Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mitä ajattelet vapaamielisestä naisesta...

Vierailija
04.08.2020 |

joka on käynyt tai käy silloin tällöin seksibileissä? Eli tälläisissä swingereiden ja muiden seksuaalisesti vapaamielisten ihmisten iltamissa joissa harrastetaan mm. kimppakivaa, parinvaihtoa ja illan aikana voi olla useampi eri kumppani kierroksessa.
Mitä jos miehenä tapailet naista joka kertoo "harrastaneensa" tai kokeilleensa tällaista, onko turn off?

(ja aihe ei kuulu seksi-osioon koska kysymys koskee asentaita ja ennakkoluuloja)

-N36

Kommentit (133)

Vierailija
41/133 |
04.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

En välittäisi. En itsekään ole ihan kauhean seksuaalinen enkä seksuaalisesti kovin vapaamielinen.

Seksuaalisuus on tietenkin hieno asia, mutta itselleni se on ennen kaikkea parisuhdeasia.

Sanotaanko näin tylsästi, että perus vaniljaseksi pari-kolme kertaa kuukaudessa pitkäaikaisessa parisuhteessa riittää minulle oikein hyvin.

Vierailija
42/133 |
04.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

On turnoff. Hyväksyn vielä jos on ns poly/muuten vapaamielinen ja on on tarkkaan valittujen miesten kanssa vaikka miehiä olisi useampikin. Mutta tuollaiset bileet ja swinger-touhut kyllä kuulostaa siltä että siellä mikä tahansa on käynyt sisällä 'oksennusrefleksi'.

t. mies

Surullisen ennakkoluuloista tämäkin. Ei vastaa todellisuutta ollenkaan.  

Sillä ei ole merkitystä, koska tämä kuitenkin on se asenne jolla ap:n kaltaisiin naisiin miesrintamalla suhtaudutaan. Sen surullisuus tai iloisuus on yhdentekevää.

Tämä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/133 |
04.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

En nyt oikein edes sisäistä mitä teet parisuhteella? Jos pimppasi kutisee jatkuvasti uudelle kumppanille, ja tunnet kertomasi mukaan olevasi ”tasapainossa”, niin suosittelen pysymään sinkkulinjalla. Voin taata, että tuo tyyli ei tule kannattalemaan minkään sorttista pidempää parisuhdetta.

Minulla on naimisissa oleviakin kavereita, jotka ovat sinkkuna tehneet vaikka mitä. Eivät ole ainakaan vielä pettäneet.

Pimppani ei kutise millään tavalla. Olen ollut parisuhteissa (2 eri miestä) 18-vuotiaasta 32-vuotiaaseen saakka putkeen. Uskollisena. Nyt 4 sinkkuvuoden aikana kokeillut asoita jotka kiinnostaa (muillakin elämän osa-alueilla). En koe olevani likainen jakorasia. Olen liiankin tarkka seurastani. 

-ap

Anteeksi tämä kommentti oli tarkoitettu hänelle joka mietti mitä teen parisuhteella jos pimppani kutisee muiden äijien perään jatkuvasti. 

Niin, eihän sitä ongelmaahan ollutkaan kun vielä parisuhteilit. Runsaat seksuaaliset kokemukset usein tekevät naisesta haluttoman pitkässä suhteessa. Reddit yms. on pulloillaan vastaavia tarinoita, joissa toistuu sama kaava: Villiä seksielämää harrastanut nainen onkin lopulta haluton lahna parisuhteessa.

eri

Vierailija
44/133 |
04.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

En lähtisi kyselemään mielipidettä vauvapalstalta, kun täällä nyt tuomitaan suunnilleen kaikki seksiin liittyvät jutut, ja kokeilunhaluisemmat ihmiset suoraan roviolle :D Niinkin arkipäiväiset asiat kuin an*aaliseksi tai nieleminen on täällä kirottu moneen kertaan, vaikka ovat ihan normi juttuja monen taviksen parisuhteessa. Seksimyönteinen palsta tämä ei missään nimessä ole.

Ap, uskoisin että moni näkee plussana sen että suhtaudut kokeilunhaluisesti, ennakkoluulottomasti ja leikkimielisesti seksiin. En tiedä minkä ikäisiä vastaajat täällä ovat, mutta tuskin tuo on kovin monelle nuoremmalle kaupunkilaiselle deal breaker, tai edes hirveän shokeeraavaa. Ne jotka sen kokevat luotaantyöntävänä kannattaakin skipata heti alkumetreillä. Tuskin sopisitte yhteen muutenkaan.

Vierailija
45/133 |
04.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

En nyt oikein edes sisäistä mitä teet parisuhteella? Jos pimppasi kutisee jatkuvasti uudelle kumppanille, ja tunnet kertomasi mukaan olevasi ”tasapainossa”, niin suosittelen pysymään sinkkulinjalla. Voin taata, että tuo tyyli ei tule kannattalemaan minkään sorttista pidempää parisuhdetta.

Minulla on naimisissa oleviakin kavereita, jotka ovat sinkkuna tehneet vaikka mitä. Eivät ole ainakaan vielä pettäneet.

Pimppani ei kutise millään tavalla. Olen ollut parisuhteissa (2 eri miestä) 18-vuotiaasta 32-vuotiaaseen saakka putkeen. Uskollisena. Nyt 4 sinkkuvuoden aikana kokeillut asoita jotka kiinnostaa (muillakin elämän osa-alueilla). En koe olevani likainen jakorasia. Olen liiankin tarkka seurastani. 

-ap

No se on se ja sama jos sinä itse et koe olevasi likainen jakorasia, muut nyt vaan näkee asian toisin päin ja sille et mitään mahda. Hyvä sentään että olet taustastasi rehellinen. Etsi noista piireistä itsellesi samanhenkinen mies?

Vierailija
46/133 |
04.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Neuvon sua ap näin 47v naisena olemaan kertomatta tuollaisia juttuja tulevalle miehellesi. Miehet on niin vanhanaikaisia, etteivät edes meinaa yhden illan suhteita hyväksyä jos niitä on joskus ollut eikä kannata sanoa, montako miestä on ollut.

Joo eiköhän tämä tullut selväksi jo ainakin tämän ketjun perusteella :D Jotenkin vain yllätyin miten ahdasmielisiä miehet yhä 2020 ovat. Että naisen seksuaalisuus onkin niin iso uhka ja tabu. Silti vaimolta odotetaan vaikka ja mitä sirkustemppuja siellä aviovuoteessa ja iso osa miehistä juokseen sen lisäksi vielä vieraissa. huoh.

-ap

Vierailija
47/133 |
04.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En lähtisi kyselemään mielipidettä vauvapalstalta, kun täällä nyt tuomitaan suunnilleen kaikki seksiin liittyvät jutut, ja kokeilunhaluisemmat ihmiset suoraan roviolle :D Niinkin arkipäiväiset asiat kuin an*aaliseksi tai nieleminen on täällä kirottu moneen kertaan, vaikka ovat ihan normi juttuja monen taviksen parisuhteessa. Seksimyönteinen palsta tämä ei missään nimessä ole.

Ap, uskoisin että moni näkee plussana sen että suhtaudut kokeilunhaluisesti, ennakkoluulottomasti ja leikkimielisesti seksiin. En tiedä minkä ikäisiä vastaajat täällä ovat, mutta tuskin tuo on kovin monelle nuoremmalle kaupunkilaiselle deal breaker, tai edes hirveän shokeeraavaa. Ne jotka sen kokevat luotaantyöntävänä kannattaakin skipata heti alkumetreillä. Tuskin sopisitte yhteen muutenkaan.

Kiitos sinulle kommentistasi :)

-ap

Vierailija
48/133 |
04.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mietin että jos seksitauteja ei olisi, harrastaisin itsekin tuollaista

Vierailija
49/133 |
04.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Neuvon sua ap näin 47v naisena olemaan kertomatta tuollaisia juttuja tulevalle miehellesi. Miehet on niin vanhanaikaisia, etteivät edes meinaa yhden illan suhteita hyväksyä jos niitä on joskus ollut eikä kannata sanoa, montako miestä on ollut.

Joo eiköhän tämä tullut selväksi jo ainakin tämän ketjun perusteella :D Jotenkin vain yllätyin miten ahdasmielisiä miehet yhä 2020 ovat. Että naisen seksuaalisuus onkin niin iso uhka ja tabu. Silti vaimolta odotetaan vaikka ja mitä sirkustemppuja siellä aviovuoteessa ja iso osa miehistä juokseen sen lisäksi vielä vieraissa. huoh.

-ap

Ihme logiikka. Se että ei juokse jossain tautibileissä tai harrasta yhden yön juttuja, ei millään tavalla lue pois sitä ettei voisi parisuhteessa olla aktiivinen ja kokeilunhaluinen ja tehdä vaikka minkälaisia temppuja.

Vierailija
50/133 |
04.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

-ap

Niin. Tämä on aivan verrannollista siihen, että Aasiassa juokseva vienti-inssi kokee satojen tyyyöprostituoitujen jälkeen itsensä ”ihan normaalina miehenä”, ”ihan normaali seksuaalisuus”. Ja ”kyllä on vanhanaikaista kun kokenut mies ei suomalaiselle naiselle kelpaa”.

Vierailija
51/133 |
04.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jos miehet eivät meinaa yhden illan suhteita hyväksyä, sehän tarkoittaa, että hyväksymättömyys on nykyaikaa. Vanhanaikaiseksi kutsuminen on vain tapa sanoa, että sinun mielestäsi pitäisi olla toisin.

Vierailija
52/133 |
04.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

-ap

Anteeksi tämä kommentti oli tarkoitettu hänelle joka mietti mitä teen parisuhteella jos pimppani kutisee muiden äijien perään jatkuvasti. 

Niin, eihän sitä ongelmaahan ollutkaan kun vielä parisuhteilit. Runsaat seksuaaliset kokemukset usein tekevät naisesta haluttoman pitkässä suhteessa. Reddit yms. on pulloillaan vastaavia tarinoita, joissa toistuu sama kaava: Villiä seksielämää harrastanut nainen onkin lopulta haluton lahna parisuhteessa.

eri

Mikähän logiikka tässäkin on? Pakkohan sen vähän on siitä rauhoittua mutta kyllä seksuaalisuus on aina ollut niin tärkeä juttu itselle että jossei se mies lahnaksi heittäydy niin tuskin minäkään.  Luulen että sen haluttomuuden suhteessa tekee kyllä joku ihan muu juttu kuin menneisyyden seksikokemukset.

-ap

Vierailija
53/133 |
04.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Koettakaan nyt ymmärtää, että tässä ei itse seksistä ole kyse, vaan miesten parisuhdekriteereistä! Ja tuollaisen käytöksen hyväksyminen kertoo vain miehen sitoumattomuudesta/sitoutumiskyvyttömydestä.

Vierailija
54/133 |
04.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

-ap

Kylläpä vaikutat inhottavalta. Ihmiset ahdasmielisiä kun porukka ei innostukaan siitä että voimaantunut nainen jakaa itseään. Lol. Naisen seksuaalisuus ei ole uhka eikä tabu, yhden yön jutut ja seksibileet on, ihan sama kumman sukupuolen edustaja niitä harrastaa. Turha vinkua.

Vierailija
55/133 |
04.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Eli ei kannata kertoa ennenkuin on varma että mies on samanhenkinen tyyppi seksuaalisuuden suhteen. 

Itsehän olen käynyt ja voin sanoa etten ole addikti tai muutenkaan outo. Elämänhallinta on kunnossa, terveet elämäntavat muutenkin, huolehdin terveydestäni ja ulkonäöstäni.  Olen kiltti, empaattinen, uskollinen ja  hyvä ystävä monelle. Olen kuitenkin myös kokeilunhaluinen ja seksuaalinen vaikken sitä missään kuuluta. Seksibileisiin lähtenyt sillä asenteella että haluan kokemuksia näin sinkkuna ennen kuin asetun parisuhteeseen ja jätän kinkyhommat sinne.  Ne bileet joissa itse olen käynyt ovat "tasokkaita", porukka huolella valittua, fiksuja ja hyvännäköisiä +/- 30-vuotiaita. Olen todella tarkka seurastani. 

Bileissä olen tavannut tosi hyviä, asiallisia ja mukavia ihmisiä.

-ap

Sinulla ei taida olla harmainta aavistusta, millainen turn-off jo tuo asenteesi on sitoutumishaluiselle miehelle? Tämä on vähän kuin mies sanoisi, että sinkkuna tykkään huomioida ja hemmotella vieraita naisia, mutta parisuhteessa olen pihi, kylmä ja etäinen.

Sinä yrität nyt mitätöidä miesten suurinta huoneaihetta sitoutumisen sutheen. Suosittelen ihan suosiolla tyytymään kevytsuhteisiin, sillä jos normimiehen suhteeseen saat ja tuollainen historia tule ilmi, niin siinä voit riskeerata myös oman henkesi

Normimies ei murhaa tällaisessa tilanteessa, sori. Toki miehet ovat sillä lailla arvaamattomia kapistuksia että moniko heistä nyt ihan normimies onkaan...

Tätä olen tosiaan alkanut av-palstalla liikkuessani miettimään. Ja Tinderissä. Ajattelin nimittäin aina, että sellainen punapilleröinti on oikeasti häpeän aihe valveutuneessa nykymaailmassa, mutta kyllä se vain tuntuu Tinderissäkin nostavan päätään huolestuttavan usein!

Punapilleri miehiä onkin siirtynyt katolisiin maihin. Suomen pilleristit eivät halua näin tehdä (??)

Vierailija
56/133 |
04.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

-ap

Niin. Tämä on aivan verrannollista siihen, että Aasiassa juokseva vienti-inssi kokee satojen tyyyöprostituoitujen jälkeen itsensä ”ihan normaalina miehenä”, ”ihan normaali seksuaalisuus”. Ja ”kyllä on vanhanaikaista kun kokenut mies ei suomalaiselle naiselle kelpaa”.

Näennäisesti, muttei suoranaisesti verrannollinen, ja vieläpä kovin vähättelevä esimerkki. Jos nyt tässä tekisin pätevän verrannon miesten käyttäytymiseen, niin tämä ketju poistuisi hetkessä satavarmasti (näin on aina ennekin käynyt).

eri

Vierailija
57/133 |
04.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Eli ei kannata kertoa ennenkuin on varma että mies on samanhenkinen tyyppi seksuaalisuuden suhteen. 

Itsehän olen käynyt ja voin sanoa etten ole addikti tai muutenkaan outo. Elämänhallinta on kunnossa, terveet elämäntavat muutenkin, huolehdin terveydestäni ja ulkonäöstäni.  Olen kiltti, empaattinen, uskollinen ja  hyvä ystävä monelle. Olen kuitenkin myös kokeilunhaluinen ja seksuaalinen vaikken sitä missään kuuluta. Seksibileisiin lähtenyt sillä asenteella että haluan kokemuksia näin sinkkuna ennen kuin asetun parisuhteeseen ja jätän kinkyhommat sinne.  Ne bileet joissa itse olen käynyt ovat "tasokkaita", porukka huolella valittua, fiksuja ja hyvännäköisiä +/- 30-vuotiaita. Olen todella tarkka seurastani. 

Bileissä olen tavannut tosi hyviä, asiallisia ja mukavia ihmisiä.

-ap

Sinulla ei taida olla harmainta aavistusta, millainen turn-off jo tuo asenteesi on sitoutumishaluiselle miehelle? Tämä on vähän kuin mies sanoisi, että sinkkuna tykkään huomioida ja hemmotella vieraita naisia, mutta parisuhteessa olen pihi, kylmä ja etäinen.

Sinä yrität nyt mitätöidä miesten suurinta huoneaihetta sitoutumisen sutheen. Suosittelen ihan suosiolla tyytymään kevytsuhteisiin, sillä jos normimiehen suhteeseen saat ja tuollainen historia tule ilmi, niin siinä voit riskeerata myös oman henkesi

Normimies ei murhaa tällaisessa tilanteessa, sori. Toki miehet ovat sillä lailla arvaamattomia kapistuksia että moniko heistä nyt ihan normimies onkaan...

Tätä olen tosiaan alkanut av-palstalla liikkuessani miettimään. Ja Tinderissä. Ajattelin nimittäin aina, että sellainen punapilleröinti on oikeasti häpeän aihe valveutuneessa nykymaailmassa, mutta kyllä se vain tuntuu Tinderissäkin nostavan päätään huolestuttavan usein!

Punapilleri miehiä onkin siirtynyt katolisiin maihin. Suomen pilleristit eivät halua näin tehdä (??)

Valitettavasti feminismiltä ei ole turvassa missään päin maailmaa tänä päivänä.

Vierailija
58/133 |
04.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

-ap

Kylläpä vaikutat inhottavalta. Ihmiset ahdasmielisiä kun porukka ei innostukaan siitä että voimaantunut nainen jakaa itseään. Lol. Naisen seksuaalisuus ei ole uhka eikä tabu, yhden yön jutut ja seksibileet on, ihan sama kumman sukupuolen edustaja niitä harrastaa. Turha vinkua.

Ja sinä vaikutat ihanan avoimelta, ystävälliseltä ja sympaattiselta kaikin puolin? En olettanut porukan innostuvan mutta täällä toistellaan miten nainen jakaa itseään tautipesäkkeissä ja on puhkikulunut eikä selkeästi millään tavalla arvostettava ihminen sen takia että haluaa kokemuksia seksuaalisesti. Joku marhatuksi tulemisestakin varoitti. En vingu, ihmettelen.

-ap

Vierailija
59/133 |
04.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi kysyt jos vastaukset ei miellytä?

Suurin osa miehistä ei haluaisi kaltaiseksi kanssa parisuhteeseen, samanhenkinen ehkä voisi syttyä.

Vierailija
60/133 |
04.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse "villin nuoruuden" ja sen jälkeen pitkäaikaisen ja seksuaalisesti konservatiivisen parisuhteen kokeneena nelikymppisenä miehenä voisin kelpuuttaa parisuhteeseen tällaisen naisen tietyillä ehdoilla:

- Testit tietysti käydään molemmin puolin

- Seurusteluun mennään ajatuksella, että vieraissa ei käydä. Jos tämä ei onnistu, niin fwb-suhdetta pidemmälle ei edetä

- Itse olen valmis kokeilemaan uudenkumppanin kanssa kahdestaan kaiken mitä olen aiemminkin kokenut, odotan sitä myös kumppaniltani

- Näen että seksi on oleellinen osa parisuhdetta. Jos se ei vuosien aikana enää toista kiinnosta, niin asia selvitetään yhdessä. Jos seksuaaliset halut eroaa liikaa, niin joskus voi olla parempi erota

- Ja pitäähän kemiaa ja yhteistä arvomaailmaa sekä yhteisia ajatuksia tulevaisuudestakin tietysti olla... ;)

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi seitsemän yksi