Naiset.Omistatteko puolikuppi liivejä?
Kommentit (16)
Olen koittanut vaimolle ehdoitella kaikkea kivaa tuolta, mutta on vain toistaiseksi pyoritellyt paataan.
https://www.touchable.co.uk/lingerie/quarter-bras/butterfly.html
Olisi vaan niiiiin kiva kun olisi noin.
Vierailija kirjoitti:
Olen koittanut vaimolle ehdoitella kaikkea kivaa tuolta, mutta on vain toistaiseksi pyoritellyt paataan.
Tästäkin linkistä voi aloittajakin päätellä että puolikuppiliivi ei liene oikea termi. Quarter cup bra tai ouver bra siis kyseessä...
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tästäkin linkistä voi aloittajakin päätellä että puolikuppiliivi ei liene oikea termi. Quarter cup bra tai ouver bra siis kyseessä...
Tiedän kyll.mut tää on vaa tämmöi helposti kerrottava nimi niille.Löytyy kyll ihan suomalaisesta seksi kaupoista myös tolla puolikuppi liivi sanalla
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tiedän kyll.mut tää on vaa tämmöi helposti kerrottava nimi niille.Löytyy kyll ihan suomalaisesta seksi kaupoista myös tolla puolikuppi liivi sanalla
Kannattaa unohtaa ne seksikauppojen versiot. Ne näyttävät hyviltä ainoastaan mainoskuvissa. Vaatii täydellisen kropan ja kuvausolosuhteisiin muokatut liivit.
Oma kulta laittaa joskus sukkanauhat ja puolikupit, minun silmissä seksikkäämpää ei löydy.
... ja pitkät sukat ja korkkarit... vautsi.
Omistan sekä myös latex liivit nänniaukoilla ja nahkaiset harness liivit jotka kohottavat rinnat ihanasti. Käytän viikoittain noita, koska ne saavat myös minut kuumaksi. Stay-upit halkio pikkarit kuuluvat aina varustukseen.
Ja on ostettu ihan sikuisviihde liikkeestä, mutta ei mitään halvimpia, joten on ihan laadukkaat.
En tykkää noista halkiohousuista, käytän mieluummin joustavia ohuita pikkareita, sukkanauhaliivit ok. samoin nuo puolenkupin rintsikat. Korkkarit ja sukat tietty. Päälle ohut t-paita ja jalkaan farkut... tai sitten päälle tuollainen "potkupuku" hupun kanssa. Pukeudun riisuuntumista varten...
Haluaisin kyllä, mutta omat luomurinnat isot kun ovat eivät noihin sovi. En viitsi nolata itseäni enempää.
Vierailija kirjoitti:
Haluaisin kyllä, mutta omat luomurinnat isot kun ovat eivät noihin sovi. En viitsi nolata itseäni enempää.
Mikä kuppi ja ympärys? Kyllä noita löytyy aika isoillekin.
En omista, mielelläni pukeutuisin seksikkäisiin alusvaatteisiin mutta joskus kun olen miehelle näyttänyt ja kysynyt että tykkäisitkö niin vastaus on että njooo miks ei.. tai jotain muuta yhtä innostunutta, niin ei ole sitten tullut hankittua. Toisaalta voisihan sitä ihan vaan itseä varten niihin pukeutua..
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
No kuppi on J ja ympärys 65 tai max 70
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Wau! Onhan tuo kieltämättä aika haastava koko liiviostoksilla. Otan osaa (ja toisaalta onneksi olkoon)!
Kokeile Kiss Me Deadly:ä pitäisi löytyä jopa UK-kokoa 26 kupilla H (joka lienee EU-koko K).
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Wau! Onhan tuo kieltämättä aika haastava koko liiviostoksilla. Otan osaa (ja toisaalta onneksi olkoon)!
Kokeile Kiss Me Deadly:ä pitäisi löytyä jopa UK-kokoa 26 kupilla H (joka lienee EU-koko K).
Juu.ei ole liiviostokset koskaan säästäneet hermoja eikä lompakkoa. Mutta kiitos vinkistä. Käyn ehdottomasti kurkkimassa. Ihan uusi paikka minulle. Mahtavaa kun joku osaa antaa vinkkejä uusiin juttuihin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Juu.ei ole liiviostokset koskaan säästäneet hermoja eikä lompakkoa. Mutta kiitos vinkistä. Käyn ehdottomasti kurkkimassa. Ihan uusi paikka minulle. Mahtavaa kun joku osaa antaa vinkkejä uusiin juttuihin.
Ole hyvä vaan. Kerro ihmeessä miten nuo toimivat jos löydät ja päädyt ostoksiin.
Molempia vaimolla löytyy, valitettavasti ovat turhan harvoin käytössä, minusta todella seksikkäitä.