Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Pidän itseäni muita parempana. Kysyttävää?

Vierailija
17.07.2013 |

Otsikossa oleellinen. 

Kommentit (50)

Vierailija
1/50 |
17.07.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minäkin pidän itseäni parempana kuin muut. Pidätkö AP itseäsi parempana kuin suurin osa "muista" vaiko parhaana kaikista? Jos olet mielestäsi kaikkein paras niin se on ongelma ja meidän pitää ehkä tapella asiasta.

Vierailija
2/50 |
17.07.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä tänne samalle tasolle muita mahtuu, mutta ei ylemmäksi. Menen kohta töihin, vastailen sitten kun ehdin, jos on vielä kysyttävää. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/50 |
17.07.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Huono kirjoittaja olet.

Vierailija
4/50 |
17.07.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="17.07.2013 klo 06:49"]

Huono kirjoittaja olet.

[/quote]

Väärin. "Olet huono kirjoittaja" on oikea muoto. Ap. Tarkoitankin luonnetta, en ominaisuuksia. Et kysynyt tätä, mutta vastaan silti. 

Vierailija
5/50 |
17.07.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olet rasittava. Ei mulla muuta.

Vierailija
6/50 |
17.07.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="17.07.2013 klo 06:53"]

Olet rasittava. Ei mulla muuta.

[/quote]

Rasittaviakin ihmisiä tarvitaan, jotta osa saisi tuntea itsensä paremmaksi, vaikka ei oikeasti ole. Mutta nyt pitää mennä. Ap. 

Vierailija
7/50 |
17.07.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuvaile ne luonteenpiirteesi jotka ovat muita parempia.

Vierailija
8/50 |
17.07.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minuakin kiinnostaa miksi? Oletko ylivertaisesti koulutettu sekä henkisesti ja fyysisesti omaa luokkaasi? Epäilen, ettet ole.

Vierailija
9/50 |
17.07.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei millään pahalla, mutta täällä palstalla teitä on kolmetoista tusinassa...

Vierailija
10/50 |
17.07.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

reipashenkinen ja rohkea ainakin olet, hauskaa syksyn odotusta sinne kaikille mua paremmille ihmisille.

Vierailija
11/50 |
17.07.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oletko huumorintajuinen vai asperger?

t. tavis

Vierailija
12/50 |
17.07.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aloituksesi on paradoksi.

Itseään muita parempana pitävä ihminen ei millään ilveellä ole yhtä hyvä ihminen kuin ne, jotka eivät korota itseään.

Vierailija
13/50 |
17.07.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Millä perustelet tuon, 13?

Vierailija
14/50 |
17.07.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="17.07.2013 klo 10:06"]Millä perustelet tuon, 13?[/quote]

Hah! Pitääkö sitä edes perustella?

Että ylimieliset, itseään muita parempana pitävät ihmiset ovat ihmisinä päinvastoin huonompi kuin ne, jotka pitävät itseään tasavertaisena ikään, sukupuoleen, ihonväriin - tai mihin vaan katsottuna? No ei pidä.

Tämä on ollut sivistyneen ihmisen merkki jo ajalta ennen ajanlaskua: "Jokainen, joka itsensä korottaa, alennetaan, mutta joka itsensä alentaa, se korotetaan" (Raamattu)

Ja ei, en ole uskovainen.

Vierailija
15/50 |
17.07.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lienee kohteliasta vasta, kun kerran kysyt: et kiinnosta.

Vierailija
16/50 |
17.07.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä minäkin pidän itseäni parempana kuin perus palstamammaa, mutta oikeassa elämässä olen korkeintaan keskikastia. Tästä pitää huolen työpaikka yliopistolla, jossa kilpaillaan jatkuvasti tutkimusmäytöillä ja julkaisujen määrällä. Siinä kisassa olen valitettavasti jäänyt parempien jalkoihin. Toisaalta, opetustaitoani on kehuttu, joten en onneksi ole ihan paska.

Jos kuvittelee olevansa muita parempi, niin todennäköisesti vain liikkuu luuseripiireissä. Kannatta hankkia haastavampi vertailupohja.

Vierailija
17/50 |
17.07.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eksyiköhän se työmatkalla?

Vierailija
18/50 |
17.07.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

"Kyllä minäkin pidän itseäni parempana kuin perus palstamammaa, mutta oikeassa elämässä olen korkeintaan keskikastia"

Mielenkiintoista.

Mikä tekee toisesta ihmisestä paremman kuin muut? Onko se raha, koulutus, ulkonäkö, poliittinen suuntaus, luonne vai mikä?

Onko älykäs, koulututettu, varakas, mutta ilkeä, itsekäs ja muista piittaamaton ihminen parempi kuin köyhä, ruma, tyhmä, mutta empaattinen ja viimeiset roponsa kodittomille lahjoittanut ihminen?

Vierailija
19/50 |
17.07.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="17.07.2013 klo 10:39"]

"Kyllä minäkin pidän itseäni parempana kuin perus palstamammaa, mutta oikeassa elämässä olen korkeintaan keskikastia"

Mielenkiintoista.

Mikä tekee toisesta ihmisestä paremman kuin muut? Onko se raha, koulutus, ulkonäkö, poliittinen suuntaus, luonne vai mikä?

[/quote]

Vastaan, että yleinen elämänhallinta. Palikat on kasassa ja homma skulaa.

Vierailija
20/50 |
17.07.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

TIEDÄN että olen parempi mitä ap, turha kuitenkaan kysyä minulta mitään, koska en kuitenkaan viitsi huonommilleni mitään selittää.