Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Hobby Hall ja laskutus.

Vierailija
18.07.2013 |

Tilasin paketin ja nyt tuli lasku. Tänään. Eräpäivä jo viikon kuluttua. Lasku ollut matkalla viikon. Eikö tuo ole vastoin yleisiä sääntöjä että laskulla on oltava 14vrk maksuaika? 

Kommentit (8)

Vierailija
1/8 |
19.07.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="19.07.2013 klo 07:56"]

mulle tuli hobby hallista laskuja ja muistutuksia monet kappaleet, vaikka tilaamani tuote oli loppuunmyyty. Piti soittaa asiakaspalveluun kolme kertaa että karhuaminen loppuisi. Parasta oli vielä kun puhelimessa todettiin että maksa nyt kuitenkin vaan ensin, me kyllä tilitetään ne rahat sulle takaisin aikanaan. öö:D

[/quote]

Minulla on käynyt hobbarissa kerran että tuli tilausvahvistus ja kaikki.... sitten meni aikaa, pakettia ei kuulunut ja tuli lappu että tuote loppunut. 

Laitoin tulikivenkatkuisen palautteen että tilausvahvistus kyllä sitoo liikettä. Ei mitään vastausta ole tullut takaisin...... Vittu mikä pulju

Vierailija
2/8 |
19.07.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Laki on muuttunut. Nykyään on vain 7pv:n maksuaika. Näitä EU:n uudistuksia. Näin minulle  kertoi tuttuni, joka hoitaa laskutuksia.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/8 |
18.07.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Juu, noinhan ne tekee. Mutta 14pv on minimi. Itse ilmoitin kerran, että maksan vasta kun tuo aika onb kulunut  ;)

Vierailija
4/8 |
18.07.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joo ja ku et maksa ajoissa, ni ne alkaa pommittaa maksuhuomautuslaskuilla 5€/kpl, vaikka siis olisit maksanut laskun ennen huomautuksen saapumista ja niitä 5€ huomautuksia tulee sit niin kauan, että oot ollu asiakaspalveluun yhteydessä.

Vierailija
5/8 |
18.07.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä laitoin sinne palautetta!!! Ilmoitan tänne sitten jos vastaa ja mitä vastaavat!

Vierailija
6/8 |
18.07.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Menit sit tilaamaan tavaraa vaikkei oo rahaa maksaa..?

Vierailija
7/8 |
19.07.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="18.07.2013 klo 19:42"]

Menit sit tilaamaan tavaraa vaikkei oo rahaa maksaa..?

[/quote]

Mieletön logiikka. Mutta ei, kyse ei ole siitä. 

Vierailija
8/8 |
19.07.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

mulle tuli hobby hallista laskuja ja muistutuksia monet kappaleet, vaikka tilaamani tuote oli loppuunmyyty. Piti soittaa asiakaspalveluun kolme kertaa että karhuaminen loppuisi. Parasta oli vielä kun puhelimessa todettiin että maksa nyt kuitenkin vaan ensin, me kyllä tilitetään ne rahat sulle takaisin aikanaan. öö:D