Päätin että en mene tinderiin mutta ei niitä miehiä kai enää muutenkaan tapaa??
Kommentit (31)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ihan perinteinen baari ja iloinen pilke silmäkulmaan
mies52v
Mennyttä aikaa. Nykyään istutaan porukalla omissa pöydissä, vilkaisemattakaan viereisiin pöytiin. Juodaan humalat, lähdetään kotiin ja etsitään panoseuraa deittisovelluksilla, harvoin mitään vakavampaa.
Joskus joku voi yökerhossa innostua tekemään lähempää tuttavuutta tuhannen pierussa.
Ihan tosi? Kävin baarissa viimeksi vuonna 2001? ehkä? Kyllä silloin miehet tuli juttelemaan naisille toisiin pöytiin.
Vierailija kirjoitti:
Varmaan osaat itse sanoa tapaatko niitä miehiä? Itse tapaan naisia. Ihan livenä. Tinderit sun muut on luusereille ja nyhveröille
Tinder on hyvä niille, jotka eivät tapaa muuten paljoa ihmisiä. Onko sinulla yleensäkin tapana haukkua ja nimitellä ihmisiä?
Mä en halua tinderiin myöskään. Lihatiski meininki.
Omalla kohdalla voin sanoa, että hankalaa olisi tutustua naisiin ilman tinderiä tai muita sovelluksia. Olen vain semmoinen, jolle se livenä juttelemaan meneminen on vaikeaa, ja sovellusten kautta kynnys madaltuu.
Jos on semmonen pelimies ja suupaltti, niin helppo on meitä muita mollata luusereiksi tai nyhveröiksi, mutta antaa myös niin ahdasmielisen kuvan ihmisestä, ettei sillä voi olla kaikki hyvin...
Omalla kohdalla voin sanoa, että hankalaa olisi tutustua naisiin ilman tinderiä tai muita sovelluksia. Olen vain semmoinen, jolle se livenä juttelemaan meneminen on vaikeaa, ja sovellusten kautta kynnys madaltuu.
Jos on semmonen pelimies ja suupaltti, niin helppo on meitä muita mollata luusereiksi tai nyhveröiksi, mutta antaa myös niin ahdasmielisen kuvan ihmisestä, ettei sillä voi olla kaikki hyvin...
Hyi joku tinder. Ei sieltä kyllä mitään oikeaa löydä, miehethän on siellä vain keräämässä ja laskemassa mätsejä.
Olisi itselle ihan viimeisenä listalla, jos vaihtoehtoja miettisin. Harrastukset, kaverit, baarit ja kaikki muut deittipalvelutkin tulee ensin.
Ei me kaikki olla edes tinderissä. En kyllä tiedä mistä minutkaan voisi löytää. Baareissa ei enää viitsi käydä kun alkoholikaan ei maistu enkä jaksa kuunnellä kännisten urpojen horinoita selvinpäin. Kuntosali taitaa olla melkein ainut paikka, missä tulee oleskeltua muutamia tunteja viikossa. Sekään ei taida olla oikea paikka lähestyä ketään, ainakaan kokemuksieni perusteella.
Vierailija kirjoitti:
Hyi joku tinder. Ei sieltä kyllä mitään oikeaa löydä, miehethän on siellä vain keräämässä ja laskemassa mätsejä.
Olisi itselle ihan viimeisenä listalla, jos vaihtoehtoja miettisin. Harrastukset, kaverit, baarit ja kaikki muut deittipalvelutkin tulee ensin.
Hah, ei ole omalla kohdalla vaikeaa tuo laskeminen. Niitä on kolme.
t.. mies
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ihan perinteinen baari ja iloinen pilke silmäkulmaan
mies52v
Mennyttä aikaa. Nykyään istutaan porukalla omissa pöydissä, vilkaisemattakaan viereisiin pöytiin. Juodaan humalat, lähdetään kotiin ja etsitään panoseuraa deittisovelluksilla, harvoin mitään vakavampaa.
Joskus joku voi yökerhossa innostua tekemään lähempää tuttavuutta tuhannen pierussa.
Ihan tosi? Kävin baarissa viimeksi vuonna 2001? ehkä? Kyllä silloin miehet tuli juttelemaan naisille toisiin pöytiin.
Silloin ei ollut Tinderiä. Nopeaa panoseuraa sai ainoastaan baareista ja sinne kaikki sellaista halajavat myös menivät. Tinder on uusi superbaari jossa kaikki ovat koko ajan eikä ole pakko juoda tai tanssia.
Tindermiehet alinta sakkaa, sieltä saat vain lokaa niskaan!
tässä omia tuntemuksia https://perusnainen.vuodatus.net/lue/2020/08/olen-kyllastynyt-tinder-mi…
Miksi just hevi-osastolla? Tykkään enemmän iskelmästä ja Suomipopista.