Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mitä ajattelet vapaamielisestä naisesta...

Vierailija
04.08.2020 |

joka on käynyt tai käy silloin tällöin seksibileissä? Eli tälläisissä swingereiden ja muiden seksuaalisesti vapaamielisten ihmisten iltamissa joissa harrastetaan mm. kimppakivaa, parinvaihtoa ja illan aikana voi olla useampi eri kumppani kierroksessa.
Mitä jos miehenä tapailet naista joka kertoo "harrastaneensa" tai kokeilleensa tällaista, onko turn off?

(ja aihe ei kuulu seksi-osioon koska kysymys koskee asentaita ja ennakkoluuloja)

-N36

Kommentit (133)

Vierailija
21/133 |
04.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Koska itse en toistaiseksi tuonkaltaista elämäntyyliä harrasta, mihinkään vakavempaan en tuollaisen naisen kanssa ryhtyisi. Kevyempi suhde voisi ehkä jossain määrin toimia, kunhan vaan nainen takaisi minulle pääsyn kimppakivoihin sun muuhun.

Vierailija
22/133 |
04.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Anteeksi, mutta et ole parisuhdemateriaalia.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/133 |
04.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Eli ei kannata kertoa ennenkuin on varma että mies on samanhenkinen tyyppi seksuaalisuuden suhteen. 

Itsehän olen käynyt ja voin sanoa etten ole addikti tai muutenkaan outo. Elämänhallinta on kunnossa, terveet elämäntavat muutenkin, huolehdin terveydestäni ja ulkonäöstäni.  Olen kiltti, empaattinen, uskollinen ja  hyvä ystävä monelle. Olen kuitenkin myös kokeilunhaluinen ja seksuaalinen vaikken sitä missään kuuluta. Seksibileisiin lähtenyt sillä asenteella että haluan kokemuksia näin sinkkuna ennen kuin asetun parisuhteeseen ja jätän kinkyhommat sinne.  Ne bileet joissa itse olen käynyt ovat "tasokkaita", porukka huolella valittua, fiksuja ja hyvännäköisiä +/- 30-vuotiaita. Olen todella tarkka seurastani. 

Bileissä olen tavannut tosi hyviä, asiallisia ja mukavia ihmisiä.

-ap

Sinulla ei taida olla harmainta aavistusta, millainen turn-off jo tuo asenteesi on sitoutumishaluiselle miehelle? Tämä on vähän kuin mies sanoisi, että sinkkuna tykkään huomioida ja hemmotella vieraita naisia, mutta parisuhteessa olen pihi, kylmä ja etäinen.

Sinä yrität nyt mitätöidä miesten suurinta huoneaihetta sitoutumisen sutheen. Suosittelen ihan suosiolla tyytymään kevytsuhteisiin, sillä jos normimiehen suhteeseen saat ja tuollainen historia tule ilmi, niin siinä voit riskeerata myös oman henkesi. 

Niin mitähän nyt tarkoitat asenteellani?? Tottakai sitä sinkkuna pitää tollaiset kokemukset hoitaa jos ne kiinnostaa. Uskoisin että mies arvostaa sitä että ne on eletty ja koettu ja voin parisuhteessa keskittyä omaan mieheeni tyytyväisenä. Ja ei ole tarkoitus heittäytyä pihiksi, kylmäksi, etäiseksi tai sängyssä tylsäksi lahnaksi :D En sitä ole koskaan suhteessa ollutkaan.

Ja ahdasmielistä neitsytvaimoa kaipaavaa miestä en haluakaan.

-ap

Vierailija
24/133 |
04.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Eli ei kannata kertoa ennenkuin on varma että mies on samanhenkinen tyyppi seksuaalisuuden suhteen. 

Itsehän olen käynyt ja voin sanoa etten ole addikti tai muutenkaan outo. Elämänhallinta on kunnossa, terveet elämäntavat muutenkin, huolehdin terveydestäni ja ulkonäöstäni.  Olen kiltti, empaattinen, uskollinen ja  hyvä ystävä monelle. Olen kuitenkin myös kokeilunhaluinen ja seksuaalinen vaikken sitä missään kuuluta. Seksibileisiin lähtenyt sillä asenteella että haluan kokemuksia näin sinkkuna ennen kuin asetun parisuhteeseen ja jätän kinkyhommat sinne.  Ne bileet joissa itse olen käynyt ovat "tasokkaita", porukka huolella valittua, fiksuja ja hyvännäköisiä +/- 30-vuotiaita. Olen todella tarkka seurastani. 

-ap

Sinulla ei taida olla harmainta aavistusta, millainen turn-off jo tuo asenteesi on sitoutumishaluiselle miehelle? Tämä on vähän kuin mies sanoisi, että sinkkuna tykkään huomioida ja hemmotella vieraita naisia, mutta parisuhteessa olen pihi, kylmä ja etäinen.

Sinä yrität nyt mitätöidä miesten suurinta huoneaihetta sitoutumisen sutheen. Suosittelen ihan suosiolla tyytymään kevytsuhteisiin, sillä jos normimiehen suhteeseen saat ja tuollainen historia tule ilmi, niin siinä voit riskeerata myös oman henkesi

Normimies ei murhaa tällaisessa tilanteessa, sori. Toki miehet ovat sillä lailla arvaamattomia kapistuksia että moniko heistä nyt ihan normimies onkaan...

Vierailija
25/133 |
04.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Näin naisena, ja hyvinkin arkana seksuaalisesti, haluaisin hänen rohkeuttaan jonkin verran. En halua "jakorasiaksi", mutta en myöskään tälläiseksi hiirulaiseksi mitä olen nytten.

Vierailija
26/133 |
04.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

On turnoff. Hyväksyn vielä jos on ns poly/muuten vapaamielinen ja on on tarkkaan valittujen miesten kanssa vaikka miehiä olisi useampikin. Mutta tuollaiset bileet ja swinger-touhut kyllä kuulostaa siltä että siellä mikä tahansa on käynyt sisällä 'oksennusrefleksi'.

t. mies

Vierailija
27/133 |
04.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En nyt oikein edes sisäistä mitä teet parisuhteella? Jos pimppasi kutisee jatkuvasti uudelle kumppanille, ja tunnet kertomasi mukaan olevasi ”tasapainossa”, niin suosittelen pysymään sinkkulinjalla. Voin taata, että tuo tyyli ei tule kannattalemaan minkään sorttista pidempää parisuhdetta.

Minulla on naimisissa oleviakin kavereita, jotka ovat sinkkuna tehneet vaikka mitä. Eivät ole ainakaan vielä pettäneet.

Vierailija
28/133 |
04.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

En nyt oikein edes sisäistä mitä teet parisuhteella? Jos pimppasi kutisee jatkuvasti uudelle kumppanille, ja tunnet kertomasi mukaan olevasi ”tasapainossa”, niin suosittelen pysymään sinkkulinjalla. Voin taata, että tuo tyyli ei tule kannattalemaan minkään sorttista pidempää parisuhdetta.

Minulla on naimisissa oleviakin kavereita, jotka ovat sinkkuna tehneet vaikka mitä. Eivät ole ainakaan vielä pettäneet.

Tuskin sinulle sitä kertoisivat, ja en usko. Minullakin tällaisia ystäviä, ja kaikilla peli jatkuu jollakin tasolla. Sama kuin Aasian vientiin haleutuvilla miehillä - veri vetää, ”taipumus” ei muutu vaikka kotimaassa leikitäänkin normaalia ”ydinperhettä”.

Vierailija
29/133 |
04.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

On turnoff. Hyväksyn vielä jos on ns poly/muuten vapaamielinen ja on on tarkkaan valittujen miesten kanssa vaikka miehiä olisi useampikin. Mutta tuollaiset bileet ja swinger-touhut kyllä kuulostaa siltä että siellä mikä tahansa on käynyt sisällä 'oksennusrefleksi'.

t. mies

Surullisen ennakkoluuloista tämäkin. Ei vastaa todellisuutta ollenkaan.  

Vierailija
30/133 |
04.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Neuvon sua ap näin 47v naisena olemaan kertomatta tuollaisia juttuja tulevalle miehellesi. Miehet on niin vanhanaikaisia, etteivät edes meinaa yhden illan suhteita hyväksyä jos niitä on joskus ollut eikä kannata sanoa, montako miestä on ollut.

Vierailija
31/133 |
04.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

-ap

Sinä yrität nyt mitätöidä miesten suurinta huoneaihetta sitoutumisen sutheen. Suosittelen ihan suosiolla tyytymään kevytsuhteisiin, sillä jos normimiehen suhteeseen saat ja tuollainen historia tule ilmi, niin siinä voit riskeerata myös oman henkesi

Normimies ei murhaa tällaisessa tilanteessa, sori. Toki miehet ovat sillä lailla arvaamattomia kapistuksia että moniko heistä nyt ihan normimies onkaan...

Tätä olen tosiaan alkanut av-palstalla liikkuessani miettimään. Ja Tinderissä. Ajattelin nimittäin aina, että sellainen punapilleröinti on oikeasti häpeän aihe valveutuneessa nykymaailmassa, mutta kyllä se vain tuntuu Tinderissäkin nostavan päätään huolestuttavan usein!

Vierailija
32/133 |
04.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Samaa ajattelen kuin lämpimästä wc-istuimesta.

Tuntuu ihan mukavalta, mutta pakostakin sitä miettii, että kukahan sitä on käyttänyt aiemmin.

Vierailija
33/133 |
04.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

t. mies

Surullisen ennakkoluuloista tämäkin. Ei vastaa todellisuutta ollenkaan.  

Sillä ei ole merkitystä, koska tämä kuitenkin on se asenne jolla ap:n kaltaisiin naisiin miesrintamalla suhtaudutaan. Sen surullisuus tai iloisuus on yhdentekevää.

Vierailija
34/133 |
04.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tuskin sinulle sitä kertoisivat, ja en usko. Minullakin tällaisia ystäviä, ja kaikilla peli jatkuu jollakin tasolla. Sama kuin Aasian vientiin haleutuvilla miehillä - veri vetää, ”taipumus” ei muutu vaikka kotimaassa leikitäänkin normaalia ”ydinperhettä”.

Hyi, Aasian ”pedari-penat” 🤢

Vierailija
35/133 |
04.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

On turn off. Puhkikulutettu reikä ja tautipesäke. ”Vapaamielisyys” ei iske.

Luuletko että meitä naisia myöskään kiinnostaa miehet jotka ovat siellä täällä käyneet jyystelemässä? Minä ja moni muu nainen emme esimerkiksi suostua suhteeseen miehen kanssa, jolla on yksikin ns yhden yön pno.

Vierailija
36/133 |
04.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Pimppani ei kutise millään tavalla. Olen ollut parisuhteissa (2 eri miestä) 18-vuotiaasta 32-vuotiaaseen saakka putkeen. Uskollisena. Nyt 4 sinkkuvuoden aikana kokeillut asoita jotka kiinnostaa (muillakin elämän osa-alueilla). En koe olevani likainen jakorasia. Olen liiankin tarkka seurastani. 

-ap

Vierailija
37/133 |
04.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kertoivat sinkkuina avoimesti yhden yön panoseikkailuistaan ja jopa suhteistaan ukkomiehiin, aivan kuin kyseessä olisi täysin normaali asia. Jälkimmäistä ihmettelin eniten. Nuo ovat naimisissa ja minä edelleen sinkku, joten jos se siveys on niin tärkeää eivät miehet osaa erottaa kuka on sellainen.

Vierailija
38/133 |
04.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Pimppani ei kutise millään tavalla. Olen ollut parisuhteissa (2 eri miestä) 18-vuotiaasta 32-vuotiaaseen saakka putkeen. Uskollisena. Nyt 4 sinkkuvuoden aikana kokeillut asoita jotka kiinnostaa (muillakin elämän osa-alueilla). En koe olevani likainen jakorasia. Olen liiankin tarkka seurastani. 

-ap

Anteeksi tämä kommentti oli tarkoitettu hänelle joka mietti mitä teen parisuhteella jos pimppani kutisee muiden äijien perään jatkuvasti. 

Vierailija
39/133 |
04.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eipä se kai haittaisi, jos parisuhteessa sitten olisit sitoutunut mieheen. Tai jos vanhat tavat alkaisivat houkutella, niin että sitten avoimesti keskustelisit asiasta miehen kanssa.

Vierailija
40/133 |
04.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaksinaismoralismi huipussaan. Entä jos minulla  on isot kumipallot leukani alla pyllybikinit , olenko silloin yöks ei jatkoon, ei vaimomateriaalia. Voi POJAT siis teitä , kavakaa jo aikuisiksi.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä neljä neljä