mitä sillä tiedolla teit eilen tai teet tänään?
Kyllä minulla on oikeus katsoa uutiset, Suomessa voi tapahtua jotain mistä minun on hyvä tietää.Totta helvetissä kiinnosti, koska tunnen useita libanoninlaisia ja olen käynyt siellä. Ihan aikuisten oikeasti Libanon on myös Lähi-idän ainoa demokratia, joten kaikkia pitäisi kiinnostaa se, mitä siellä tapahtuu.
Miksi kaikkia pitäisi kiinnostaa toi maa ja sen tapahtumat? Eihän tossa ole mitään järkeä.
Minä esim. en tee mitään tolla asialla päässäni. Mitä pitäisi?
Ei haittaisi yhtään, vaikken olisi koskaan kuullut koko lähi-idästä.
Voiluoja, TAAS alkaa illan pääTV-uutiset Beirutlässytyksellä.
Montako päivää siitä pamauksesta jo on. Eikä se jo ole täällä käsitelty, vittuako sen meitä pitäis liikuttaa, hoitakoot omat asiansa siellä.
Nyt Ranskan presidentti jo siellä ja beirutilaiset huutaa sille. Jo on röyhkeetä sakkia. Toinen lupaa apua ja moukat rääkyy.
Jos Suomikin rahtaa noille rahaa, niin ei helvetti.
Montakohan päivää tätä beirutin täysin turhaa uutista pitää jauhaa. Eikö todellakaan ole Suomesta mitään uutisoitavaa, tai sellasesta joka meitä koskettaa.
Musta tuntuu että lähi-itä on olemassa vain uutismedioita varten, sieltäsaadaan aina näitä actionuutisia mässäiltäväksi. Vaikka oikeasti näitä löytyisi jo paljon lähempää, kiitos islamistien Euroopassa.
Yrittävät tuoda kehitysmaailmaa lähemmäs suomalaisia... että one world jne. Eipähän vain islam ja muu kehitysmaapaska vaan silti muutu suomalaisen silmissä yhtään sen ymmärrettävämmäksi tai samaistuttavammaksi.
Eikä siinä mitään, itseä kiinnostaa kyllä kaiken maailman uutiset, vaikka valtamediamme valikoikin niitä puolestamme turhan paljon oman agendansa mukaisesti...
Vierailija kirjoitti:
Joko Haavisto on tuomassa noita pommimiehiä turvaan Suomeen?
Ei se niitä tänne hommaa vaan niitä tiukkapyllyisiä pikkupoikia,
Vierailija kirjoitti:
Montakohan päivää tätä beirutin täysin turhaa uutista pitää jauhaa. Eikö todellakaan ole Suomesta mitään uutisoitavaa, tai sellasesta joka meitä koskettaa.
Puhumattakaan kuinka paljon hurjia ja mielenkiintoisia asioita sattuu euroopassa, joista suomalaiset eivät saa valtamediansa kautta tietää yhtään mitään.
Kertokaa nyt ihmeessä mitä me teemme tolla tiedolla että Beirutissa on (taas) joku paikka räjähtänyt?
Mitä sitten, Minä en tee tuolla tiedolla mitään, eikä kukaan muukaan suomalainen.
Sitten ahmedeille syydetään vielä lisää rahaa länsimaista, että saavat ostaa lisää aseita ja pommeja.
Niin kauan kuin Suomessa tapahtuu asioita, ei saa kertoa maailman asioista.
Minä en ainakaan laita sentt...siis katso sekuntiakaan.