Tarina minkä tänään kirjoitin
Tykkään naisista naisellisissa kuteissa. ei liian seksikkäät eikä eroottiset.
sellaset mistä nainen itsekin tykkää ja mielellään vilautta "vahingossa" hameen alta
Fantasiaani kuulu myös kevyt pakotus pukeutua hänen käytettyihin pöksyihin ja housuliiveihin. Voimakas virtsan haju kuuluu asiaan.
Fetishini sai alkuunsa varmaan silloi ku olin vielä 6-8 vuotias.
Mummini luona ollessa yötä leikittiin siskoni kanssa pukletumista mummin alusasuihin ja mummikin huomas. Pyysin yöks hänen pöksyt ja yöpaitan, ku kuulemma housujem kumi kuristi mahaa. Ja hän myös antoi ja kehui mua nätiks. Oli sellanen jännä tunne koskettaa itseäni silkisen pinnan läpi ja vielä outompi olo tuli ku teki sitä tarpeeksi. myöhemmin selvis että se ihan normaali stontis oli.
Aina silloin tällöin kävin itse hakemassa mummin alkkareita ja pitkiä alushameita. Kiihotti ja jännitti kamalasti.
vuosi tai pari sen jälkeen tutkin uusia ulottovuuksia mummulassa ja löysin laatikon missä oli useat hänen pöksyt, mitä ei ollut viikattu ollenkaan.
Muistaessa paikan ja ruinattua taas pöksyt yöks jalkaan menin ns juomaan ku kaikki nukkui. Riisuin pois pöksyt ja kaivoin laatikosta mielyttävämät tuntuiset minkä sain siis muutamat.
Oli pimeä ja yritin selviytyä kankaasta missä suunassa on isompi reikä ja että onko oikein päin.
Lopuksi vedettyä jalkaan, huomasin että kaikki ei taida olla kohalla. Pitemmäks tutkimiseks ei ollut oikein aikaa, koska jokin liikkui huoneiston suunalla.
Vedin nopeasti edelliset pöksyt toisten päälle.
Sieltä sit tulikin mummi kysymään, mitä mä oikein sählään siinä keskellä yötä... ai juomaan.. oli hämärää, eikä tarvinnut sytyttä valoja pakosta. elikkä kävin vesiämpärillä ottamassa muutaman huikan, sydän tykyttäen. Pelkäsin että mummi kuulee mun sydämmen äänet......
Mentiin sit sänkyyn (nukuttiin samassa huonessa).
Vasta sängyssä muistin että olin unohdanut parit pöksyt johonkin levälle...
Kävin äkkiä hakemassa... ja laidoin tyynyn alle.
Alettuaan tutkiskelemaan itseni pöksyjen läpi löysin että jalkojen väli kovempi ja ryttysempi sekä tuntuu karkeammalta. Aamulla selvisi että olin käynyt vahingossa mummin likapyykkikorista nappamassa pantalonit, mitä oli kuivunut eritteistä ja nesteistä kovat ku korput. Tyynyn alla oli saman tapaiset parit pitkälahkeiset melkein ruskeat jalkojen välistä. Mummilla oli varmaan ongelmia pissan karkamisen kanssa eikä silloin tiedetty mitään tena ladysta.
Sisälläni sykkii ja ihme jännittynyt ja outo olo tuli niitä haistellessaan ja kosketellessaan..
Siitä tulikin vähän pitempi tarina ja on ensimmäinen kerta ku tuon sen julki.
Olisit edelleen pitänyt omana tietonasi. Luin vähän matkaa, mutta alkoi oksettaa....