Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mikä oli toiveammattisi lapsena ja mikä olet nyt?

Vierailija
19.07.2013 |

Itse halusin jonkin "hienostoravintolan" superkokiksi, nyt olen tylsä toimistovirkailija.

Kommentit (28)

Vierailija
21/28 |
19.07.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

ensin leipuri sitten neurokirurgi, nyt olen ässän kassa

Vierailija
22/28 |
19.07.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lapsena aina haaveilin, että minusta tulee aivokirurgi (mitä ihmettä??). Isona minusta tuli kuitenkin sossutantta ;)

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/28 |
19.07.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Halusin  olla toimittaja-kääntäjä-kirjailija, nyt olen noita kahta ensimmäistä ja eka kirja on työn alla.

Vierailija
24/28 |
19.07.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Opettaja --> opettaja

Vierailija
25/28 |
19.07.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

elänlääkäri ja lentoemäntä oli mun lapsuuden haaveammatit, nyt olen sairaanhoitaja

Vierailija
26/28 |
19.07.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minullakin oli muutamia haaveammatteja. Ensimmäinen oli ruoka- tai vaatekaupan myyjä. Myöhemmin halusin opettajasuvun kasvattina opettajaksi tai vaihtoehtoisesti sairaanhoitajaksi. Nämä jälkimmäiset haaveet siis yläkouluikäisenä. Lähimpänä nykyistä ammattia taisi tavallaan olla alakouluaikainen haaveeni tulla rekka-auton kuljettajaksi. Ihailin jo silloin niitä isoja autoja ja sitä miten taitavasti kuljettajat ajoneuvoa hallitsi. Muistan kuinka kaikki ne suuret voimat ja tekniikka kiehtoi. Lopulta opiskelin rakennusinsinööriksi. Vaikka suurimman osan ajasta istun toimistossa, niin aina välillä pääsen työmaille katselemaan isoja koneita. Voisin edelleen tuijottaa tuntikausia paalutuskonetta. Joku siinä kiehtoo. Kun on paljon voimaa.

Vierailija
27/28 |
19.07.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

mitenkä pääsee suomessa astronautiksi?

Vierailija
28/28 |
19.07.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

ToiveeniToiveeni oli roska-auton kuljettajaksi, päädyin jätealan myyjäksi.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi kahdeksan yhdeksän