Rakastelutyyny(asento/tuki)
Käytättekö kyseisii aputyynyjä rakastaltaessa.kertokaa minkälaisii mistä ostettu .missä asennossa toimii parhaiten.Naiset mielellään kertovat kans.8
Kommentit (23)
Kova sohvatyyny on paras, jos löytää tarpeeksi ison, jotat voi taittaa sen kaksinkertaiseksi. Meillä on Kodin Anttilasta ostettu. Ja sellainen, että irroitettavan tyynynpäällisen voi sitten pestä pesukoneessa vaikka käytämmekin siinä päällä lisänä tavallista tyynynpäällistäkin. Meillä on käytössä minun lantioni alla lähetyssaarnaajassa ja miehen pepun alla ratsastuksessa. Minun ei tarvitse mennä ihan alas, kun mies käyttää tyynyä kaksinkerroin.
Pillun nuolemisessa käytämme sohvatyynyjä. Pillu on siinä kun tarjottimellaM50+.
Ikeasta iso rullatyyny.
Juuri sopivan korkuinen ja jämäkkä ilman että on kova, lantion alle
[quote author="Vierailija" time="14.08.2015 klo 11:53"]
Tänää tuli postista haettua tommonen tyyny.pitää viäl kattoo hyvä ajan kohta tolle kokeilulle.
[/quote]tänää tuli testattua tyynyä.hyvin toimo kumpiki nautti siitä.ainaki pari asentoo kokeiltii.pyllyn alla toimi hyvin nostaa persettä hyvin.vaimo tykkös just kun sormetti sitä siitä asennosta.
[quote author="Vierailija" time="17.06.2015 klo 16:57"]
Kova sohvatyyny on paras, jos löytää tarpeeksi ison, jotat voi taittaa sen kaksinkertaiseksi. Meillä on Kodin Anttilasta ostettu. ...
[/quote]
Mikä helvetti on "Kodin Anttila"?
Kodin Anttila näyttää muuttaneen nimensä, kun Kesko myi Anttilan ties keille keinottelijoille. Google antaa Kodin Anttila-haulle vastaukseksi Kodin 1. Jos et osaa googlata, koita vaikkapa:
En katsonut, onko uusi keinottelija lopettanut hyvän seksityynyn myynnin. Sen voit itse etsiä, toivottavasti osaat.
Vierailija kirjoitti:
Kodin Anttila näyttää muuttaneen nimensä, kun Kesko myi Anttilan ties keille keinottelijoille. Google antaa Kodin Anttila-haulle vastaukseksi Kodin 1. Jos et osaa googlata, koita vaikkapa:
http://www.kodin1.com
En katsonut, onko uusi keinottelija lopettanut hyvän seksityynyn myynnin. Sen voit itse etsiä, toivottavasti osaat.
Up2!
Kietaisen vaan peiton pepun alle, kun mies alkaa nuolemaan. Siten saa paremman asennon koholle eikä miehen niskakaan joudu rasittavalle mutkalle.
Vierailija kirjoitti:
Kietaisen vaan peiton pepun alle, kun mies alkaa nuolemaan. Siten saa paremman asennon koholle eikä miehen niskakaan joudu rasittavalle mutkalle.
tykkäätkö kun saat suuseksiä?
Vierailija kirjoitti:
Inhoan suuseksiä. Mulla on takapillu ja tyyny tuo pillua edemmäs.
ah.se varmaa näyttää ihanalta sen kanssa.nostaa ihanasti sitä ylöspäin.tykkäätkö käyttää mitää seksiasuja?
En ole ostanut, mutta katsellut kun noista on ollut juttua ;) Kaalimadosta saa nykyään seksityynyjä mutta edullisempia taitavat olla muissa kaupoissa ehkä. Tai sitten on hinnoiltaan aika samoissa https://www.seksikauppa.fi/tuote/liberator--jaz-musta/40383/ Ei siis enää pelkästään jostain erikois-apuvälinekaupoista saa seksityynyjä, vaan on ihan "tavallisillekin" helpotuksen hakijoille...
Ihan tavallinen paksu tyynyt ollut käytössä. Aina vaimon pyllyn alla nuollessa ja lähetyssaarnaajassa. Tulee parempi kulma suolla ja naida. Lisäksi vaimo saa paljon paremmin selän kaarelle orkuisssa, eikä rasita selkää. Sama juttu vaimo päällä, tyyny mun pyllyn alla. Sama juttu takaa naidessa, tyyny vaimon lantion alla. Nelinkontin naiminen kun ei onnistu, menee liian syvälle.
Meillä toimii todella hyvin tämmönen seksityyny. Tuo paljon uutta asentoihin. Käsiraudat tuossa mukana on iso plussa. https://www.salapalatsi.fi/bdsm-bondage/8081-seksityyny-kasiraudoilla.h…
Makuuhuoneen sisustukseen kuuluu meillä yksi ylimääräinen tyyny. Tavallinen Ikean tyyny, mutta mahdollisimman paksu ja jämäkkä. Lähetyssaarnaajassa pidän sitä peppuni alla. Mies pääsee jotenkin paremmin sisään, kun naisena olen vähän koholla. Liittyneekö siihen, että olen huomattavasti miestäni lyhyempi. Tyyny on hyvä myös nuoltaessa.
En tiennytkään, että on varsinaisia seksityynyjä on myytävänä.
N37
Meillä on puöreä tyyny halkaisija 40cm. Siihen kun lasken mahalleni niin mieheni on hyvä naida minua takaa ja syvälle menee. Tyyny lantion allla ja selkä koukussa tuntuu että menee toooosi syvälle ja saan räjähtäviä orjasmeja useita. Tia 28.
Vähän kova 40-40 cm sohvatyyny päälisellä , mutta, jos otan takaa niin, että rouva nojaa kirjoituspöydän päälle , niin sitten hänelle pitää olla suuri ja pehmoinen tyyny rinnan alle
Vierailija kirjoitti:
Makuuhuoneen sisustukseen kuuluu meillä yksi ylimääräinen tyyny. Tavallinen Ikean tyyny, mutta mahdollisimman paksu ja jämäkkä. Lähetyssaarnaajassa pidän sitä peppuni alla. Mies pääsee jotenkin paremmin sisään, kun naisena olen vähän koholla. Liittyneekö siihen, että olen huomattavasti miestäni lyhyempi. Tyyny on hyvä myös nuoltaessa.
En tiennytkään, että on varsinaisia seksityynyjä on myytävänä.
N37
Mitä mieltä olette säkkituolista tässä tarkoituksessa?
Tänää tuli postista haettua tommonen tyyny.pitää viäl kattoo hyvä ajan kohta tolle kokeilulle.