Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Paras markettiripsari?

Vierailija
04.08.2020 |

Pitäisi ostaa uusi ripsiväri, mutta valikoima on suuri. Nyt käytössä joku rimmelin mutta se leviää aina yläripsistä luomivakoon/kulmaluulle. Monta kertaa päivässä joutuu pyyhkimään levinneet ripsarit. Eli mikä olisi hyvä markettiripsari joka ei leviä sillä tavalla? Hinta mielellään max 15e, mutta pieni hinnanylitys ei haittaa.

Kommentit (44)

Vierailija
1/44 |
04.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tämä ei leviä, mutta ei tule kyllä mitään tuuheita ja pitkiä ripsiäkään: 

https://cdn.parfumdreams.de/Img/Art/7/Essence-Mascara-Bye-Bye-Panda-Eye…

Hinta n. 4€

Tällä saa vähän enemmän näyttävyyttä ripsiin, mutta ei ole yhtä tahraamaton kuin edellinen:

https://res.cloudinary.com/tokmanni/image/upload/c_pad,b_white,f_auto,h…

Hinta jotain 10€ pintaan.

Ja kyllä, olen kokeillut lähes kaikki.

Vierailija
2/44 |
04.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oma suosikkini markettipuolelta on Maybellinen Lash Sensational, pinkkihylsyinen alkuperäisversio muoviharjalla.

Essencen uutta Panda Eyes ripsiväriä pitäisikin kokeilla. Lähteeköhän lämpimällä vedellä vai tarvitseeko meikinpoistoaineen?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/44 |
04.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meipi its meipelin

Vierailija
4/44 |
04.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitkä merkit luokitellaan markettiripsarimerkeiksi? Ihan tosissani siis kysyn kun en tiedä. Minun näkökulmasta samat Lumenet yms. löytyy niin marketista kuin tavaratalojen kosmetiikkaosastoilta. Oma ripsarini löytyy sekä Stockalta, Sokokselta jne. Ja myös marketista halvempaan hintaan joten ostan sen Prismasta. Onko tuo nyt siis markettiripsari vai ei kun löytyy myös muista liikkeistä?

Vierailija
5/44 |
04.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mitkä merkit luokitellaan markettiripsarimerkeiksi? Ihan tosissani siis kysyn kun en tiedä. Minun näkökulmasta samat Lumenet yms. löytyy niin marketista kuin tavaratalojen kosmetiikkaosastoilta. Oma ripsarini löytyy sekä Stockalta, Sokokselta jne. Ja myös marketista halvempaan hintaan joten ostan sen Prismasta. Onko tuo nyt siis markettiripsari vai ei kun löytyy myös muista liikkeistä?

Onko luokittelulla loppujen lopuksi mitään väliä? Oletan että aloittajan markettiripsiväriksi kelpaa mikä tahansa merkki, joka kuuluu Prisman / Citymarketin tai pienempienkin kauppojen valikoimaan siitä huolimatta missä muualla niitä mahdollisesti myydään.

Vierailija
6/44 |
04.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

En kerro, se on vakkarini. Ei täydellinen, mutta minulle riittävä, kun en edes havittele mitään feikkivaikutuksia ja silmälumetta.

Vierailija
7/44 |
04.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Max Factor. Edullinen, hyvin pysyvä ja helposti poistettava. Niitä harvoja tuotteita, joista voisi sanoa hyvä & halpa :)

Vierailija
8/44 |
04.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun täytyy nyt kyllä mennä nukkumaan.

Luin otsikon ensin, että ’paras markettistrippari’.

Öitä!

Vierailija
9/44 |
04.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Max Factor. Edullinen, hyvin pysyvä ja helposti poistettava. Niitä harvoja tuotteita, joista voisi sanoa hyvä & halpa :)

Munkin suosikki, välillä koitan muuta, mutta aina petyn niihin toisiin.

Vierailija
10/44 |
04.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

No nyt pistit pahan.. mulla leviää kaikki :D

Vierailija
11/44 |
04.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Max Factor Masterpiece.

Paras kaikista.

Vierailija
12/44 |
04.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Bay bay banda eyes, Essencen. Hinta laatusuhde tosi hyvä.

Vierailija
13/44 |
05.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lisäänpä ketjuun mikä on hyvä rajauskynätussi, joka ei leviä? Alla vain puuteri.

Vierailija
14/44 |
05.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Oma suosikkini markettipuolelta on Maybellinen Lash Sensational, pinkkihylsyinen alkuperäisversio muoviharjalla.

Essencen uutta Panda Eyes ripsiväriä pitäisikin kokeilla. Lähteeköhän lämpimällä vedellä vai tarvitseeko meikinpoistoaineen?

Lähtee lämpimällä vedellä.

Vierailija
15/44 |
05.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kannattaisi pohjustaa ja puuteroida ne luomet. Ei mulla muuta.

Terkuin, rasvoittuvat luomet omaava jolla mikään ei leviä kun ennaltaehkäisee sen

Vierailija
16/44 |
05.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Lisäänpä ketjuun mikä on hyvä rajauskynätussi, joka ei leviä? Alla vain puuteri.

Kokeilehan tätä:

https://www.nikkietutorials.com/site/wp-content/uploads/2014/04/Catrice…

Löytyy ainakin Citymarketista. 

Vierailija
17/44 |
05.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kannattaisi pohjustaa ja puuteroida ne luomet. Ei mulla muuta.

Terkuin, rasvoittuvat luomet omaava jolla mikään ei leviä kun ennaltaehkäisee sen

30:n vuoden kokemuksella osaan kyllä meikata. Ripsarit leviää silti ja ainoa mikä todella pysyy on tuo Essencen Panda. Että terveisiä vaan sinnekin.

Vierailija
18/44 |
05.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Essencen lash princess! 🙂

Vierailija
19/44 |
05.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla on Lumenen jotain herkille silmille tarkoitettu. Se ei ole ainakaan mulla sotannut, mutta jos silmät tarpeeksi vuotaa, niin se leviää kyllä.

Vierailija
20/44 |
05.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En kerro, se on vakkarini. Ei täydellinen, mutta minulle riittävä, kun en edes havittele mitään feikkivaikutuksia ja silmälumetta.

Saatan ymmärtää, miksi joku pitää käyttämänsä hajuveden omana tietonaan, mutta että ripsarin?

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi kuusi viisi