Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Suositelkaa ammatteja, missä voisin LIIKKUA

Vierailija
05.08.2020 |

Tällä hetkellä teen kirjanpitäjän töitä ja istun vain tietokoneella. Hartiat ja niska jumissa, selkä kipeä. Nyt haluaisin vähentää näitä töitä ja alkaa tehdä osa-aikaisesti töitä missä liikkuisin paljon. Suositelkaa jotain :)

Kommentit (323)

Vierailija
121/323 |
09.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ammattimainen juoksukaljakoneinsinööri.

Vierailija
122/323 |
09.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siivooja.

Itse ollut siivoojana jo yli 4 vuotta. Mutta muista, että siivousala on aika laaja ala. Siivottavia kohteita on hyvin monenlaisia. Raksoja, sairaaloita, tehtaita, kouluja....

Itse aloin pitämään siivoustyöstä vasta silloin, kun otin vastaan nykyisen työni. Koulun iltasiivous. Saa työskennellä aivan yksin. Kukaan ei ole edessä, saa päättää itse tauot, ei tarvitse tehdä asiakaspalvelu työtä samalla... jne. Kunhan hommat on hoidettu vaaditussa ajassa. Pidä, pidän ja pidän!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
123/323 |
09.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kokki. Saat juosta pää kolmantena jalkana 8-14h päivässä ilman taukoja. :D

T. entinen kokki

Vierailija
124/323 |
09.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Varastossa keräilijä, jumppamaikka

Liikunnanopettaja? Jos muistelee omia kouluaikoja, liikunnanopettaja ei tainnut ikinä liikkua meidän kanssa ainakaan normaaleilla liikuntatunneilla.

Vierailija
125/323 |
09.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kannattaa miettiä mitä toivoo!! Olen itse nyt siivoamassa ja olen jokaisen työpäivän jälkeen ihan kuollut! Joudun vetämään energiajuomia ja proteiinipatukoita että jaksan töissä. Viikonloput ei riitä palautumiseen. Keho on ihan loppuunpalanut vaikka mieli ei stressaa.

Tämäkin riippuu missä siivoaa ja millainen alue on.. Itse olin aikoinani 5 vuotta siivoojana eikä koskaan ollut liian kiire missään paikassa.

Itse rakastan varastohommia, haba kasvaa näin naisenakin eikä kyllä jaksa enää salille työpäivän jälkeen :) Askelia tulee reippaasti se päälle 10000 joka päivä.

Vierailija
126/323 |
09.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Puutarhatyöntekijä.

Vierailija
127/323 |
09.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ap! Tiesitkö, että fyysisesti raskas työ on myös hyvin kuluttavaa. Tällä tarkoitan ennen kaikkea tuki- ja liikuntaelimiä. Työ on yksipuolista ja toistuvaa ja palautuminen jää toteutumatta. Siivoojat ja varastomiehet ovat aivan rapakunnossa verrattuna toimistotyöntekijöihin.

Ajatus, että fyysisessä työssä tulee samalla tehtyä päivän treeni, on lähtökohtaisesti naiivi.

Vierailija
128/323 |
09.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jossain määrin voit liikkua lastenhoitajana (pari tuntia päivä), sitten on fysioterapeutit ja toimintaterapeutit, poliisit, metsurit, siivoustyö.

Vierailija
129/323 |
09.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Juoksija

Vierailija
130/323 |
09.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ap! Tiesitkö, että fyysisesti raskas työ on myös hyvin kuluttavaa. Tällä tarkoitan ennen kaikkea tuki- ja liikuntaelimiä. Työ on yksipuolista ja toistuvaa ja palautuminen jää toteutumatta. Siivoojat ja varastomiehet ovat aivan rapakunnossa verrattuna toimistotyöntekijöihin.

Ajatus, että fyysisessä työssä tulee samalla tehtyä päivän treeni, on lähtökohtaisesti naiivi.

Miten niin naiivi? Jos teen kaksi päivää viikossa fyysistä työtä, niin miten ihmeessä olisin enemmän rapakunnossa kuin jos tekisin vain istumatyötä kokoajan? Outoa ajattelua..

Ap

Vierailija
131/323 |
09.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Liikunnanopettaja, uimavalvoja, lastenhoitaja.

Vierailija
132/323 |
09.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Maatalouslomittaja...tietokoneella istuminen hyvin vähäistä,työssä kävellään paljon ja on muutenkin fyysistä

Vierailija
133/323 |
09.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko PT sanottu

Vierailija
134/323 |
09.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Liikunnanopettaja? Jos muistelee omia kouluaikoja, liikunnanopettaja ei tainnut ikinä liikkua meidän kanssa ainakaan normaaleilla liikuntatunneilla.

Ainakin liikunnanopettajilla on työssään esimerkiksi rastien viemistä metsään, liikuntavarastojen järjestelemistä, uusien liikuntavälineiden testaamista ynnä muuta.

Vierailija
135/323 |
09.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ehkä tämä jo ehdottukin, mutta maatalouslomittaja. Karjapuolelle, jos ns hoivaviettiä löytyy :)

Vierailija
136/323 |
09.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

*ehdotettukin

Vierailija
137/323 |
09.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Poliisi

Vierailija
138/323 |
09.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ainakin liikunnanopettajilla on työssään esimerkiksi rastien viemistä metsään, liikuntavarastojen järjestelemistä, uusien liikuntavälineiden testaamista ynnä muuta.

Eli noin 5-10 tuntia yhden lukuvuoden aikana?

Vierailija
139/323 |
09.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Aika monessa hoitoalan ammatissa ei kovin paljon jouda päivän aikana istumaan.

Meinasin tulla samaa sanomaan...En muista koska viimeksi olisin istunut työpaikalla. Hyvä että vessassa ehtii välillä käydä--:-D

Vierailija
140/323 |
09.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Eli noin 5-10 tuntia yhden lukuvuoden aikana?

Huomattavasti enemmän, useita tunteja viikossa. Niin on muuten esimerkiksi äidinkielenopettajalla kirjaston järjestämistä tuntikaupalla. 

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi seitsemän yksi