Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miksi nykyään on niin vaikea löytää avarakatseisia ja sydämmellisiä ihmisiä?

Vierailija
04.08.2020 |

Ovatko ihmiset kovettaneet sydämensä

Kommentit (30)

Vierailija
21/30 |
04.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Aina niitä on ollut vaikea löytää. Perusihminen on julma ja häikäilemätön.

Tämä. Valtaosa ihmisistä on vastenmielisiä hirviöitä.

Vierailija
22/30 |
04.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niinpä

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/30 |
04.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Varmaan siksi, että hyvätkin ihmiset ovat tajunneet, mitä "suvaitsevaisuuden" varjolla suvaitaan. Asioita jotka eivät ole ollenkaan hyviä. Me hyvikset joilla on alkanut järki leikata, olemme kyllästyneet siihen, että ihan mitä tahansa mielenvikaisuutta pitäisi nykyään suvaita ja ymmärtää, sellaista joka tuottaa vain pahaa.

Minulle on tullut jotenkin mitta täyteen maailmanhalaajia, minä haluan halata vain eläimiä ja puita je perhettäni, en saatana kaikenmaailman roistoja ja aatteita ja sekoilua.

Vierailija
24/30 |
04.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Suosittelen tutustumaan vaikka ulkomaalaisiin miehiin, he ovat säilyttäneet iloisuuden ja ovat erittäin kohteliaita, niitä katselee ja kuuntelee paljon mielummin kuin jäyhiä kantiksia

trolli sinä olet. vaikka onhan noita sinisilmäisiä hölmöläisiä olemassa. Päättömiä ja päällisiä.

Vierailija
25/30 |
04.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Varmaan siksi, että hyvätkin ihmiset ovat tajunneet, mitä "suvaitsevaisuuden" varjolla suvaitaan. Asioita jotka eivät ole ollenkaan hyviä. Me hyvikset joilla on alkanut järki leikata, olemme kyllästyneet siihen, että ihan mitä tahansa mielenvikaisuutta pitäisi nykyään suvaita ja ymmärtää, sellaista joka tuottaa vain pahaa.

Minulle on tullut jotenkin mitta täyteen maailmanhalaajia, minä haluan halata vain eläimiä ja puita je perhettäni, en saatana kaikenmaailman roistoja ja aatteita ja sekoilua.

Juuri sinä olet sellainen esimerkki saastaisesta hirviöstä joiden metsästäminen pitäisi Maa-ja metsätalousministeriön luvalla olla laillista.

Ei empatian rippeitäkään, olet pelkkä sieluton örkki joka vihaa kaikkia jotka ovat erilaisia kuin sinä.

Vierailija
26/30 |
04.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

persuöyhö activated!

Vierailija
27/30 |
04.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Aina niitä on ollut vaikea löytää. Perusihminen on julma ja häikäilemätön.

Tämä. Valtaosa ihmisistä on vastenmielisiä hirviöitä.

Koska lähtökohdat toiseen tutustuessa on yllä mainitun kaltaiset, ihmiset ovat tyypillisesti hitaasti lämpiävää ja varovaista sakkia. Varmasti kun vähän paremmin tutustuu, löytyy sitä sydämellisyyttä ja avarakatseisuutta yhdestä jos toisestakin, kun suojakilvet uskaltaa vaan alas laskea.

Vierailija
28/30 |
04.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yritän muistuttaa itseäni siitä, ettei kannata odottaa muilta ihmisiltä niin paljon. Harvemminpa itsekään täytän omia odotuksiani. Itse uskon, että ihmiset ovat pääasiassa hyväntahtoisia, ainakin niin kauan kuin heillä on siihen varaa ja mahdollisuuksia. Ihminen on kuitenkin erehtyväinen, vaikka yrittäisikin olla hyvä. Ei kai juuri kukaan tahdo olla ikävä ihminen? Ainakin omat ikävyyteni näen ajoittaisina epäonnistumisina ja ajattelemattomuuksina, en arvoni mukaisena harkittuna toimintana. Ehkä pitäisi nähdä myös muiden ikävä käytös yleensä näin. Ei toki naiivisti. Jotkut ihmiset eivät oikeasti välitä, vaikka aiheuttaisivat muille harmia. Mutta suurin osa välittää. Muistakaa, että netti vääristää todellisuutta. Ääripäät korostuvat, ja tietynlaiset ihmiset huutavat eniten. Lisäksi aivot huomaavat negatiivisen ja huolestuttavan voimakkaammin kuin positiivisen ja turvallisen.

Jos ihminen todella olisi luonnostaan täysi kusipää, niin silloinhan ei voisi enää edes olla pettynyt tai vihainen ihmiskuntaan. Ihminenhän vain toteuttaisi pahuudella luontoaan, se olisi niin itsestään selvää, että siitä ei jaksaisi edes harmistua. Harmistus tulee siitä, että välillä usko ihmiskuntaan palaa ja välillä se menetetään, yksittäisten kokemusten myötä. Parempi olisi vain ymmärtää, että on erilaisia ihmisiä ja niitä ikäviä tapauksia tulee aina vastaan, mutta se ei tarkoita, etteikö myös hyviä tyyppejä olisi.

Vierailija
29/30 |
04.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Täällä olisi ollut yksi, mutta kiitos sen, että tulee välittömästi alistusyritysten ja hyväksikäyttöyritysten kohteeksi, kun ystävällisyys ja empatia on ihmisille yhtä kuin heikkous/tyhmyys niin pakko kovettaa itsensä ja kääntää empatia sisään päin.

Vierailija
30/30 |
04.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Syy tohon ap:n kysymykseen on se, että ihminen ei näe toisen ihmisen ajatuksia. Helppo sitä on olettaa toisen olevan muuta, kuin onkaan.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän viisi kaksi