Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mitä ajattelet vapaamielisestä naisesta...

Vierailija
04.08.2020 |

joka on käynyt tai käy silloin tällöin seksibileissä? Eli tälläisissä swingereiden ja muiden seksuaalisesti vapaamielisten ihmisten iltamissa joissa harrastetaan mm. kimppakivaa, parinvaihtoa ja illan aikana voi olla useampi eri kumppani kierroksessa.
Mitä jos miehenä tapailet naista joka kertoo "harrastaneensa" tai kokeilleensa tällaista, onko turn off?

(ja aihe ei kuulu seksi-osioon koska kysymys koskee asentaita ja ennakkoluuloja)

-N36

Kommentit (133)

Vierailija
81/133 |
04.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Onneksi minulla ei ole tyttäriä. Et todellakaan ole vaimoainesta🌰🤧

Ne vaimot onkin säästetty asiansa hoitaville miehille.

Vierailija
82/133 |
04.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Toivoisin että omakin vaimo olisi vapaamielisempi. Esim kimppasauna olisi hieno kokemus.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
83/133 |
04.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Meneekö ihminen jotenkin pilalle siitä, että on ollut paljon seksikumppaneita? Vai koskeeko tämä vaan naisia, mutta miehelle on ok käydä polkemassa kaikki kylän pyörät?

Wandering penis is OK, not pussy.

Kehtaavat väittää ettei miesvaltaa ole muka olemassa 🙄

Moni mies haluaa kumppanin, joka on tietyssä mielessä moraalisesti parempi versio itsestä.

Pohjimmiltaan kyse on tästä. Mies likaa kätensä ja ryvettyy maailmalla, nainen pitää samalla universumin moraalijärjestyksen paikoillaan vakaalla luonteellaan ja kykenee näin hoivaamaan sen maailmalla turpaansa saaneen miehen takaisin ihmisten kirjoihin.

Tämä siellä alitajunnassa vaikuttaa. "Vaimomatskua" ovat nuo moraalisesti ylemmällä tasolla olevat naiset, joita se mieskin tosiaan katsoo ylöspäin.

Suomessahan tämä ei ole edes erityisen vahva vaikute verrattuna vaikka katolisiin maihin. Silti sen kyllä taustalta tunnistaa, kun osaa katsoa.

Kyllähän tuota näkee täälläkin. Luullaan olevansa oikeutettuja parhaaseen A-luokan naiseen antamatta siitä mitään vastineeksi. Mies kuin mies pystyy saamaan idyllisen 60-luvun rouvan hoitaessaan homman kotiin käymällä koulut loppuun ja menemällä töihin. Arvot vain valitettavasti tuppaavat maksamaan toisin kuin inho liberaaliaate.

Vierailija
84/133 |
04.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ole miehenä ( muutaman vuoden ap:ta vanhempi ) tuollaisia juttuja harrastanut. Paljon aikanaan tuli yhden yön juttuja taasen harrastettua. Pitkiä parisuhteita takana myös, naimissakin tullut oltua. Eli onko ne Ap:n harrastukset yhtään pahempi moraalisesti ajateltuna, kuin lukuisat yhden yön seksiseikkailut itselläni sinkkuaikoina nuorempana?

Hienoa jos Ap heti kertoo miehelle jota etsii, mieltymyksistään, eikä niin, että salassa puuhailisi sitten suhteessa ollessaan. Tai että asia paljastuisi esim vuoden parin päästä.

Itse kyllä haluaisin että riittäisin, ja toinen pystyisi olemaan ilman tuollaisia seikkailujaan pitkänkin ajan, eikä heti ensimmäisten kuukausien aikana tarvitsisi lähteä mihinkään bileisiin..

Kihlasormus sormeen ensin mielellään. Kuulostaa vähän levottomalta seksibileet. Eikö kolmen kimppaa/parinvaihtoa voi harrastaa ihan rennommallakin tavalla ja pokata netistä tai jostain seuraa tarvittaessa?

Alkuun ei kiinnosta jos tinderissä tai muualla heti täytyy ruveta pelkästä seksistä puhumaan. Sama jos suhteessa toinen ei ajattele ja puhu mistään muusta kuin niihin orgioihin taas pääsemisestä..

Jotain muutakin elämän sisältöä täytyisi olla, kuin että käydään töissä, treenataan ja muutenkin pidetään itsestä huolta vain sen takia, että pääsee muutaman kerran vuodessa seksibileisiin..

Vierailija
85/133 |
04.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Eli ei kannata kertoa ennenkuin on varma että mies on samanhenkinen tyyppi seksuaalisuuden suhteen. 

Itsehän olen käynyt ja voin sanoa etten ole addikti tai muutenkaan outo. Elämänhallinta on kunnossa, terveet elämäntavat muutenkin, huolehdin terveydestäni ja ulkonäöstäni.  Olen kiltti, empaattinen, uskollinen ja  hyvä ystävä monelle. Olen kuitenkin myös kokeilunhaluinen ja seksuaalinen vaikken sitä missään kuuluta. Seksibileisiin lähtenyt sillä asenteella että haluan kokemuksia näin sinkkuna ennen kuin asetun parisuhteeseen ja jätän kinkyhommat sinne.  Ne bileet joissa itse olen käynyt ovat "tasokkaita", porukka huolella valittua, fiksuja ja hyvännäköisiä +/- 30-vuotiaita. Olen todella tarkka seurastani. 

Bileissä olen tavannut tosi hyviä, asiallisia ja mukavia ihmisiä.

-ap

Eikö tuota voi olla parisuhteessa? Aika tylsä loppuelämä sinulla tulee olemaan, jos kuvittelet vaniljaseksillä pärjääväsi tulevan kumppanisi kanssa hautaan saakka.

Vierailija
86/133 |
04.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

En lähtisi kyselemään mielipidettä vauvapalstalta, kun täällä nyt tuomitaan suunnilleen kaikki seksiin liittyvät jutut, ja kokeilunhaluisemmat ihmiset suoraan roviolle :D Niinkin arkipäiväiset asiat kuin an*aaliseksi tai nieleminen on täällä kirottu moneen kertaan, vaikka ovat ihan normi juttuja monen taviksen parisuhteessa. Seksimyönteinen palsta tämä ei missään nimessä ole.

Ap, uskoisin että moni näkee plussana sen että suhtaudut kokeilunhaluisesti, ennakkoluulottomasti ja leikkimielisesti seksiin. En tiedä minkä ikäisiä vastaajat täällä ovat, mutta tuskin tuo on kovin monelle nuoremmalle kaupunkilaiselle deal breaker, tai edes hirveän shokeeraavaa. Ne jotka sen kokevat luotaantyöntävänä kannattaakin skipata heti alkumetreillä. Tuskin sopisitte yhteen muutenkaan.

Samaa mieltä. Ihmeellisen ahdasmielisiä kommentteja täällä. 

Minulle ap:n tyyli ei sopisi, mutten näe siinä moraalisesti mitään tuomittavaa. N50 

Mitä ihmeen tuomittavaa? Ei kukaan voi tuomita toista, et edes sinä miehiä jotka käy thaimaassa ja harrastaa seksia tuhansien naisten kanssa. Tuo ei ole laitonta, mutta kuitenkin valtaosa naisista sanoisi tälle miehelle ei kiitos parisuhteeseen.

mies52v

Kyllä, prostituutio on Thaimaassa ihan juurikin laitonta.

Vierailija
87/133 |
04.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Meneekö ihminen jotenkin pilalle siitä, että on ollut paljon seksikumppaneita? Vai koskeeko tämä vaan naisia, mutta miehelle on ok käydä polkemassa kaikki kylän pyörät?

Moni mies haluaa kumppanin, joka on tietyssä mielessä moraalisesti parempi versio itsestä.

Pohjimmiltaan kyse on tästä. Mies likaa kätensä ja ryvettyy maailmalla, nainen pitää samalla universumin moraalijärjestyksen paikoillaan vakaalla luonteellaan ja kykenee näin hoivaamaan sen maailmalla turpaansa saaneen miehen takaisin ihmisten kirjoihin.

Tämä siellä alitajunnassa vaikuttaa. "Vaimomatskua" ovat nuo moraalisesti ylemmällä tasolla olevat naiset, joita se mieskin tosiaan katsoo ylöspäin.

Suomessahan tämä ei ole edes erityisen vahva vaikute verrattuna vaikka katolisiin maihin. Silti sen kyllä taustalta tunnistaa, kun osaa katsoa.

No tuo selitys on kyllä täyttä puppua, mutta tuntuu menevän niin hyvin läpi mammoille, että pidetään mielessä vastaisuuden varalta...

Vierailija
88/133 |
04.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ällöttää nämä vaimoaines-kategoriat. Että vielä vuonna 2020 naisia arvotetaan näin kuin jossain hevosmarkkinoilla. Yök.

Eikö miehellä saisi olla kriteereitä pitkäaikaiselle kumppanille? Saako naisella?

Vierailija
89/133 |
04.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ällöttää nämä vaimoaines-kategoriat. Että vielä vuonna 2020 naisia arvotetaan näin kuin jossain hevosmarkkinoilla. Yök.

Niin, eikö myös miehen kuin miehen tulisi laadustaan riippumatta saada suhde? Vai koskeeko tämä vain naisia?

Vierailija
90/133 |
04.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ihmisillä on jollain tavalla ihmeellinen käsitys, että mikään olisi muuttunut tähän päivään mennessä. Ei siveysvyötkään turhaan olleet aikaan. Nuorilla varsinkin on käsitys että he ovat jotain erikoista, mutta turha luulo. Ette ole yhtään sen kummempaa kuin nuoret jostain 50 luvulta. Pil lu kiinnostaa pääosin miehiä edelleenkin ja lapsia tehdään samalla tavalla kuin on aina tehty. Tämä ei tule muuttumaan.

Miehet arvostaa pääosin luotettavaa ja kaunista naista ja naiset taas komeaa ja hyvän statuksen (raha, koulutus jne) omaavaa miestä

mies52v

Vierailija
91/133 |
04.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Eikö miehellä saisi olla kriteereitä pitkäaikaiselle kumppanille? Saako naisella?

Kumppanille - sukupuolesta riippumatta - saa ja pitääkin olla kriteerit. Se on sitten oma syy, jos esimerkiksi ulkonäkökriteerit ovat niin tiukat, ettei itse kelpaa kohderyhmälleen.

Vierailija
92/133 |
04.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Toivoisin että omakin vaimo olisi vapaamielisempi. Esim kimppasauna olisi hieno kokemus.

Siinäkö on vaimosi palkka uskollisuudesta ja lupauksesta alttarilla? Haluat tehdä hänestä h"oran.

Vierailija
93/133 |
04.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei Ap:n touhut itseäni sinänsä haittaisi.

Asenne kylläkin. Siis ettei vakiinnuttuaan antaisi miehelleen vastaavia kokemuksia hänen kanssaan. Miehet ymmärtävät tämän varmasti. Enkä oikein usko, että Ap loppuelämäänsä pystyisi olemaan miehen kanssa, ilman että koskaan ei mitään "kinky" juttuja olisi enää.

Ja tuo ulkonäkökeskeisyys tuo mieleen hyvin pinnallisen ihmisen. Siis korostaminen kuinka hän on hyvin tarkka noissa bileissä seurastaan, ja kuinka kauniita plus tarkkaan valikoituja ihmisiä sinne vain otetaan.

Kaunis ulkonäkö on hyvä asia toki, mutta pelkässä seksissä aivan yhdentekevä omasta mielestäni. Mukava vähän rumempi nainen voi olla tuhat kertaa kiihottavampi kuin todella kaunis, jolla on käytös ihan perseestä ja pään sisältö tyhjää täynnä

Vierailija
94/133 |
04.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kyllähän tuota näkee täälläkin. Luullaan olevansa oikeutettuja parhaaseen A-luokan naiseen antamatta siitä mitään vastineeksi. Mies kuin mies pystyy saamaan idyllisen 60-luvun rouvan hoitaessaan homman kotiin käymällä koulut loppuun ja menemällä töihin. Arvot vain valitettavasti tuppaavat maksamaan toisin kuin inho liberaaliaate.

Nyt en ihan saa kiinni, oletko tosissasi, vai yritätkö olla sarkastinen? 

Vierailija
95/133 |
04.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Siinäkö on vaimosi palkka uskollisuudesta ja lupauksesta alttarilla? Haluat tehdä hänestä h"oran.

No olipa raju kommentti O_o

Vierailija
96/133 |
04.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Eli ei kannata kertoa ennenkuin on varma että mies on samanhenkinen tyyppi seksuaalisuuden suhteen. 

Itsehän olen käynyt ja voin sanoa etten ole addikti tai muutenkaan outo. Elämänhallinta on kunnossa, terveet elämäntavat muutenkin, huolehdin terveydestäni ja ulkonäöstäni.  Olen kiltti, empaattinen, uskollinen ja  hyvä ystävä monelle. Olen kuitenkin myös kokeilunhaluinen ja seksuaalinen vaikken sitä missään kuuluta. Seksibileisiin lähtenyt sillä asenteella että haluan kokemuksia näin sinkkuna ennen kuin asetun parisuhteeseen ja jätän kinkyhommat sinne.  Ne bileet joissa itse olen käynyt ovat "tasokkaita", porukka huolella valittua, fiksuja ja hyvännäköisiä +/- 30-vuotiaita. Olen todella tarkka seurastani. 

Bileissä olen tavannut tosi hyviä, asiallisia ja mukavia ihmisiä.

-ap

Asiallisten ihmisten seksibileet kuulostaa tylsiltä.

Vierailija
97/133 |
04.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miten jaksaa olla koko yön kiinnostunut seksistä ilman "piristeitä"? Mulla ainakin kiinnostus seksiin orgasmin jälkeen lakkaa. Varmaan piristeet ratkaisu tähän ongelmaan..

Vierailija
98/133 |
04.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei Ap:n touhut itseäni sinänsä haittaisi.

Asenne kylläkin. Siis ettei vakiinnuttuaan antaisi miehelleen vastaavia kokemuksia hänen kanssaan. Miehet ymmärtävät tämän varmasti. Enkä oikein usko, että Ap loppuelämäänsä pystyisi olemaan miehen kanssa, ilman että koskaan ei mitään "kinky" juttuja olisi enää.

Ja tuo ulkonäkökeskeisyys tuo mieleen hyvin pinnallisen ihmisen. Siis korostaminen kuinka hän on hyvin tarkka noissa bileissä seurastaan, ja kuinka kauniita plus tarkkaan valikoituja ihmisiä sinne vain otetaan.

Kaunis ulkonäkö on hyvä asia toki, mutta pelkässä seksissä aivan yhdentekevä omasta mielestäni. Mukava vähän rumempi nainen voi olla tuhat kertaa kiihottavampi kuin todella kaunis, jolla on käytös ihan perseestä ja pään sisältö tyhjää täynnä

No nyt todisti veli väkevästi ulkonäön merkityksestä. Juuri näin!

Vierailija
99/133 |
04.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ajattele oikeastaan muutakuin että sun kannattaa hakea kaltaistasi seuraa. Tapailet ilmeisesti jo useampaa joten mitä mun ajatukset sun elämää hetkauttaa?

Lika barn leka bäst

Vierailija
100/133 |
04.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

En lähtisi kyselemään mielipidettä vauvapalstalta, kun täällä nyt tuomitaan suunnilleen kaikki seksiin liittyvät jutut, ja kokeilunhaluisemmat ihmiset suoraan roviolle :D Niinkin arkipäiväiset asiat kuin an*aaliseksi tai nieleminen on täällä kirottu moneen kertaan, vaikka ovat ihan normi juttuja monen taviksen parisuhteessa. Seksimyönteinen palsta tämä ei missään nimessä ole.

Ap, uskoisin että moni näkee plussana sen että suhtaudut kokeilunhaluisesti, ennakkoluulottomasti ja leikkimielisesti seksiin. En tiedä minkä ikäisiä vastaajat täällä ovat, mutta tuskin tuo on kovin monelle nuoremmalle kaupunkilaiselle deal breaker, tai edes hirveän shokeeraavaa. Ne jotka sen kokevat luotaantyöntävänä kannattaakin skipata heti alkumetreillä. Tuskin sopisitte yhteen muutenkaan.

Samaa mieltä. Ihmeellisen ahdasmielisiä kommentteja täällä. 

Minulle ap:n tyyli ei sopisi, mutten näe siinä moraalisesti mitään tuomittavaa. N50 

Mitä ihmeen tuomittavaa? Ei kukaan voi tuomita toista, et edes sinä miehiä jotka käy thaimaassa ja harrastaa seksia tuhansien naisten kanssa. Tuo ei ole laitonta, mutta kuitenkin valtaosa naisista sanoisi tälle miehelle ei kiitos parisuhteeseen.

mies52v

Kyllä, prostituutio on Thaimaassa ihan juurikin laitonta.

No ei ole, ainakaan sitä ei noudateta

mies52v

Se on ihan juurikin laitonta siellä, vaikka pedari-penat köyhiä hyväksikäyttävätkin ja käyvät ihmiskauppaa.

Pointti tässä kuitenkin on se, että kukaan ei ”pedari-penaa” kumppaniksi halua juurikin seksihistorian vuoksi. Ei, vaikka pena kuinka koko-Suomessa haluaisi vaniljaa vaimon kanssa saunailtana villasukat jalassa. Riittää se tieto penan sivupersoonasta.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi neljä kuusi