Mitä ajattelet vapaamielisestä naisesta...
joka on käynyt tai käy silloin tällöin seksibileissä? Eli tälläisissä swingereiden ja muiden seksuaalisesti vapaamielisten ihmisten iltamissa joissa harrastetaan mm. kimppakivaa, parinvaihtoa ja illan aikana voi olla useampi eri kumppani kierroksessa.
Mitä jos miehenä tapailet naista joka kertoo "harrastaneensa" tai kokeilleensa tällaista, onko turn off?
(ja aihe ei kuulu seksi-osioon koska kysymys koskee asentaita ja ennakkoluuloja)
-N36
Kommentit (133)
Parikin tuttua miestä kertoi käyneensä (10vuotta nuorempia) tinderin kautta treffeillä ja molemmilla oli kokemusta naisesta joka oli seksisivustolla esittelemässä sulojaan. Toinen löysi vahingossa ja toinen sai vinkin ja nainen tuli tunnistetuksi tatuointien perusteella- se oli sitten että moi ja hyvät jatkot.
Ei kiitos missään nimessä. Tuo asia kannattaa naisen tehdä heti selväksi treffailukaverilleen, niin ei tuhlata turhaan aikaa vääränlaisen ihmisen kanssa
mies52v
Tulin mielenkiinnosta katsomaan, mitä täällä puhutaan aiheesta. Olen ehkä hieman yllättynyt, miten monta tuomitsevaa ja asiaan negatiivisesti suhtautuvaa kommenttia tuli. Elämme kuitenkin vuotta 2020.
Itse en ole vastaavissa bileissä ollut enkä tiedä uskaltaisinko edes mennä. En kuitenkaan tuomitse ja mielelläni kuulisin millaisia tapahtumia oikeasti ovat. Nyt mielikuvat kyseisistä bileissä tulee siitä, miten leffoissa ym ne on esitelty. Olisi hauska tietää millaisia ovat oikeassa elämässä. Ja jos sinne on tarkoin valittu osallistujat, miten tämä valinta tehdään jne. Itselle ei ole mitenkään turn off- aihe. Ja olen siis nainen, mutta jos tapailemani mies olisi käynyt vastaavissa, ei se automaattisesti olisi hylky. Riippuen vähän miten asiasta kertoo ja millainen tyyppi muutenkin on.
Ihan naisnäkökulmasta kysyisin ap:lta, että mitä naisena saa irti siitä, että on monen eri miehen pantavana jossain juhlissa? Varmasti näillekin juhlille on kysyntää, eikä niistä muille toki haittaa ole eli ihan ok heille, jotka tällaisesta pitävät, mutta kyllä itse aina (perinteisenä?) naisena mietin, että mikä saa naisen osallistumaan näihin juhliin? Itse ehkä etsin seksiltä vähän eri asioita.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Neuvon sua ap näin 47v naisena olemaan kertomatta tuollaisia juttuja tulevalle miehellesi. Miehet on niin vanhanaikaisia, etteivät edes meinaa yhden illan suhteita hyväksyä jos niitä on joskus ollut eikä kannata sanoa, montako miestä on ollut.
Joo eiköhän tämä tullut selväksi jo ainakin tämän ketjun perusteella :D Jotenkin vain yllätyin miten ahdasmielisiä miehet yhä 2020 ovat. Että naisen seksuaalisuus onkin niin iso uhka ja tabu. Silti vaimolta odotetaan vaikka ja mitä sirkustemppuja siellä aviovuoteessa ja iso osa miehistä juokseen sen lisäksi vielä vieraissa. huoh.
-ap
Kylläpä vaikutat inhottavalta. Ihmiset ahdasmielisiä kun porukka ei innostukaan siitä että voimaantunut nainen jakaa itseään. Lol. Naisen seksuaalisuus ei ole uhka eikä tabu, yhden yön jutut ja seksibileet on, ihan sama kumman sukupuolen edustaja niitä harrastaa. Turha vinkua.
Tämä! Milloinkohan nämä rohkeat seksuaaliset naiset tajuavat, että vuoden 2020 seksuaalinen tasa-arvo ei tarkoita sitä, että molemmat sukupuolet panevat ketä sattuu? Tasa-arvoa on se, että nykyään myös irtosuhteita harrastava mies tuomitaan.
Vierailija kirjoitti:
Ihan naisnäkökulmasta kysyisin ap:lta, että mitä naisena saa irti siitä, että on monen eri miehen pantavana jossain juhlissa? Varmasti näillekin juhlille on kysyntää, eikä niistä muille toki haittaa ole eli ihan ok heille, jotka tällaisesta pitävät, mutta kyllä itse aina (perinteisenä?) naisena mietin, että mikä saa naisen osallistumaan näihin juhliin? Itse ehkä etsin seksiltä vähän eri asioita.
orgasmeja? eri
Juu, mieli on "vapaalla".
Moni ihminen hakee seksistä sparrausta ja psyykenlääkettä.
Joillekin tylsäelämä on tylsää.
Jännää pitää olla, tuntea olevansa Elossa.
Addiktioita on moneen lähtöön.
Elämässä pitää tehdä Valintoja.
Sanotaan kasvamiseksi...
Pidä nyt huoli itsestäsi kuitenkin.
Karkkikaupan karkit voi olla yllättäviä.
Vierailija kirjoitti:
En lähtisi kyselemään mielipidettä vauvapalstalta, kun täällä nyt tuomitaan suunnilleen kaikki seksiin liittyvät jutut, ja kokeilunhaluisemmat ihmiset suoraan roviolle :D Niinkin arkipäiväiset asiat kuin an*aaliseksi tai nieleminen on täällä kirottu moneen kertaan, vaikka ovat ihan normi juttuja monen taviksen parisuhteessa. Seksimyönteinen palsta tämä ei missään nimessä ole.
Ap, uskoisin että moni näkee plussana sen että suhtaudut kokeilunhaluisesti, ennakkoluulottomasti ja leikkimielisesti seksiin. En tiedä minkä ikäisiä vastaajat täällä ovat, mutta tuskin tuo on kovin monelle nuoremmalle kaupunkilaiselle deal breaker, tai edes hirveän shokeeraavaa. Ne jotka sen kokevat luotaantyöntävänä kannattaakin skipata heti alkumetreillä. Tuskin sopisitte yhteen muutenkaan.
Samaa mieltä. Ihmeellisen ahdasmielisiä kommentteja täällä.
Minulle ap:n tyyli ei sopisi, mutten näe siinä moraalisesti mitään tuomittavaa. N50
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Neuvon sua ap näin 47v naisena olemaan kertomatta tuollaisia juttuja tulevalle miehellesi. Miehet on niin vanhanaikaisia, etteivät edes meinaa yhden illan suhteita hyväksyä jos niitä on joskus ollut eikä kannata sanoa, montako miestä on ollut.
Joo eiköhän tämä tullut selväksi jo ainakin tämän ketjun perusteella :D Jotenkin vain yllätyin miten ahdasmielisiä miehet yhä 2020 ovat. Että naisen seksuaalisuus onkin niin iso uhka ja tabu. Silti vaimolta odotetaan vaikka ja mitä sirkustemppuja siellä aviovuoteessa ja iso osa miehistä juokseen sen lisäksi vielä vieraissa. huoh.
-ap
Kylläpä vaikutat inhottavalta. Ihmiset ahdasmielisiä kun porukka ei innostukaan siitä että voimaantunut nainen jakaa itseään. Lol. Naisen seksuaalisuus ei ole uhka eikä tabu, yhden yön jutut ja seksibileet on, ihan sama kumman sukupuolen edustaja niitä harrastaa. Turha vinkua.
Tämä! Milloinkohan nämä rohkeat seksuaaliset naiset tajuavat, että vuoden 2020 seksuaalinen tasa-arvo ei tarkoita sitä, että molemmat sukupuolet panevat ketä sattuu? Tasa-arvoa on se, että nykyään myös irtosuhteita harrastava mies tuomitaan.
Irtosuhteet ja orgiat ovat kaksi eri asiaa. Irtosuhteita ei nykyään kukaan tuomitse, ellei niitä nyt ole useita kymmeniä/satoja. Jokaisella tai ainakin melkein jokaisella meillä on varmasti ollut irtosuhteita jossain elämän vaiheessa, ja suhteet usein alkavat irtosuhteina, jotka vaan syystä tai toisesta sitten jatkuvatkin pidempään. Orgioihin osallistuminen on asia erikseen. Se vaatii jo vähän eri luonnetta...
Vierailija kirjoitti:
No omakohtaisesti en mene sinne ollakseni monien miesten pantavana (joku voi siitäkin toki syttyä). Menen sinne tutustumaan samanhenkisiin ihmisiin, viettämään aikaa ja harrastamaan seksiä valitsemani miehen kanssa johon tunnen fyysistä vetoa. Jos on jotain mitä haluaa kokea esim kolmen kimppa niin se onnistuu. Se on hauskanpitoa.
-ap
Yliseksuaalinen Kinder-nainen on turn off.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
orgasmeja? eri
Orgasmeja saa helpommin yleensä tutun kumppanin kanssa. Vai onko kyse sarjaorgasmeista? Kun yksi mies laukeaa, niin toinen perään ja jokaiselta saa orkut vai?
En ajattelisi yhtään mitään, ei kiinnosta tuntemattomien touhut pätkän vertaa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
orgasmeja? eri
Orgasmeja saa helpommin yleensä tutun kumppanin kanssa. Vai onko kyse sarjaorgasmeista? Kun yksi mies laukeaa, niin toinen perään ja jokaiselta saa orkut vai?
Ei, vaan on kyse uutuudenviehätyksestä ja jännityksestä. Kuulostaako tutulta? Kyllä - addikti. Eikä tule paranemaan ilman terapiaa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
-ap
Serkkua ei ole koskaan tuomittu orgioissa käymisestä. Ex kuulemma innostui orgioista just serkun takia. Kertoo aika avoimesti harrastuksestaan ja suurinosa on esim. tupareissa ollut ok:na.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
orgasmeja? eri
Mä en koskaan saa(nut). Vaihdoin miehen leluun jolta saan joka kerta :p
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
No omakohtaisesti en mene sinne ollakseni monien miesten pantavana (joku voi siitäkin toki syttyä). Menen sinne tutustumaan samanhenkisiin ihmisiin, viettämään aikaa ja harrastamaan seksiä valitsemani miehen kanssa johon tunnen fyysistä vetoa. Jos on jotain mitä haluaa kokea esim kolmen kimppa niin se onnistuu. Se on hauskanpitoa.
-ap
Ok, kiitos vastauksesta :). Löytyisikö sieltä porukasta sitten helpommin se samanhenkinen ihminen ihan parisuhteeseenkin? Sellaisen miehen, joka ei näitä juhlia itse harrasta, voi olla ehkä vaikea hyväksyä naisenkaan osallistumista. Seksuaalisuus on niin henkilökohtainen asia, ettei näissä oikein voi vaatia toisilta "hyväksyntää". Itse en tuomitse muiden (laillisia) mieltymyksiä, mutta toivon kyllä omalta kumppanilta suht samanlaista suhtautumista ja mieltymystä seksiin, kuin itselläkin on. Parisuhde toimii huomattavasti paremmin näin, eikä kenenkään tarvitse sitten "uhrautua" tai "tyytyä" itselle epätyydyttävään seksielämään toisen takia.
Kaverinaisen kohdalla: "Onpa mielenkiintoista, voitko kertoa vähän mitä siellä tapahtuu? Tosi jännää."
Prospektiivisen seurustelukumppanin kohdalla: välitön turn-off ja suhde poikki. Ajattelemme tosi eri tavalla seksistä enkä pysty olemaan aidosti mukana intiimeissä hetkissä tunteella, jos tiedän toisesta tällaista itsensätarjoilun historiaa.
M32
Vierailija kirjoitti:
Tulin mielenkiinnosta katsomaan, mitä täällä puhutaan aiheesta. Olen ehkä hieman yllättynyt, miten monta tuomitsevaa ja asiaan negatiivisesti suhtautuvaa kommenttia tuli. Elämme kuitenkin vuotta 2020.
Itse en ole vastaavissa bileissä ollut enkä tiedä uskaltaisinko edes mennä. En kuitenkaan tuomitse ja mielelläni kuulisin millaisia tapahtumia oikeasti ovat. Nyt mielikuvat kyseisistä bileissä tulee siitä, miten leffoissa ym ne on esitelty. Olisi hauska tietää millaisia ovat oikeassa elämässä. Ja jos sinne on tarkoin valittu osallistujat, miten tämä valinta tehdään jne. Itselle ei ole mitenkään turn off- aihe. Ja olen siis nainen, mutta jos tapailemani mies olisi käynyt vastaavissa, ei se automaattisesti olisi hylky. Riippuen vähän miten asiasta kertoo ja millainen tyyppi muutenkin on.
Vuonna 2020 edelleen suurin osa maailman ihmisistä toivoo parisuhdetta, johon sisältyy heteroseksi. Jos ei olla vielä päästy yli edes uskontojen taruolennoistakaan ja muutenkin elämä on loppujen lopuksi edelleen hyvin samankaltaista, kuin aikaisempinakin vuosisatoina, niin miksi asenteet seksiä kohtaan olisivat muuttuneet?
Onneksi minulla ei ole tyttäriä. Et todellakaan ole vaimoainesta🌰🤧
Ei varmaan olekaan tuolla asenteella. Kummasti tietyistä maista saa vielä vaimon paitsi tietenkin köyhät ja asennevammaiset.