Mieheni ei enää suostu nussimaan mua kun mulla on liian pienet rinnat, liian isot nännipihat ja iso klitoris :-(
Kommentit (40)
tänne vaan meillä leivotaan.
Tuskinpa rintojesi koko on ainakaan pienentynyt siitä kun aloitte seurustelemaan, nännipihojen koosta en osaa sanoa miehenä mitään, tai oikeammin niitten kasvamisesta. Ei kait hän pelkkiä tissejä nai???
Ja mieshän on itse tietysti kaikin puolin oikein unelmien täyttymys...(ainakin omasta mielestään)
Nii on mulki joten en oo saanut miestä.;( t 28v
Voi kuule, täällä suunnassa ei munaa heru vaikka on isot rinnat ja hyvät nännipihat sekä tiukka toosa mutta onneksi miehet ei maailmasta lopu. Tsemppiä!
Onko sulla ihan aa-kupin tubulaariset ketunnenät tai hyttysenpistot? Miksei kelpaa?
Itse ainakin kiihotun valtavasti pienistä rinnoista, enkä tiiä miksi. (Olen toki vasta 17vee)
Keksi parempi provo. Ne rinnat lititstyy lähetyssaarnaajassa, eli ei näy. Iso klitorishan vain lisää omaa nautintoasi eikä vaikuta mieheen mitenkään.
ELI MUUTA POIS PORVOOSTA
[quote author="Vierailija" time="14.07.2006 klo 15:04"]
[/quote] Nyt Kantsii vaihtaa pikaisesti mies toiseen, joka ymmärtää sinua.
[quote author="Vierailija" time="07.07.2015 klo 23:25"]
[/quote] Missä päin olet, voitais tavata ja katsoa pitääkö tollaiset höpinät läheskään paikkaansa.
Hei, jos rintasi ei kelpaa miehellesi, hän varmaan jo panee jotain toista naista. Ei kannata jäädä itkemään tollaisen miehen perään.
Onpa outo mies jos ei pimpsa kelpaa!! Suunnilleen ainoa laatuaan.
Ah, me tehtiin sovinto. Mies ei sillon suostunut nussimaan, koska pelkäsi, et tuun raskaaksi. Silleen hassu juttu, et sit me naitiin ja mä tulinkin raskaaksi. Olin revetä noloudesta, mut me tehtiin sovinto ja poikamme täyttää keväällä 10 vuotta.
-ap
Vierailija kirjoitti:
Onpa outo mies jos ei pimpsa kelpaa!! Suunnilleen ainoa laatuaan.
Miehenkö pitäisi tyytyä naiseen kuin naiseen koska saa maailman lahjaa eli pillua?
Suurin ja ainoa syy miksi miehesi ei suostu yhdyntään kanssasi on erittäin väljä/suuri vaginasi.
Ainut millä sinut voi tyydyttää on kasi tai kaksi sisään eli fisting...
Pienet rinnat, isot nännipihat ja suuri kitoris?
Kiva kun onnistuitkin kuvaamaan sellaisen vartalon joka todella kiihottaa ;)
Kannattaisiko vaihtaa miestä jos nykyinen ei halua oitis päälle kun vähän vilautat sivutissiä hihattoman paidan alta?
Vierailija kirjoitti:
Hanki itsellesi rakastaja, se kannattaa.
Germanekka kirjoitti:
Pienet rinnat, isot nännipihat ja suuri kitoris?
Kiva kun onnistuitkin kuvaamaan sellaisen vartalon joka todella kiihottaa ;)
Kannattaisiko vaihtaa miestä jos nykyinen ei halua oitis päälle kun vähän vilautat sivutissiä hihattoman paidan alta?
Vilauta sitä tissiäsi sopivasti vieraille miehilleensi keväänä miehesi nähden ja katso miten miehesi siihen reagoi.
Minä vähän vilautin mieheni nähden. Olin unohtanut liivit kotiin ja pudotin tahallani kännykän kaupan lattialle niin että pari miestä kiinnitti huomiota mun kaulaaukkoon.
No voi sua. Mulla on pienet rinnat, isot nännit ja iso klitoris, mieheni panee mua joka päivä, nuolee ja pitää hyvänä muutenkin. Sinuna miettisin miksi edes olette yhdessä ja miksi hän on suhteen kanssasi aloittanut jos ei pidä vartalostasi. Perin kummallista.
sulle, kun kerran tänne ne kerrot.