Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Mitä tekisit (hammaslääkärivarausasia)?

Vierailija
19.07.2013 |

Olen varannut hammaslääkäriaikoja YTHS:ltä ja mun pitäisikin, koska mulla on yksi mahdollinen reikä ja tällä hetkellä yksi väliaikainen paikka. Ongelmana on kuitenkin se, että multa on peruttu jo kolme aikaa.

Eli olen varannut ajan tyyliin 5 kk päähän. Sitten paria päivää ennen mulle ilmoitetaan, että aikani on peruttu. Mun pitää sitten varata uusi aika, ties minkä ajan päähän.

Jouduin myös kerran perumaan ajan, koska olin itse flunssassa. Heidän ajanvaraajansa oli niin tehokas, että perui sitten multa kaikki mun muutkin ajat (tuntui jo vittuilulta).

Mun olisi pitänyt varata hammaslääkäriaika tuolle väliaikaiselle paikalle jo ajat sitten mutta en ole muistanut ja muutenkin ottaa päähän, kun voin olla varma, että aika kuitenkin perutaan.

Mitä te tekisitte?

Kommentit (6)

Vierailija
1/6 |
19.07.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Soita särkypäivystykseen ja sano että sattuu.

Vierailija
2/6 |
19.07.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

No ei mulla ole mitään akuuttia vaivaa ja yleensä ne silloin kuulustelee yksityiskohdat hammassärystä. Ja tarviin useamman ajan ja mulla ei ole niiden kanssa kiire, haluisin vaan että ne ajat mitä varaan ei peruttais. Se on ilmeisesti liikaa toivottu. ap

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/6 |
19.07.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voivoi, mene yksityiselle jos ei YTHS kelpaa.

Vierailija
4/6 |
19.07.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="19.07.2013 klo 11:25"]

No ei mulla ole mitään akuuttia vaivaa ja yleensä ne silloin kuulustelee yksityiskohdat hammassärystä. Ja tarviin useamman ajan ja mulla ei ole niiden kanssa kiire, haluisin vaan että ne ajat mitä varaan ei peruttais. Se on ilmeisesti liikaa toivottu. ap

[/quote]

No esimerkiksi sen väliaikaisen paikan saat vaihdettua pysyvään jo sillä, että soitat särkypäivystykseen ja sanot, että sitä hammasta särkee/vihloo. Ei ne mitään ristikuulustelua rupea järkkäämään siinä puhelimessa ja jos rupeavat niin "tuota hammasta missä on tuo väliaikainen paikka vihloo jotain kuumaa syödessä/juodessa" toimii aina. Hammaslääkäri joutuu tarkistaakseen poistamaan sen väliaikaisen paikan kuitenkin ja todennäköisesti pistää sen pysyvän paikan siihen samalla.

Vierailija
5/6 |
19.07.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

No toki tuokin on vaihtoehto, toivoisin vaan että toi YTHS ylipäänsä toimisi varausjärjestelmineen, sehän tässä harmittaa. Kiitos kuitenkin kannustavasta viestistä.

Ja nelonen, ei kai tällaista keskustelua tarvitsisi edes käydä, jos olisi varaa ihan minkälaisiin hammaslääkärikuluihin hyvänsä. ap

Vierailija
6/6 |
19.07.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ok, en vaan ymmärrä miksi valitat täällä jos sulta on kaksi kertaa peruttu aika? Toinen on ollut inhimillinen virhe, toinen luultavasti johtunut siitä että lääkäri on sairaana tms. Soita sinne YTHS:lla ja vaadi päästä hoitoon, ehkä se on tehokkaampaa.