Suositelkaa ammatteja, missä voisin LIIKKUA
Tällä hetkellä teen kirjanpitäjän töitä ja istun vain tietokoneella. Hartiat ja niska jumissa, selkä kipeä. Nyt haluaisin vähentää näitä töitä ja alkaa tehdä osa-aikaisesti töitä missä liikkuisin paljon. Suositelkaa jotain :)
Kommentit (323)
Vierailija kirjoitti:
Bussikuski
😂
Maalari, kokovartalotreeniä päivät pitkät
Vierailija kirjoitti:
Vanerin latojan homma on aikamoista jumppaa. Tarjoilijan hommissa voisi saada osa-aikaduunia.
Toivottavasti et lado Suolahdessa. Siellä on koko kesän joku lätkinyt sutta ja sekundaa.
Astronautti. Hankala istua, kun on painottomassa tilassa.
Vierailija kirjoitti:
Parkkipirkko. Liikeellä koko päivän.
Riippuu varmaan onko kunnalla vai yksityisellä. Itse olen yksityisellä ja työ on enempi ajelua kuin kävelyä. Toki voin itse vaikuttaa jonkin verran siihen, minkä verran kävelen. Mutta onhan sekin liikkumista, kun nousee autosta ja menee takaisin autoon :-)
Mitään koulutusta ei tarvii, riittää kun on ajokortti ja tolkullinen ihminen. 10€/h, tervetuloa!
Putkirunkkari, saa vatkata koko päivän
Kansanedustaja. Saa liikkua taksilla koko päivän.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Rajavartija.
Suurin osa rajavartioista leimaa passia istuen kopissa. Aika pieni osa on niitä, jotka oikeasti partioi rajaa.
Vartiat ehkä. Vartijat juoksee rajalla.
Vierailija kirjoitti:
Parkkipirkko. Liikeellä koko päivän.
Lappuliisa. Etenkin autoilijat tykkäävät heistä.
Veturinkuljettaja, ainakin se juna liikkuu.
Ammattiurheilija etenkin kestävyyttä vaativissa lajeissa kuten juoksussa ja uinnissa.
Muusikko. Tosin siinä ammatissa saattaa tulopuoli olla aika epävarmaa...
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Rajavartija.
Suurin osa rajavartioista leimaa passia istuen kopissa. Aika pieni osa on niitä, jotka oikeasti partioi rajaa.
Vartiat ehkä. Vartijat juoksee rajalla.
Vartija juoksee. Vartijat juoksevat.
Tarjoilijana ei kauheasti ehdi istuskelemaan, monipuolista liikuntaa, kun on nostojakin kuormia purettaessa. Kroppa tykkäsi ainakin itselläni.
Kurtisaani