mitä ajattelet kun laitat sukat sandaaleihin?
Ihan mielenkiinnosta kysyn. Itse en voi sietää sitä, on aivan hirveän näköistä aikuisilla,,,junttimaista ku mikä. Aika moni mies kulkee sandaalit jalassa ja vielä sukat siinä.....käääk....Myös naisilla näkyy välillä. Miksi?
Kommentit (24)
En omista sandaaleita enää, ja silloin kun omistin, pidin niitä paljaissa hoidetuissa jaloissa. :)
Että taas on av:lla junttiasiaa:)
no ei vain, en edes omista sandaaleja, nehän ne junttikengät vasta on. Sukilla ja ilman.
En käytä sukkia sandaalien kanssa, mutta silti mielestäni pilkkupilkkupilkku, ku mikä ja pistepistepistepistepistekääkpistepistepistepiste on vielä juntimpaa.
Tuntuu mukavalta! Kokeile sinäkin.
Olen silloin menossa töihin. Sielllä pitää pitää sukkia ja ne unohtuu jos ei oo jalassa. Ja ei en laita muita kenkiä kun jalat sit hikoo.
Siksi.
Mun mies käyttää, koska sen sandaalit alkaa haista hirveältä ilman sukkia. Tietysti olisi varmaan kohteliasta näitä sukka-sandaalitraumaisia kohtaan olla laittamatta kokonaan niitä sandaaleja, mutta sitten ne umpikengät haisisi vielä enemmän.
Lienen oikein perus-wt-ämmä, kun en ymmärrä, miksei ainakin vapaa-ajan sandaaleissa saisi käyttää sukkia. Viileällä ilmalla varpaita palelisi, muulloin taas varpaat saattavat olla enemmän tai vähemmän epäesteettisessä kunnossa, joten aivan ympäristön kannalta on parempi vetää sukat jalkaan. En tosin minäkään käsitä miehiä, jotka käyttävät puolisääreen ulottuvia pukusukkia - usein mustia - sandaalien ja shortsien kanssa. Näyttävät ressukat mammanpojilta.
[quote author="Vierailija" time="18.07.2013 klo 16:45"]
Jos ei ole jalat hoidettu niin sitten sukat. Lämmittää talvella.
[/quote]
Sandaalit talvella? Aha.
On aivan turha vaahtoamisen aihe. Jos on pehmustetut urheilusandaalit, ei ne tarvitse välttämättä sukkia. Kun on uudet kunnon nahkasandaalit, ennen kuin nahkojen reunat ovat pyöristyneet, on pidemmillä kävelyillä ja etenkin vaelluksilla hyvä käyttää sukkia, jotta ne eivät hierrä jalkoihin rakkuloita.
Olen itse vaeltanut sandaaleilla mm. Israelissa ja Egyptissä. Jo sisäänajetuilla sandaaleilla Siinailla ei ollut mitään ongelmaa, mutta Israelissa uusilla nahkasandaaleilla tuli muiden mallin mukaan aika pian laitettua ne sukat jalkaan. Paikalliset eivät näyttäneet miettivän muotia käytännöllisyyden edelle.
http://hilarylaurazetlen.tumblr.com/post/14551849611/socks-and-sandals-at-16-000-ft
Harmi, etten voi alapeukuttaa aloitusta kuin kerran :(.
[quote author="Vierailija" time="18.07.2013 klo 17:08"]
[quote author="Vierailija" time="18.07.2013 klo 16:45"]
[/quote]
Sandaalit talvella? Aha.
[/quote]
joo, joka päivä töissä ympäri vuoden.
Ajattelen että laitampa sukat jalkaan ja sandaalit. hiekka ei hierrä niin pahasti ja kengät ei hankaa jos kävelee pitempiä matkoja. Täällä maalla toimitaan "maalaisjärjellä."
sukat lämmittää sandaaleissa, käytän merellä monesti illalla sukkia sandaaleissa. Mökillä sukat vähentät hyttysiä jaloissa.
Mulla hiertyy jalat tosi helposti rakoille. En aina laita sukkia, mutta kun tiedän olevani vaikka koko pv. sandaalit jalassa vaikka jossakin retkellä, pakko ne on laittaa. Koetan kyllä silloin löytää sandaalien väriset, matalat ja huomaamattomat, vaikkakin ihan paksuhkot froteiset, mutta kun umpikengät on liian kuumat, sitten vaan on muiden kestettävä mut sukkieni kanssa.
Paikkana vaikka joku iso teemapuisto etelässä, jossa koko pv liikutaan ja on kuuma.
Tuolta voi ostaa sandaalisukkia.
Työkenkinä on sandaalit ja meillä töissä pitää hygieniasyistä käyttää sukkia.
Sandaaleissa pidän sandaalisukkia koska muuten tulee rakkoja ja jalat hikoaa.
Pitää olla tosi vanhat ja pehmeät sandaalit/kengät ettei tulisi rakkoja ilman sukkia.
Minä nyt vaan olen tämmöinen... oli junttia tai ei ja en kyllä yhtään ressaa mitä ap tai muut minusta ajattelee koska omathan on jalat :)
Paskaset "valkoset" tennissukat sandaaleissa lisää terassiuskottavuutta ja on voimauttava urbaani esikaupunkilaiskokemus.