Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Lävistetyt ja/tai tatuoidut! Mitä teiltä löytyy?

Vierailija
16.07.2013 |

Onko teitä tällä palstalla edes? :D

Itselläni on korvissa kaikenlaista. Yksi 5 milliseksi venytetty lävistys, kaksi tavallista toisessa korvanlehdessä, kaksi ylempänä rustossa ja inner conch. Tatuointeja löytyy oikeasta kyynärvarresta. Ovat aika peittäviä. Mustia ja esittävät eläimiä. Mm. koira löytyy. Lisäksi on napalävistys.

Tatuoinnit otin vanhojen ikävien arpien päälle, enkä ole katunut. Korvalävistykset taas olivat mielestäni vain esteettisiä, vaikka ymmärrän monien olevan eri mieltä. Ja venytyksiin saa mielestäni todella hienoja korujakin. Napalävistystä harkitsin aika lyhyen ajan, ja päätin vain tehdä sen. Ja kaikki lävistykseni olen muuten vielä laittanut itse. Kaikki on ollut kunnolla puhdistettua, ja olen tiennyt, mitä tein riskit ymmärtäen.

En ole katunut yhtään mitään. Rakastan näitä koristuksiani. Olen ihan suhteellisen normaali nuorehko nainen. Monilla näitä tuntuu nykyään olevan, mutta sen parempi mielestäni. On ihan hauska katsella muiden tatuointeja ja lävistyksiä, ja puhunkin niistä aina mielelläni. :D

Ja joo, olen ylpeä tästä "WT-ulkonäöstäni". ;D Suunnitteilla on lisää tatuointeja, mutta tällä kertaa paikkoihin, jotka ovat yleensä piilossa.

Millaisia koristuksia teillä muilla on?

Kommentit (4)

Vierailija
1/4 |
16.07.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

korvat 15mm, isoja tatuointeja käsivarsissa ja jaloissa. naama-, sekä korvalävistykset (venytyksiä lukuunottamatta) otettu pois vuosia sitten. oon ihana eikä kaduta :)

Vierailija
2/4 |
16.07.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

15 millisiin saa varmasti tosi hienoja koruja. :)

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/4 |
16.07.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Enää ei ole kuin korvareiät, ihan tavalliset siis. Joskus oli napakoru, nenäkoru ja 2 huulikoru, mutta niitäkäään ei ole ollut enää vuosiin.

Tatuointeja on kolme kpl, käsivarsissa isot mustat hässäkät joita olen juuri poistattamassa. Selässä pieni teksti jonka aion pitää. 10-15 vuotta sitten ne oli mielestäni tosi cool, mutta enää ne ei tunnu omilta.

Vierailija
4/4 |
16.07.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tavallisia korviksia yhteensä 12, tatuointeja 5.