Suojamaskien kustannus 4-henkiselle perheelle 1000/kk
Hyvää bisnestä tehdään koronapaniikilla.
https://www.is.fi/taloussanomat/oma-raha/art-2000006591711.html
Kommentit (111)
Ostakaa kestomaskeja, joita voi pestä. Älkää vinkuko.
Älä nyt viitti.
Vain juntit tekee maskipakosta ongelman.
Sanotaan vaikka pyöreat 10 000/kk, muutama kuitenkin katoaa ja saastuu
Kohta alkaa murtoaalto koteihin kun maailman arvokkainta omaisuutta eli maskeja aletaan pitää vielä suuremmassa arvossa...
Nyt vähän järkeä peliin
Vierailija kirjoitti:
Älä nyt viitti.
Vain juntit tekee maskipakosta ongelman.
Itse olet juntti kun teet maskittomuudesta ongelman.
Vierailija kirjoitti:
Tai teette itse, niin pääsette vielä halvemmalla.
Ja jos ette osaa ommella niitä niin kuin itse, ostan työkaveriltani edullisesti.
Onhan tuo vähän liioittelua, että jokaisella perheenjäsenellä kuluisi 10 kertakäyttömaskia kuukauden jokaisena päivänä.
Vierailija kirjoitti:
Istutte julkisissa monta kertaa päivässä koko perhe?
jos se luulee että sen pitää tarjota maskit koko pitkälle junalle?
Nilkkasukasta voi leikata. Sisään vaikka talouspaperia. Käytön jälkeen vaikka roskiin.tai kloriittiveteen. Pesussa voi kulahtaa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tai teette itse, niin pääsette vielä halvemmalla.
Ja jos ette osaa ommella niitä niin kuin itse, ostan työkaveriltani edullisesti.
Vielä halvemmalla pääsee kun ei välitä suosituksesta lainkaan.
Maskien vastustajat muistuttavat Trumpia ja tämän kannattajia. Ei imartelevaa.
Onkohan missään muualla näin vaikeaa maskien käyttö? Kangasmaskit tulee tottakai halvemmaksi. Ja ylipäätään onko tarve pyöriä harrastuksissa jos yritetään vältellä tartuntoja?
Tämä on ihan naurettavaa kitinää.
Itse kun tekee jostain vanhasta lakanasta tai vaatteesta niin pääsee halvalla. Ja kai teillä nyt on jotain huiveja jotka voi kietoa kasvojen eteen?
Vierailija kirjoitti:
Onkohan missään muualla näin vaikeaa maskien käyttö? Kangasmaskit tulee tottakai halvemmaksi. Ja ylipäätään onko tarve pyöriä harrastuksissa jos yritetään vältellä tartuntoja?
Tämä on ihan naurettavaa kitinää.
Ei ole. Esimerkiksi Japani postitti kaikille asukkailleen kestomaskit valtion piikkiin.
Prismasta oli kaikki maskit loppu, joten ostin apteekista. 25 kpl, 45 euroa. Kiinassa tehty. Täytyy sanoa, että on kyllä maskilla hintaa. Onneksi teen työt etänä, niin noita ei kovin usein tarvitse. Mutta aivan älytön hinta.
Aika helvetin paljon kuluu teillä maskeja, jos noin isoihin summiin päästään. Tilasin viime viikolla maskeja 50kpl hintaan 36€
Mitä jos on iso perhe, lapsia 6-15?
Vierailija kirjoitti:
Mitä jos on iso perhe, lapsia 6-15?
Ei tuon kokoiset perheet juurikaan julkisilla kulje, joten ei mitään ihmeellistä.
Tuo oli laskenut 10-11 per päivä jokaiselle myös viikonloppuna
Vierailija kirjoitti:
Tuo oli laskenut 10-11 per päivä jokaiselle myös viikonloppuna
Noin montaa ei kulu edes sairaalassa per henkilö, joten aika ylimitoitettu laskukaavaa.
Istutte julkisissa monta kertaa päivässä koko perhe?