Ärsyttääkö muita ihmiset jotka syövät puhelun aikana?
Jos soitat ystävälle niin tämä alkaa mässätä sipsejä tai vielä pahempaa menee vessaan askalle. Seuraavalla kerralla lopetan puhumisen ja lyön luurin korvaan. ituttaa tuollainen käytös.
Kommentit (4)
Kyllä ärsyttää tai oikeastaan inhottaa, ällöttää. Joillain on myös tapana ihan kasvokkainkin ollessa puhu ruoka suussa. Inhottaa sekin. Melkein poistuttava paikalta. Mässyttäjien ja msiskuttajien tapauksessa yritänkin poistua.
Vierailija kirjoitti:
Kyllä ärsyttää tai oikeastaan inhottaa, ällöttää. Joillain on myös tapana ihan kasvokkainkin ollessa puhu ruoka suussa. Inhottaa sekin. Melkein poistuttava paikalta. Mässyttäjien ja msiskuttajien tapauksessa yritänkin poistua.
En ymmärrä miksi puhelua ei voi lopettaa sanomalla hei, soitellaan joku toinen kerta. Ei tietenkään vaan pitää juuri silloin alkaa mässyttää tai mennä jaskalle. Sitten on nämä jotka puhuvat ja sylki lentää. Yökötys.
Ärsyttää kun on puhumassa puhelua ja sitten joutuu kuuntelemaan jotain mässytystä ja oon siksi monesti sanonu että keskity puheluun älä syö älä juo
Sitten vielä enemmän se jos joku menee käymään pesuhuoneessa
Sitten sitäkin oon ihmetellyt kun en todellakaan pyytänyt ja alkaa puhua suolen toiminnasta, oon kiinnostunut ja tiedänkin paljon lääketieteestä mutta joku raja siinäkin
up