Miksi täällä pitää uutisoida mitä Beirutissa tapahtuu
Mitä me sillä tiedolla teemme, oikeesti. Miettikää nyt.
Kommentit (124)
Samaa ihmettelin itse jo eilen kun joku kopioi tänne kaikki iltapäivälehtien otsikot. Suurin osa ei varmaan edes tiedä missä maassa Beirut on. Ihan sama mulle mitä jossain kehitysmaassa tapahtuu.
Vierailija kirjoitti:
Mitä me tiedon pimittämisellä teemme? Mieti oikeasti.
Millä pimittämisellä?
Miksi ihmisen pitäisi tietää jos Beirutissa paukahtaa, ainahan siellä paukkuu. Mitä me tällä tiedolla olemme koskaan tehneet, aivan turhaa ja lisää vain ahdistusta.
Ihmisten pitäisi tietää vain mitä tapahtuu täällä.
GMitä hyötyä globalismista on ollut, minä en välitä tuntea koko maailmaa ja sen tapahtumia, omissa ja lähitapahtumissa on tarpeeksi.
Joskus uutisoidaan jopa liikenneonnettomuuksista jossain vinkuintiassa, mitä helvettiä, oikeesti?! Bussi ajoi ojaan vinkuintiassa, monta ihmistä kuoli, jaaha, onpa mielenkiintoista, tuskin olivat minun tuttuja, en ole vinkuintialainen.
Ei kuulu munkaan mielestä ykkösuutiseksi tuntitolkulla.
Se on nyt kuultu, muihin asioihin, kiitos.
Esim. koronan leviämisen torjuntaan.
Vierailija kirjoitti:
Jos ei kiinnosta, niin pistä telkkari kiinni.
Sinuako tämä sitten kiinnosti? Kerro mitä sillä tiedolla teit eilen tai teet tänään?
Kyllä minulla on oikeus katsoa uutiset, Suomessa voi tapahtua jotain mistä minun on hyvä tietää.
Vierailija kirjoitti:
Jos täällä sen perusteella keskustelut lopetetaan että mitä me sillä ja sillä tiedolla teemme saisi koko palstan lopettaa samoin tein. 99% täysin tarpeetonta höpinää.
Miten keskustelupalsta liittyy uutistarjontaan?
Vierailija kirjoitti:
Miksi Suomessa uutisoidaan usan tapahtumista? Usa on paljon kauempana.
Niinpä. Ei meidän niistäkään tarvitsisi tietää.
ap
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miksi Suomessa uutisoidaan usan tapahtumista? Usa on paljon kauempana.
Jostain syystä meidän pitää tietää kun Trumpin tukka on sekaisin tuulesta tai se sählää sateenvarjon kanssa. Tällaisia tärkeitä uutisia maailmalta.
Trumpilla on ollut merkittävä negatiivinen vaikutus myös Suomeen koko hänen presidenttiytensä ajan, joten on hyvä tietää mistä ne päivittöiset pielessä olevat asiat johtuu. Beirutista en ole tosin ikinä kuullutkaan, jossain Indonesian suunnalla joku saari satamasta päätellen?
Mitenköhän sen presidenttiys on sun elämääsi vaikuttanut? Aika huolestuttavalla tasolla on tuo yleissivistyksesi jos et ole Beirutista ikinä edes kuullut, että ihan sen takia jätän huomioimatta Trump-kommenttisi😂
Vierailija kirjoitti:
Miksi lapsest käy koulua? Mitä sillä tiedolla tekee?
Siksi että oppii elämässä tarvittavia taitoja ja tietoja.
Beirutissa olevat tapahtumat eivät niihin kuulu. Eikä bussionnettomuus jossain vinkuintiassa.
Taisi argumentit loppua näiltä jota ovat NIIIIIN kiinnostuneita Beirutista.
Miksi ette muuta Beirutiin, jos se teitä niin kovasti kiinnostaa, että ihan suomalaisissa tv-uutisissa pitää kertoa mitä ne siellä Beirutissa tänään ovat tehneet.
Vierailija kirjoitti:
Taisi argumentit loppua näiltä jota ovat NIIIIIN kiinnostuneita Beirutista.
Miksi ette muuta Beirutiin, jos se teitä niin kovasti kiinnostaa, että ihan suomalaisissa tv-uutisissa pitää kertoa mitä ne siellä Beirutissa tänään ovat tehneet.
Punikkisilakat yrittää estää keskustelun.
Marin lupautui jo maksamaan jälleenrakennuksen. Kun olemme niin vauras maa. Koska Bryssel ja mahdollisuus kansainväliseen huomioon. Hyppi taas presidentin varpaille, jonka olisi pitänyt saada maan päämiehenä esittää surunvalitteluna, kuten muissa maissa tehdään.
Meille ja meidän itsevaltiaallemme nauretaan ympäri maailmaa. Voi olla, että alkavat pelkäämään sitä jo Brysselissäkin, eikä saakaan luvattua paikkaa.
Vierailija kirjoitti:
Ei kuulu munkaan mielestä ykkösuutiseksi tuntitolkulla.
Se on nyt kuultu, muihin asioihin, kiitos.
Esim. koronan leviämisen torjuntaan.
Toki kuuluu meillekin, jos Marin lupaa rahat koronanhoidosta ja Suomen elvyttämisestä Beiruttiin. Herätys.
Meitä joitakin kiinnostaa muutkin asiat kuin oma napa ja mitä sen ympärillä kahden metrin säteellä tapahtuu.
Vierailija kirjoitti:
Joko Haavisto on tuomassa noita pommimiehiä turvaan Suomeen?
Järjestellee asiaa parhaillaan, koko Beirutia Suomeen turvaan.
MInulla on libanonilaisia ystäviä jotka asuvat Beirutissa ja totta helvetissä kiinnostaa lukea mitä maahan kuuluu. Lisäksi nyt saa tärkeää tietoa paloarkojen aineiden säilytyksestä mikä on yleishyödyllistä. Mutta noin yleisesti voisi uutisoida muistakin kuin länsimaista, jotta ap:n kaltaiset urvelot saisivat tietoa muusta maailmasta.
Vierailija kirjoitti:
Meitä joitakin kiinnostaa muutkin asiat kuin oma napa ja mitä sen ympärillä kahden metrin säteellä tapahtuu.
No sulla lienee internet, etkö osaa surffausta sillä?
Miksi Suomalaisten uutismedioiden pitäisi uutisoida Beirutin uutisia. Emme tee sillä tiedolla mitään, on paljon tärkeämpiä aiheita jotka oikeasti koskevat meitä suomalaisia.
Vierailija kirjoitti:
MInulla on libanonilaisia ystäviä jotka asuvat Beirutissa ja totta helvetissä kiinnostaa lukea mitä maahan kuuluu. Lisäksi nyt saa tärkeää tietoa paloarkojen aineiden säilytyksestä mikä on yleishyödyllistä. Mutta noin yleisesti voisi uutisoida muistakin kuin länsimaista, jotta ap:n kaltaiset urvelot saisivat tietoa muusta maailmasta.
Kai sulla on internet ja puhelin, ei kai suomalaiset uutismediat ole sitä varten olemassa, että ne päivittävät mitä sinun kavereillesi kuuluu.
Hohhoijaa sentään.
Katso TLC:tä. Sopii varmaan sulle paremmin.
Sama järjestö muuten yritti vapauttaa tais telijoitaan Afganistanin vankilasta. Paenneet onnistuttin kuitenkin saada kiinni. Tästä oli eilen lehdissä, liittyneekö samaan nyt tämän Beirutin kanssa. Ovat ehkä aktivoituneet taas.
Mitkä voisivat olla mahdollisia seuraavia kohteita?