Mitä ajattelet vapaamielisestä naisesta...
joka on käynyt tai käy silloin tällöin seksibileissä? Eli tälläisissä swingereiden ja muiden seksuaalisesti vapaamielisten ihmisten iltamissa joissa harrastetaan mm. kimppakivaa, parinvaihtoa ja illan aikana voi olla useampi eri kumppani kierroksessa.
Mitä jos miehenä tapailet naista joka kertoo "harrastaneensa" tai kokeilleensa tällaista, onko turn off?
(ja aihe ei kuulu seksi-osioon koska kysymys koskee asentaita ja ennakkoluuloja)
-N36
Kommentit (133)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ällöttää nämä vaimoaines-kategoriat. Että vielä vuonna 2020 naisia arvotetaan näin kuin jossain hevosmarkkinoilla. Yök.
Niin, eikö myös miehen kuin miehen tulisi laadustaan riippumatta saada suhde? Vai koskeeko tämä vain naisia?
Lukutaito? Tässäkin topassa kerrottiin pilleristi miehistä mitkä ovat suunnaneet katolilaisiin maihin. Tiedämme toki ketkä jää nettiin roikkumaan, ei siinä..
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Meneekö ihminen jotenkin pilalle siitä, että on ollut paljon seksikumppaneita? Vai koskeeko tämä vaan naisia, mutta miehelle on ok käydä polkemassa kaikki kylän pyörät?
Wandering penis is OK, not pussy.
Kehtaavat väittää ettei miesvaltaa ole muka olemassa 🙄Moni mies haluaa kumppanin, joka on tietyssä mielessä moraalisesti parempi versio itsestä.
Pohjimmiltaan kyse on tästä. Mies likaa kätensä ja ryvettyy maailmalla, nainen pitää samalla universumin moraalijärjestyksen paikoillaan vakaalla luonteellaan ja kykenee näin hoivaamaan sen maailmalla turpaansa saaneen miehen takaisin ihmisten kirjoihin.
Tämä siellä alitajunnassa vaikuttaa. "Vaimomatskua" ovat nuo moraalisesti ylemmällä tasolla olevat naiset, joita se mieskin tosiaan katsoo ylöspäin.
Suomessahan tämä ei ole edes erityisen vahva vaikute verrattuna vaikka katolisiin maihin. Silti sen kyllä taustalta tunnistaa, kun osaa katsoa.
Kyllähän tuota näkee täälläkin. Luullaan olevansa oikeutettuja parhaaseen A-luokan naiseen antamatta siitä mitään vastineeksi. Mies kuin mies pystyy saamaan idyllisen 60-luvun rouvan hoitaessaan homman kotiin käymällä koulut loppuun ja menemällä töihin. Arvot vain valitettavasti tuppaavat maksamaan toisin kuin inho liberaaliaate.
Nyt en ihan saa kiinni, oletko tosissasi, vai yritätkö olla sarkastinen?
Köyhällä köyhän mieli. Hyvä kun todistit asian
Noh, alkuperäinen viestisi ei ole loogisesti johdonmukainen, joten sen on oltava huonoa sarkasmia.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Meneekö ihminen jotenkin pilalle siitä, että on ollut paljon seksikumppaneita? Vai koskeeko tämä vaan naisia, mutta miehelle on ok käydä polkemassa kaikki kylän pyörät?
Wandering penis is OK, not pussy.
Kehtaavat väittää ettei miesvaltaa ole muka olemassa 🙄Moni mies haluaa kumppanin, joka on tietyssä mielessä moraalisesti parempi versio itsestä.
Pohjimmiltaan kyse on tästä. Mies likaa kätensä ja ryvettyy maailmalla, nainen pitää samalla universumin moraalijärjestyksen paikoillaan vakaalla luonteellaan ja kykenee näin hoivaamaan sen maailmalla turpaansa saaneen miehen takaisin ihmisten kirjoihin.
Tämä siellä alitajunnassa vaikuttaa. "Vaimomatskua" ovat nuo moraalisesti ylemmällä tasolla olevat naiset, joita se mieskin tosiaan katsoo ylöspäin.
Suomessahan tämä ei ole edes erityisen vahva vaikute verrattuna vaikka katolisiin maihin. Silti sen kyllä taustalta tunnistaa, kun osaa katsoa.
Kyllähän tuota näkee täälläkin. Luullaan olevansa oikeutettuja parhaaseen A-luokan naiseen antamatta siitä mitään vastineeksi. Mies kuin mies pystyy saamaan idyllisen 60-luvun rouvan hoitaessaan homman kotiin käymällä koulut loppuun ja menemällä töihin. Arvot vain valitettavasti tuppaavat maksamaan toisin kuin inho liberaaliaate.
Nyt en ihan saa kiinni, oletko tosissasi, vai yritätkö olla sarkastinen?
Noh, alkuperäinen viestisi ei ole loogisesti johdonmukainen, joten sen on oltava huonoa sarkasmia.
Pidä toi. Ihan oikeasti
Ei kiinnostaisi seurustelumielessä. Miettisin, että riittääkö kaltaisellesi naiselle yksi mies ja tuskin osaisin luottaa. Kaikilla on taustansa, mutta ei ne mieliteot varmaan hirveästi muutu ja ehkä lopulta ajatukset olisi varmaan taas seikkailuissa. Sun pitää löytää samoin ajatteleva ja toimiva mies. Kävisitte yhdessä bileissä nauttimassa seksistä muiden kanssa.
Miehenä ei kylläkään yhtään sytytä monen kyntömiehen käyttämän pillun kanssa seukkaaminen. Yhden yön seuraksi kelpaa.
Mutta tiedän ja tunnen miehiä, jotka ovat menneet naimisiin jopa venäjäläisten itseään Suomessa työkseen myyneiden naisten kanssa. Että onhan meitä joka lähtöön.
Kuulostaa ihannekumppanilta minulle.
Vierailija kirjoitti:
Miehenä ei kylläkään yhtään sytytä monen kyntömiehen käyttämän pillun kanssa seukkaaminen. Yhden yön seuraksi kelpaa.
Mutta tiedän ja tunnen miehiä, jotka ovat menneet naimisiin jopa venäjäläisten itseään Suomessa työkseen myyneiden naisten kanssa. Että onhan meitä joka lähtöön.
Työkaveri iski itelleen stripparin. Vaikuttaa onnelliselta, joten mitäpä tuota tuomitsemaan.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Eli ei kannata kertoa ennenkuin on varma että mies on samanhenkinen tyyppi seksuaalisuuden suhteen.
Itsehän olen käynyt ja voin sanoa etten ole addikti tai muutenkaan outo. Elämänhallinta on kunnossa, terveet elämäntavat muutenkin, huolehdin terveydestäni ja ulkonäöstäni. Olen kiltti, empaattinen, uskollinen ja hyvä ystävä monelle. Olen kuitenkin myös kokeilunhaluinen ja seksuaalinen vaikken sitä missään kuuluta. Seksibileisiin lähtenyt sillä asenteella että haluan kokemuksia näin sinkkuna ennen kuin asetun parisuhteeseen ja jätän kinkyhommat sinne. Ne bileet joissa itse olen käynyt ovat "tasokkaita", porukka huolella valittua, fiksuja ja hyvännäköisiä +/- 30-vuotiaita. Olen todella tarkka seurastani.
Bileissä olen tavannut tosi hyviä, asiallisia ja mukavia ihmisiä.
-ap
Sinulla ei taida olla harmainta aavistusta, millainen turn-off jo tuo asenteesi on sitoutumishaluiselle miehelle? Tämä on vähän kuin mies sanoisi, että sinkkuna tykkään huomioida ja hemmotella vieraita naisia, mutta parisuhteessa olen pihi, kylmä ja etäinen.
Sinä yrität nyt mitätöidä miesten suurinta huoneaihetta sitoutumisen sutheen. Suosittelen ihan suosiolla tyytymään kevytsuhteisiin, sillä jos normimiehen suhteeseen saat ja tuollainen historia tule ilmi, niin siinä voit riskeerata myös oman henkesi.
Vaimoni osoittautui juuri tuollaiseksi. Oli tehnyt kaiken mahdollisen ja antanut todella monipuolista nautintoa noin sadalle miehelle. Kun mentiin naimisiin, ei enää kiinnostanut. Kehui jopa ääneen, että on ihanaa kun ei enää tarvitse "kikkailla", vaan voi vaan maata ja antaa miehen tehdä tarpeensa. Ei liene yllättävää, että en ole oikein innostunut seksistä, joka ei vaimoani enää kiinnosta koska on kaikkensa jo antanut ja kokeillut sinkkuaikoinaan. Mielestäni kuitenkin aviopuoliso on se, joka tämän kaiken ansaitsisi.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Eli ei kannata kertoa ennenkuin on varma että mies on samanhenkinen tyyppi seksuaalisuuden suhteen.
Itsehän olen käynyt ja voin sanoa etten ole addikti tai muutenkaan outo. Elämänhallinta on kunnossa, terveet elämäntavat muutenkin, huolehdin terveydestäni ja ulkonäöstäni. Olen kiltti, empaattinen, uskollinen ja hyvä ystävä monelle. Olen kuitenkin myös kokeilunhaluinen ja seksuaalinen vaikken sitä missään kuuluta. Seksibileisiin lähtenyt sillä asenteella että haluan kokemuksia näin sinkkuna ennen kuin asetun parisuhteeseen ja jätän kinkyhommat sinne. Ne bileet joissa itse olen käynyt ovat "tasokkaita", porukka huolella valittua, fiksuja ja hyvännäköisiä +/- 30-vuotiaita. Olen todella tarkka seurastani.
-ap
Sinulla ei taida olla harmainta aavistusta, millainen turn-off jo tuo asenteesi on sitoutumishaluiselle miehelle? Tämä on vähän kuin mies sanoisi, että sinkkuna tykkään huomioida ja hemmotella vieraita naisia, mutta parisuhteessa olen pihi, kylmä ja etäinen.
Sinä yrität nyt mitätöidä miesten suurinta huoneaihetta sitoutumisen sutheen. Suosittelen ihan suosiolla tyytymään kevytsuhteisiin, sillä jos normimiehen suhteeseen saat ja tuollainen historia tule ilmi, niin siinä voit riskeerata myös oman henkesi.
Vaimoni osoittautui juuri tuollaiseksi. Oli tehnyt kaiken mahdollisen ja antanut todella monipuolista nautintoa noin sadalle miehelle. Kun mentiin naimisiin, ei enää kiinnostanut. Kehui jopa ääneen, että on ihanaa kun ei enää tarvitse "kikkailla", vaan voi vaan maata ja antaa miehen tehdä tarpeensa. Ei liene yllättävää, että en ole oikein innostunut seksistä, joka ei vaimoani enää kiinnosta koska on kaikkensa jo antanut ja kokeillut sinkkuaikoinaan. Mielestäni kuitenkin aviopuoliso on se, joka tämän kaiken ansaitsisi.
Avioliitossa on lupa tehdä kuten autokaupoilla. Voit käydä vaihtamassa uuteen!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
-ap
Avioliitossa on lupa tehdä kuten autokaupoilla. Voit käydä vaihtamassa uuteen!
Mitä jos auto on kuitenkin turvallinen ja mukava. Yhteisiä reissuja on tehty jo pitkään ja rakastan tästä huolimatta autoani? Ja uuteen ei voi vaihtaa, vaan käytettyjä ne on kaikki. Jokaisessa autossa jotain pikkuvikaa ja todennäköisesti saisin jonkun romun vaihdossa. Vaikka uuden auton tuoksu houkuttelisikin.
Kaksinaisimoraali kukoistaa yhä! Voi teitä typeriä suomimiehiä. Käytte naimassa ties missä, ja sitten odotatte jotain neitsyttä... voi voi, naiset onneksi saavat seksiä mistä ja milloin haluavat, ja jopa hyvää -muutakin kuin sitä sikajyystöä,pelkästään. Mour mour!
Vierailija kirjoitti:
Kaksinaisimoraali kukoistaa yhä! Voi teitä typeriä suomimiehiä. Käytte naimassa ties missä, ja sitten odotatte jotain neitsyttä... voi voi, naiset onneksi saavat seksiä mistä ja milloin haluavat, ja jopa hyvää -muutakin kuin sitä sikajyystöä,pelkästään. Mour mour!
Häh? Mitään neitsyttä kukaan odota :D
On eri asia oppia parisuhteissa seksiä, tai yhdenillan jutuissa ( 1 kumppani kerrallaan ) ,
kuin harrastaa seksiklubeilla käyntejä. Eikä ketään haittaakaan, jos nainen ollut vaikka kymmenen nussittavana kerralla, muttei kukaan ole niin tyhmä, että kuvittelisi sellaisen naisen yhtäkkiä muuttuvan "yhden miehen naiseksi".
Kaikki tajuavat Ap:n typerän aloituksen, ei sellaisella taustalla muututa. Touhu jatkuu jossain vaiheessa luonnollisesti
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Häh? Mitään neitsyttä kukaan odota :D
On eri asia oppia parisuhteissa seksiä, tai yhdenillan jutuissa ( 1 kumppani kerrallaan ) ,
kuin harrastaa seksiklubeilla käyntejä. Eikä ketään haittaakaan, jos nainen ollut vaikka kymmenen nussittavana kerralla, muttei kukaan ole niin tyhmä, että kuvittelisi sellaisen naisen yhtäkkiä muuttuvan "yhden miehen naiseksi".
Kaikki tajuavat Ap:n typerän aloituksen, ei sellaisella taustalla muututa. Touhu jatkuu jossain vaiheessa luonnollisesti
Sinä kerrot itsestäsi kaiken oleellisen tällaisella kommentilla. Älä puhu asioista saati kuvittele tuntevasi henkilöä jossei sulla ole hajuakaan mistä puhut. Mitään et minunkaan taustoista tiedä eikä tuollaiseen tyyppiin onneksi tarvitse tutustuakaan. Asialliseen kysymykseen toivoin asiallisia vastauksia vaikka aihe nostattaakin vastareaktiota monissa, selkeästi virhe.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
-ap
Itse haluisin hieman kinkyillä myös suhteessa. Siksi asenne, jossa niitä harrastetaan koska kiinnostaa, mutta tämä puoli piilotetaan suhteeseen mennessä, on turn off minulle.
Niin mitähän nyt tarkoitat asenteellani?? Tottakai sitä sinkkuna pitää tollaiset kokemukset hoitaa jos ne kiinnostaa. Uskoisin että mies arvostaa sitä että ne on eletty ja koettu ja voin parisuhteessa keskittyä omaan mieheeni tyytyväisenä. Ja ei ole tarkoitus heittäytyä pihiksi, kylmäksi, etäiseksi tai sängyssä tylsäksi lahnaksi :D En sitä ole koskaan suhteessa ollutkaan.
Ja ahdasmielistä neitsytvaimoa kaipaavaa miestä en haluakaan.
-ap
Vierailija kirjoitti:
Enemmänkin taisi olla kyse siitä, että ei kiinnosta, kun nainen alkaa suhteessa leikkiä neitsyttä vaikka todellisuus on ihan muuta.
Jos olisin sinkku, niin tuollainen seksuaalisesti estoton ja kokeilunhaluinen nainen olisi kiva seksilelu.
Vierailija kirjoitti:
-ap
Itse haluisin hieman kinkyillä myös suhteessa. Siksi asenne, jossa niitä harrastetaan koska kiinnostaa, mutta tämä puoli piilotetaan suhteeseen mennessä, on turn off minulle.
Vierailija kirjoitti:
Neuvon sua ap näin 47v naisena olemaan kertomatta tuollaisia juttuja tulevalle miehellesi. Miehet on niin vanhanaikaisia, etteivät edes meinaa yhden illan suhteita hyväksyä jos niitä on joskus ollut eikä kannata sanoa, montako miestä on ollut.
Tämä on sitä naisten rehellisyyttä ja avoimuutta. Sitten haukutaan mies valehtelijaksi jos hän salaa asioita, joista arvelee naisen hermostuvan.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
En nyt oikein edes sisäistä mitä teet parisuhteella? Jos pimppasi kutisee jatkuvasti uudelle kumppanille, ja tunnet kertomasi mukaan olevasi ”tasapainossa”, niin suosittelen pysymään sinkkulinjalla. Voin taata, että tuo tyyli ei tule kannattalemaan minkään sorttista pidempää parisuhdetta.
Minulla on naimisissa oleviakin kavereita, jotka ovat sinkkuna tehneet vaikka mitä. Eivät ole ainakaan vielä pettäneet.
Tuskin sinulle sitä kertoisivat, ja en usko. Minullakin tällaisia ystäviä, ja kaikilla peli jatkuu jollakin tasolla. Sama kuin Aasian vientiin haleutuvilla miehillä - veri vetää, ”taipumus” ei muutu vaikka kotimaassa leikitäänkin normaalia ”ydinperhettä”.
Kertoivat sinkkuina avoimesti yhden yön panoseikkailuistaan ja jopa suhteistaan ukkomiehiin, aivan kuin kyseessä olisi täysin normaali asia. Jälkimmäistä ihmettelin eniten. Nuo ovat naimisissa ja minä edelleen sinkku, joten jos se siveys on niin tärkeää eivät miehet osaa erottaa kuka on sellainen.
Vaikeaahan se on kun iso osa naisista esittää siveää aina uudelle miehelle.