Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Minkä ikäisenä lopetit miesten miellyttämisen?

Vierailija
18.07.2013 |

Tarkoitan, että milloin omat toiveesi ja vaatimuksesi syrjäyttivät halun miellyttää? 

Kommentit (33)

Vierailija
21/33 |
18.07.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

En koskaan aloittanutkaan. Olen 45-vuotias, ja aina ollut itsenäinen.

Vierailija
22/33 |
18.07.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

En vielä ainakaan. En osaa.

-25 v.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/33 |
18.07.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="18.07.2013 klo 13:48"]

En koskaan aloittanutkaan. Olen 45-vuotias, ja aina ollut itsenäinen.

[/quote]

Mullakin näin. Olen hieman alle nelikymppinen.

Vierailija
24/33 |
18.07.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Millä tavalla itsenäinen ja miellyttäminen liittyy/eroaa toisiinsa nähden?

Vierailija
25/33 |
18.07.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

en ole koskaan aloittanut...

Vierailija
26/33 |
18.07.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ole miellyttänyt. Olen ollut oma itseni ja jos ei kelepoo niin olokoot.

Vierailija
27/33 |
18.07.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aloitin 40-vuotiaana ja tyytyväinen olen ollut siitä. Kun en sitä tehnyt, kontrolloin exää ja osaltani ajoin liittomme eroon. Nyt uusi mies tykkää kun miellytän häntä ja hän miellyttää minua takaisin...

Vierailija
28/33 |
18.07.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onpa outo kysymys. En minäkään ole koskaan erityisesti yrittänyt miellyttää miehiä. Olen oma itseni, joihinkin se vetoaa ja toisiin ei. Eikös tämä ole ihan luonnollista?

Vierailija
29/33 |
18.07.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä tolla miellyttämisellä tarkoitetaan?

Kyllä mä olen aina ollut oma itseni, mutta toisaalta, saan mielihyvää siitä, kun teen jotain, joka tekee toisen onnelliseksi. Myös siis sellaista, josta en itse välttämättä niin pidä/ole kiinnostunut.

Onko siis miellyttämistä se, jos tekee asioita toisen mieliksi, mutta kuitenkin saa niistä iloa myös itse, koska se toinen iloitsee?

Vierailija
30/33 |
18.07.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

27-30 vuotiaana.

Vierailija
31/33 |
18.07.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Samoilla linjoilla ysin kanssa. Nuorempana elämä oli suoraviivaista, olin oma iloinen itseni, ja se riitti. Nyt neljänkympin lähestyessä on enemmän vivahteita joka elämänalueella, flirtti ehdoton jokapäivän suola, ja siihen liittyy kyllä tietoista miellyttämistä myös. Ja kyllä - minulla on tasapainoinen avioliitto silti.

Vierailija
32/33 |
18.07.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="18.07.2013 klo 13:49"]

En vielä ainakaan. En osaa.

-25 v.

[/quote]

Lisään, että mulla on tarve olla kaikille mieliksi, sukupuolesta tai muista seikoista riippumatta. Myös miehille.

Vierailija
33/33 |
18.07.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mielestäni tämä koskee sekä miehiä että naisia, kaikkia ihmisiä joiden kanssa olen tekemisissä. Minulla on jollain tasolla tarve miellyttää miestäni ja myös muita läheisiä. Osaan kuitenkin sanoa ei, uskallan kertoa oman mielipiteeni jne. Mielestäni miellyttämisen tarve ei muuta minua, vaan olen silti oma itseni. Se toimii myös toisinpäin, mieheni myös kysyy usein minulta mielipidettä johonkin, tai lupaa lähteä esim kavereiden kanssa mökille.

Haluan että läheiseni saavat olla sellaisia kuin ovat, enkä arvostele tai yritä muuttaa heitä ihan vähällä. Olen ehkä vähän liiankin ymmärtäväinen mitä tulee negatiivisiin tai "hankaliin ihmisiin". Toki rajansa kaikella, muutaman kanssa on välit menneet tai se hankala ihminen on vain hävinnyt ystäväpiiristä...ehkä olimme molemmat ärsyttäviä toistemme mielestä.

Amerikkalaistyyppistä näennäisystävällisyyttä en kannata, tekoystävällisyys on ällöttävää.

Äiti35v