Paras markettiripsari?
Pitäisi ostaa uusi ripsiväri, mutta valikoima on suuri. Nyt käytössä joku rimmelin mutta se leviää aina yläripsistä luomivakoon/kulmaluulle. Monta kertaa päivässä joutuu pyyhkimään levinneet ripsarit. Eli mikä olisi hyvä markettiripsari joka ei leviä sillä tavalla? Hinta mielellään max 15e, mutta pieni hinnanylitys ei haittaa.
Kommentit (44)
Oma suosikkini markettipuolelta on Maybellinen Lash Sensational, pinkkihylsyinen alkuperäisversio muoviharjalla.
Essencen uutta Panda Eyes ripsiväriä pitäisikin kokeilla. Lähteeköhän lämpimällä vedellä vai tarvitseeko meikinpoistoaineen?
Mitkä merkit luokitellaan markettiripsarimerkeiksi? Ihan tosissani siis kysyn kun en tiedä. Minun näkökulmasta samat Lumenet yms. löytyy niin marketista kuin tavaratalojen kosmetiikkaosastoilta. Oma ripsarini löytyy sekä Stockalta, Sokokselta jne. Ja myös marketista halvempaan hintaan joten ostan sen Prismasta. Onko tuo nyt siis markettiripsari vai ei kun löytyy myös muista liikkeistä?
Vierailija kirjoitti:
Mitkä merkit luokitellaan markettiripsarimerkeiksi? Ihan tosissani siis kysyn kun en tiedä. Minun näkökulmasta samat Lumenet yms. löytyy niin marketista kuin tavaratalojen kosmetiikkaosastoilta. Oma ripsarini löytyy sekä Stockalta, Sokokselta jne. Ja myös marketista halvempaan hintaan joten ostan sen Prismasta. Onko tuo nyt siis markettiripsari vai ei kun löytyy myös muista liikkeistä?
Onko luokittelulla loppujen lopuksi mitään väliä? Oletan että aloittajan markettiripsiväriksi kelpaa mikä tahansa merkki, joka kuuluu Prisman / Citymarketin tai pienempienkin kauppojen valikoimaan siitä huolimatta missä muualla niitä mahdollisesti myydään.
En kerro, se on vakkarini. Ei täydellinen, mutta minulle riittävä, kun en edes havittele mitään feikkivaikutuksia ja silmälumetta.
Max Factor. Edullinen, hyvin pysyvä ja helposti poistettava. Niitä harvoja tuotteita, joista voisi sanoa hyvä & halpa :)
Mun täytyy nyt kyllä mennä nukkumaan.
Luin otsikon ensin, että ’paras markettistrippari’.
Öitä!
Vierailija kirjoitti:
Max Factor. Edullinen, hyvin pysyvä ja helposti poistettava. Niitä harvoja tuotteita, joista voisi sanoa hyvä & halpa :)
Munkin suosikki, välillä koitan muuta, mutta aina petyn niihin toisiin.
No nyt pistit pahan.. mulla leviää kaikki :D
Max Factor Masterpiece.
Paras kaikista.
Bay bay banda eyes, Essencen. Hinta laatusuhde tosi hyvä.
Lisäänpä ketjuun mikä on hyvä rajauskynätussi, joka ei leviä? Alla vain puuteri.
Vierailija kirjoitti:
Oma suosikkini markettipuolelta on Maybellinen Lash Sensational, pinkkihylsyinen alkuperäisversio muoviharjalla.
Essencen uutta Panda Eyes ripsiväriä pitäisikin kokeilla. Lähteeköhän lämpimällä vedellä vai tarvitseeko meikinpoistoaineen?
Lähtee lämpimällä vedellä.
Kannattaisi pohjustaa ja puuteroida ne luomet. Ei mulla muuta.
Terkuin, rasvoittuvat luomet omaava jolla mikään ei leviä kun ennaltaehkäisee sen
Vierailija kirjoitti:
Lisäänpä ketjuun mikä on hyvä rajauskynätussi, joka ei leviä? Alla vain puuteri.
Kokeilehan tätä:
https://www.nikkietutorials.com/site/wp-content/uploads/2014/04/Catrice…
Löytyy ainakin Citymarketista.
Vierailija kirjoitti:
Kannattaisi pohjustaa ja puuteroida ne luomet. Ei mulla muuta.
Terkuin, rasvoittuvat luomet omaava jolla mikään ei leviä kun ennaltaehkäisee sen
30:n vuoden kokemuksella osaan kyllä meikata. Ripsarit leviää silti ja ainoa mikä todella pysyy on tuo Essencen Panda. Että terveisiä vaan sinnekin.
Mulla on Lumenen jotain herkille silmille tarkoitettu. Se ei ole ainakaan mulla sotannut, mutta jos silmät tarpeeksi vuotaa, niin se leviää kyllä.
Vierailija kirjoitti:
En kerro, se on vakkarini. Ei täydellinen, mutta minulle riittävä, kun en edes havittele mitään feikkivaikutuksia ja silmälumetta.
Saatan ymmärtää, miksi joku pitää käyttämänsä hajuveden omana tietonaan, mutta että ripsarin?
Tämä ei leviä, mutta ei tule kyllä mitään tuuheita ja pitkiä ripsiäkään:
https://cdn.parfumdreams.de/Img/Art/7/Essence-Mascara-Bye-Bye-Panda-Eye…
Hinta n. 4€
Tällä saa vähän enemmän näyttävyyttä ripsiin, mutta ei ole yhtä tahraamaton kuin edellinen:
https://res.cloudinary.com/tokmanni/image/upload/c_pad,b_white,f_auto,h…
Hinta jotain 10€ pintaan.
Ja kyllä, olen kokeillut lähes kaikki.