Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Suositelkaa ammatteja, missä voisin LIIKKUA

Vierailija
05.08.2020 |

Tällä hetkellä teen kirjanpitäjän töitä ja istun vain tietokoneella. Hartiat ja niska jumissa, selkä kipeä. Nyt haluaisin vähentää näitä töitä ja alkaa tehdä osa-aikaisesti töitä missä liikkuisin paljon. Suositelkaa jotain :)

Kommentit (323)

Vierailija
101/323 |
06.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mikset alkaisi vain harrastamaan liikuntaa aktiivisesti? Ota tavoitteeksi vaikka maratonjuoksu.

Vierailija
102/323 |
06.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Maatalouslomittaja. Niistä on myös kova pula.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
103/323 |
06.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihmettelen noita toppuuttelijoita, jotka suosittelevat ennemmin vapaa-ajan liikunnan lisäämistä. Tuohan on aivan nerokas idea, että itsestään huolehtimisesta vielä maksetaan. Osa-aikaisessa fyysisessä työssä ei kuluta kehoaan niin helposti loppuunkaan. Ja vanha työ osa-aikaisena tarjoaa pientä haastetta älynystyröille, sekä toimii vähän turvana, jos fyysinen työ ei maitakaan ja haluaa vanhaan sittenkin palata kokoaikaisesti.

Vierailija
104/323 |
08.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ihmettelen noita toppuuttelijoita, jotka suosittelevat ennemmin vapaa-ajan liikunnan lisäämistä. Tuohan on aivan nerokas idea, että itsestään huolehtimisesta vielä maksetaan. Osa-aikaisessa fyysisessä työssä ei kuluta kehoaan niin helposti loppuunkaan. Ja vanha työ osa-aikaisena tarjoaa pientä haastetta älynystyröille, sekä toimii vähän turvana, jos fyysinen työ ei maitakaan ja haluaa vanhaan sittenkin palata kokoaikaisesti.

Entäs, jos vanhaa työtä ei voi tehdä osa-aikaisena ja uusi työ tarkoittaa, että tulot putoavat alle puoleen?

Vierailija
105/323 |
08.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oon varastossa ja askeleita tulee päivässä 20000-30000

Vierailija
106/323 |
08.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siivoojat ja postimiehet ennen autolla ajoja olivat huonokuntoisimpia kuin muut. Tutkimuksen perusteella, työssä liikkuminen ei tarkoita sentään hyvää kuntoa.

Vierailija
107/323 |
08.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jee nyt samassa kaupungissa osa-aikainen varastotyöntekijän paikka avoinna. Tätä työtä olisi 2 päivää viikossa, 3 päivää viikossa tekisin sitten kirjanpitoja. Taidan laittaa paperit vetämään :)

Ap

Vierailija
108/323 |
08.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaikenlaiset maa-, metsä- ja puutarha-alan työt. Eräopas, hiihdonopettaja tms. Maanmittari, kartoittaja, asfalttimies, raksamies

Vierailija
109/323 |
08.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen aina tehnyt töitä, mitkä ovat fyysisesti vaateliaita. On pitänyt olla lähes koko työpäivän jaloillaan, ja usein myös nostanut ja kantanut painavia tavaroita ja työkaluja. Nuorena koululaisena ja lukiolaisena työskentelin porrassiivoojana iltaisin. Olen työskennellyt huonekaluteollisuudessa, rakennuksilla kirvesmiehenä, maalarina ja tasoittajana, olen työskennellyt myös myyjänä ja puuseppänä. Olen ollut töissä myös telakalla. Töiden ohella ei ole todellakaan tarvinnut harrastaa liikuntaa, vaan aina on ollut timmi ja hyväkuntoinen.

Vierailija
110/323 |
08.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Varastossa keräilijä, jumppamaikka

Vierailija
111/323 |
08.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kaikenlaiset maa-, metsä- ja puutarha-alan työt. Eräopas, hiihdonopettaja tms. Maanmittari, kartoittaja, asfalttimies, raksamies

Olin hämmästynyt, kun kuulin, että asfalttimiehet elävät lähes koko vuoden työttömyyskorvauksella. Töitä on vain osan vuodesta. 

Vierailija
112/323 |
08.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Olin hämmästynyt, kun kuulin, että asfalttimiehet elävät lähes koko vuoden työttömyyskorvauksella. Töitä on vain osan vuodesta. 

Aika moni tekee talvella muita hommia.

Vierailija
113/323 |
08.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siivooja.

Tässä tulee käveltyä,en ees tiedä miten paljon.

Välillä tulee enemmän liikettä,riippuen päivästä.

Mulle ei kävisi yhtään istumatyö.

Koko päivä vaan yhessä paikassa😒

Vierailija
114/323 |
08.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Maanmittaaja

Vierailija
115/323 |
08.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla tuli osa-aikaisena siivoojana 20 000 askelta päivässä vaikka vuoro oli vaan 5 ja puol h.

Vierailija
116/323 |
08.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Metsuri

Vierailija
117/323 |
08.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siivoja, rappusiivoojaksi vain! Kädet heiluu ja tulee tiukat pakarat. 😄

Vierailija
118/323 |
08.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jee nyt samassa kaupungissa osa-aikainen varastotyöntekijän paikka avoinna. Tätä työtä olisi 2 päivää viikossa, 3 päivää viikossa tekisin sitten kirjanpitoja. Taidan laittaa paperit vetämään :)

Ap

Jaksoin 2 viikkoa. Pelkkää nostelua lähes maantasosta ja toki laatikot sellasia, että purkit pyöri lattioilla. Selkä meni ja pahasti menikin.

Vierailija
119/323 |
08.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mainosten jakaminen

Pullojen keräämisellä tienaa paremmin, en ottaisi tätä ammatiksi. Postilla, Hesarilla ym. samanlaista työtä moninkertaisella palkalla.

Paljonko mainosten jakamisella tienaa? Itse keräsin kerran pulloja Ilosaarirockin jälkeen ja yllätyin, miten vähän siitä tuli rahaa. No, aikuinen jos kerää pulloja, hän saattaa ansaita kuukaudessa ihan hyvin, kun nostaa työttömyysetuudet tämän lisäksi. Toisaalta silloin jää CV:hen aukko, mikä voi haitata työhön pääsyä myöhemmin.

Vierailija
120/323 |
09.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Junan konduktööri

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi seitsemän yhdeksän