Mitä lahjaksi 9-vuotiaalle tytölle?
Mulla ei ole hajuakaan mistä tuon ikäiset on nyt kiinnostuneita. :( Kummityttö kyseessä. Ei olla nähty kuin nopeasti vähän kuin ohimennen silloin tällöin viimeisen vuoden ajan, olen tipahtanut kärryiltä.
Lelut varmaan jo liian noloja, vaatteita ei tuon ikäiselle enää uskalla ostaa kun luultavasti haluaisi valkata itse.
Ei aineetonta lahjaa eikä lahjakortteja. Tai ainakaan tuota ensimmäistä. Auttakaa!
Kommentit (30)
Vierailija kirjoitti:
Lahjakortti tai rahaa niin ostaa itse mitä haluaa
Onko se ainut järkevä vaihtoehto? :/
Ap
Eikö kannata kysyä äidiltä? Tyttö saattaa keräillä jotain lelusarjaa.
Vierailija kirjoitti:
Se on yksi vaihtoehto, mutta uskallan arvata ettei äiti suostu kertomaan mitään vaan sanoo että tuot vain itsesi. Olen opiskelija, ja aina toitottaa ettei lahjoihin saa mennä rahaa.
Ap
Vierailija kirjoitti:
Moottorisaha.
Tää on potentiaalinen! Työkaveri ehdotti ykköskaljaa.
Ap
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Se on yksi vaihtoehto, mutta uskallan arvata ettei äiti suostu kertomaan mitään vaan sanoo että tuot vain itsesi. Olen opiskelija, ja aina toitottaa ettei lahjoihin saa mennä rahaa.
Ap
Keräilysarjojen lelut saattaa maksaa vain muutaman euron, joten kannattaa kysyä. Tai sitten pieni legopaketti, tai ehkä nätti kynäpenaali.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ap
Keräilysarjojen lelut saattaa maksaa vain muutaman euron, joten kannattaa kysyä. Tai sitten pieni legopaketti, tai ehkä nätti kynäpenaali.
Mutta leikkiikö 9-vuotias vielä legoilla tai keräilyleluilla? Tai haluaako saada sellaisia lahjaksi? Äitini sanoi että tuon ikäiset haluavat yleensä pitää leikkimisensä omana tietonaan.
Penaali on erittäin hyvä ehdotus, kiitos.
Ap
Lisään vielä että rahaa mulla siis on, kunhan nyt ei mitään tolkuttomasti maksa. Tuo toive siitä etten maksa lahjasta mitään tulee tytön äidiltä joka kuvittelee minun olevan aina aivan peeaa.
Ap
Kauhtunut kånkenreppu
Nyxin meikkejä
Jeffree Stars paletti
Aika varattuna pistoshoitoihin (huuliin)
Vierailija kirjoitti:
Kirjakaupan lahjakottti
Thanks! Olisko tiedossa mitään kirjaa mitä tuon ikäiset ehkä tykkäisivät lukea?
Ap
Jos tyttö pitää lemmikkieläimiä, Tilaa muutama numero Pets -lehteä ja vie tullessasi suklaata lisäksi.
Jos hän asuu Uudellamaalla, niin osta lahjakortti Heurekaan ja Hesburgeriin ja lupaa viedä hänet sellaiselle päiväretkelle joskus.
Vierailija kirjoitti:
Hyvät tussit
Millaiset on hyvät tussit? Hyvä idea kyllä.
Ap
On hyvä aloittaa voimaantuminen jo nuorena joten pyllybikinit vois olla se juttu :)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Hyvät tussit
Millaiset on hyvät tussit? Hyvä idea kyllä.
Ap
Stabilo
Vierailija kirjoitti:
Jos tyttö pitää lemmikkieläimiä, Tilaa muutama numero Pets -lehteä ja vie tullessasi suklaata lisäksi.
Jos hän asuu Uudellamaalla, niin osta lahjakortti Heurekaan ja Hesburgeriin ja lupaa viedä hänet sellaiselle päiväretkelle joskus.
Kiitos, perheellä on kissoja! Hyvä idea siis. :)
Aineetonta lahjaa en nyt anna kun viimeksi annoin, ts. ehkä ensi synttäreillä sitten taas johonkin syömään ja leffaan yms. :)
Ap
Lahjakortti tai rahaa niin ostaa itse mitä haluaa