Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Te, joiden äidille on tehty abortti.

Vierailija
18.07.2013 |

Mitä mietitte asiasta?

Mä mietin, että olin usein toivonut itseäni hieman vanhempaa sisarusta. Ja sitten sain tietää, että mulla olisikin muutama vuosi vanhempi sisko/veli, jos äitini raskautta ei olisi keskeytetty.

Kaikista kamalimmalta tuntuu, että mulla oli sisarus, mutta hän kuoli nuorena onnettomuudessa. Että mulla voisi olla jäljellä edes yksi sisarus, ja oltais voitu tukea toisiamme ja tietenkin se, että mulla vaan olisi se sisarus. Lisäksi äitini puheista saa sellaisen kuvan, että hän katuu aborttia.

Tiedän että se on juurikin äidille kamalaa, se abortti ja se, että myöhemmin oma lapsi kuolee.

Oma kanta aborttiin, että mulle ei sellaista tehtäis kuin erittäin painavista syistä.

Kommentit (24)

Vierailija
21/24 |
26.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja osa raskauksista päätyy keskenmenoon eli sinun abortoitu sisaruksesi olisi voinut mennä myös kesken tai kuolla kohtuun/synnytykseen. Elämä on yllätyksiä täynnä.

Vierailija
22/24 |
26.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Äitini teki abortin, jolla katkaisi minun jälkeeni tulleen raskauden. Meille olisi tullut alle kahdeh vuoden ikäero. Asia vaivasi häntä vanhaksi asti. Muistan, kuinka huolissaan hän oli minusta, kun olin lqpsi, kun  asuimme syrjäseudulla ja minulla ei ollut ketään leikkikaveria. Hän yritti jopa lehti-ilmoituksella saada minulle leikkikaverin kesäksi. Ei onnistunut.

Abortin tekijä paitsi ottaa toiselta ihmiseltä kokonaisen elämän, vie myös sisaruksilta sisaren ja isovanhemmilta lapsenlapsen. Asiat eivät koske vain äitiä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/24 |
17.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meitä on kaksi lasta. Kolme olisi ollut, mutta äitimme teetti abortin. Asiasta on jo kauan. Mutta olen aivan varma, että olisin saanut siskon, ja näin aikuisiällä minua surettaa ja kauhistuttaa, että siskoni on pienenä sikiörääpäleenä revitty ulos kohdusta ja päätynyt suurinpiirtein roskiin sairaalassa. 

Vierailija
24/24 |
17.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

[quote author="Vierailija" time="18.07.2013 klo 13:17"]

Miksi kukaan jossittelee elämäänsä noin rajuti kuin ap???

[/quote]

Ehkä sun pitäisi kokea sisaruksen menetys, niin voisit ehkä sitten tietää. Tai ehkä et halua, uskoisin.

Ap

Mutta sinähän et olisi olemassa, jos äitisi ei tuota aborttia olisi tehnyt. Etkö tajua, kuinka typerää märehtimisesi on?

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä kolme seitsemän